Camping Le Neptunesterstersterster

Tonen op kaart

359 reviews over Camping Le Neptune

• 2018
    8Arnold Brouwer13-01-2018

Erg rustig aan zee maar koud

De accomodatie was toen net nieuw en dus schoon. Veel vertier in de omgeving voor de kinderen en voor de ouders. Het weer was die week wat minder en dus konden we niet zo vaak naar het strand.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• Oude reviews

6Jessica31-01-2016

Nooit meer

De camping ligt goed, met de fiets zit je zo in het centrum van Argeles. De camping is luid en vol en alles behalve charmant Frans. Het zwembad is netjes en schoon met prima openingstijden. Als de badmeester er is, mag er niets voor de kinderen. Alleen zittend met de benen naar voren van de glijbaan. 's Avonds draait er tot heel laat harde muziek waardoor de kinderen niet met de ramen open konden slapen. Niet te doen zonder airco. Eén keer heb ik getracht daar iets over te vragen, maar het enige antwoord dat ik kreeg was "C'est Argeles" en daarmee klaar. Voor ons nooit meer Argeles. Wij verbleven in een stacaravan voor 6 personen. Dit was erg klein (vooral de slaapkamer met 2 een-persoonsbedjes was echt een hok) en enorm warm. Geen airco, alleen een ventilator te huur. Voor ons geen Camping Le Neptune meer, maar zeker ook geen Argeles

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10vincentgui07-03-2013

enthousiast over ons verblijf daar !

We zijn hier maar kort geweest, maar over het geheel waren we erg tevreden. We overwegen om voor een volgende vakantie een stacaravan te huren op Neptune.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7Theo-Rlld07-07-2012

een onberispelijke service

Ik kom hier al 3 jaar, altijd even tevreden. Ik ben zelfs verrast dat de faciliteiten steeds maar beter worden.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Jolanda04-09-2011

Een super vakantie!!

Het is een heerlijke rustige camping, mooie stacaravan, modern ingericht en bijna van alle gemakken voorzien. Het personeel bij de receptie spreekt weinig Engels en ik denk dat het komt omdat 95% van de gasten Frans is. Hierdoor krijg je wel echt een vakantie gevoel. Het personeel is heel behulpzaam. Bewaking 's avonds aan de poort. De pizza's uit het restaurant smaken heerlijk. Het enige nadeel van de camping is dat er geen kampwinkel is en dat je constant met een polsbandje omloopt. Volgens mij zijn polsbandjes gebruikelijk in deze regio. Het strand ligt lekker dichtbij de camping en is erg rustig. Er zijn verschillende fruitstalletjes langs de weg van de camping waar je fruit,groenten etc kunt kopen. Elke avond is er animatie (voor ieder wat wils). Internet kaarten kun je maar voor 1 computer gebruiken, dus niet eerst in je telefoon uitproberen. Een lekker restaurant L'Amadeüs (Argelés plage). Ik vind alle negatieve boordelingen hier onterecht en kan me hier dus niet in vinden.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Gerrit-J19-06-2011

Leuk maar wat een herrie!

Wij hadden gevraagd om een rustige plek. Maar bij aankomst werden we geplaatst op een veel te kleine plek tegenover het podium. Na hier bezwaar tegen hebben gemaakt en veel ja en nee kregen we uiteindelijk een andere plaats toegewezen. Een voormalige stacaravan plaats waar alle aan en afvoerslangen nog uit de grond staken, pal in de zon midden tusssen de verhuur caravans waar voornamelijk fransen in zaten. Het podium van de animatie bevind zich in het midden van de camping. Na 21.00 gaat het los over de gehele camping zijn de bingo nummertjes te volgen.Ook de kinder en gewone disco zijn zeer goed te verstaan. Maar het meest iritante was wel de man achter de microfoon welke tussen elke plaat keihard RAPAPA RAPAPA!!! stond te schreeuwen. Dus een avond rustig voor de tent luisteren naar de cigales was er niet bij. Het zwembad was netjes en schoon. Voor de oudste dochter was aan de overkant een paarden ranche. Verder een leuke vakantie gehad maar voor ons nooit weer Neptune.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Olaf01-02-2011

2 keer goed naar de zin gehad

Ben nu 2 keer naar deze camping geweest, 1 keer met de vriendengroep en 1 keer met mijn vriendin. Allebei de keren erg goed vermaakt. Leuke camping met leuke zwembadje erbij. Eigenlijk net iets te ver van het uitgaansgebied maar dat is op te lossen door in het treintje te stappen voor een paar euro die bij alle campings langs rijd. zeker s'avond erg gezellig op de boulevard in argeles sur plage, ook is het strand erg mooi om overdag je tijd door te brengen. Zeker een aanrader voor jonge lui die van kamperen houden en ook graag willen stappen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2004

• 8C. Lauwen10-09-2009

Goede camping, wel wat verbeterpuntjes!

Met 5 man van ± 25 naar Camping le Neptune in Argeles sur mer geweest. We maakten ons zorgen over alle negatieve beoordelingen maar bij aankomst viel alles enorm mee! Het is een goede camping met een goede animatie. Het zwembad is ook prima en gewoon de hele dag open. Voor jongeren is er niet veel te doen en het sanitair werd niet echt goed schoongehouden. Verder hebben wij daar een uitstekende tijd gehad!

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8D.Ruiter27-08-2007

Net terug van deze camping, vooraf bezorgt vanwege de andere beoordelingen, maar dat bleek volkomen onterecht. Goede camping met prima sanitair en vriendelijk personeel. Enige minpunt is dat voor de oudere jeugd weinig vertier is, daarvoor is de camping eigenlijk te klein. Maar geen nood onze jeugd ging naar de buur camping. Ligging perfect op 10 minuten lopen van het strand. Alleen uitkijken op wel tijdstip je met de auto op stap gaat, de weg naar Argeles Plage loop vaak vol een half uur in de file is niks. We hebben een geweldige tijd gehad. Aanrader !!! voor rust zoekers.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Petterson07-08-2007

Wij waren op deze camping met z'n tweeen,zonder kinderen.Vonden het een mooie camping,waar alles er netjes uitzag.Er werd echter niets gedaan om ons te informeren over activiteiten op en rond de camping,daar moest je zelf naar vragen en dat viel niet mee,de eigenaar en z'n vrouw spraken alleen Frans.Er waren twee meisjes die Engels spraken.Het animatieteam was heel enthousiast alleen jammer dat de welkom-show die elke zondagavond werd georganiseerd weer alleen in het Frans werd gedaan,daar er toch veel Nederlanders op deze camping waren.Elke avond was er muziek of dans tot 12 uur,daarna was het rustig.De ligging van de camping is aan een vrij drukke weg,uitkijken dus als je van de camping af ging.Mooie toiletgebouwen,jammer dat 's avonds na ca.19.00 uur de helft werd gesloten voor de nacht.Lastig want dan is het juist druk.Er was ook de gehele avond en nacht bewaking aanwezig.Vrij kleine kampperplaatsen,wel lekker in de schaduw.

Gereisd met partner in juli 2007

• BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi
      • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel