Camping Le Pearl Village Club

Kleine hotelsWeer vandaag22°20°
Camping Le Pearl Village Club
9,9

Le Pearl Village Club is een niet al te grote, verzorgde familiecamping. Het aparte kinderbad biedt genoeg ruimte voor ouders om te liggen. De animatie is leuk, maar wel in het Frans. Hier zul je niet veel Nederlanders vinden, maar voornamelijk Franse gasten. Je zit vlakbij de kust en bij de gezellige plaatsen Argelès-sur-Mer en Saint-Cyprien.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pearl Village Club voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping Le Pearl Village Club in het Nederlands

Gemoedelijk en (kind)vriendelijk

marijndep
15-7-2014

Een niet al te grote, gezellige camping. Mooi zwembad. + ligzitels in het kinderbad (aangrenzend met groot zwembad) + vriendelijk personeel + verzorgde camping - apart kinderbad niet verwarmd

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Alles super,behalve het zwembad

Neelis
3-7-2014

In het restaurant is niets te duur en super lekker. De animatie was top. Bij het zwembad zijn ze te streng,als je een iets doet wat niet mag,mag je de ganse dag niet meer zwemmen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Mooie camping, voor Franse gasten!!!!

boyenmarianne
22-8-2013

Prima camping hoor: aardig zwembad met glijbanen (wel te klein), kunstgras voetbalveld, speeltuin en beachvolleybalveld. goed restaurant, (te) veel animatie (allemaal in het Frans) en goede shows. Ook de stacaravan via Vacance Direct was goed. Een grote plek en vrijwel nieuw! Maar: de camping is compleet gericht op Frans publiek! Als je daarvan houdt, prima, maar niet voor ons! We hebben het prima naar de zin gehad, maar volgend jaar toch ergens anders heen! Vooral wat de kids betreft, want die willen toch echt graag Nederlandse vriendjes om mee te spelen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Goeie camping met geweldig animatieteam

Fam.Schmetz
23-8-2012

Voor het eerste jaar open na een overname, zag het er al goed uit. Er is alleen vrij weinig schaduw op de camping en rondom de mobilhome. Het team doet er alles aan om iedereen een geweldige vakantie te bezorgen. Als de camping helemaal vol is, is het zwembad iets aan de kleine kant, maar volgens de eigenaar komt er nog een nieuw zwembad bij voor volgend jaar. Dus we laten ons verrassen volgend jaar, want wij gaan zeker terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Meer een 3 dan een 4 sterren

Chris
16-8-2012

Het strand is lopend lastig bereikbaar. De camping is klein en het personneel is geweldig. Onze mobil home was ook heel klein. Er was weinig schaduw op het terras

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pearl Village Club in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pearl Village Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.