Camping Le Littoral

10 reviews over Camping Le Littoral in het Nederlands

Een echte aanrader

Fam. Van Lelieveld
17-7-2013

Net terug van een geweldige vakantie op camping le littoral.

Wij hadden een 2* stacaravan en die was goed uitgerust. En erg schoon.

Het personeel is er erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij waren met 2 kleine kindjes en die hebben het geweldig gehad. Er wordt veel georganiseerd en er is altijd wat te doen. Speeltuin en zwembad waren ook erg leuk. De omgeving is erg mooi en je zit zo op het strand waar je heerlijk kunt uitwaaien en genieten.

Wij komen zeker nog een keer terug!!!

een fijne camping

marja
19-8-2012

We hebben een caravan bij TO geboekt ( de fidji) een fijne grote caravan op een mooie rustige plaats.

dat was fijn om de drukte van Argeles sur mer even achter je te laten.Op de camping was veel te doen ,alles wel in het frans maar daar kies je dan voor.

Het strand ligt 1.5 km van de camping en is goed aan te lopen, en het was er niet overvol.Kortom een heerlijke vakantie gehad.

Prima camping

Harbers
28-8-2011

We zijn 2,5 week op deze camping geweest met kids van 1, 3 en 5 en hebben heerlijke tijd gehad. Grote plek voor onze grote tent en auto. Camping met grote diversiteit aan nationaliteiten. Mix van NL, Engelsen, Fransen en Ieren. Camping heeft alle soort plekken door elkaar heen, dus stacaravans en staanplaatsen staan door elkaar. Kortom geen apart kampeerveld. Zandstand op 2 km, prachtig en rustig. Rotsstrand bij camping. Zwembad hoogseizoen wel druk maar goed kids vinden strand ook top! Animatie volop, wel echt op de Fransen gericht. Net sanitair, goed restaurant! Kortom prima camping!

Nooit meer

Fam. Delden
7-8-2011

Caravan grand large geboekt via Yelloh! Had beter tres petite kunnen heten. Wij waren met z'n vieren en locatie was voor 6 personen. Ik moet er niet aan denken daar met z'n 6-en in te zitten. Je kunt je k... niet keren, vanaf de deur moet je het bed instappen. De 'veranda' is klein, vochtig, harde picknickbank. En het zwembad; wij moesten in het hoogseizoen met een handdoekje in het looppad gaan liggen anders was er geen plek. Mensen moesten dus over ons heenstappen. Vreselijke week gehad, we zijn vier dagen eerder vertrokken dan gepland. Nooit meer.

2008

geweldige vakantie gehad! vriendelijk personeel en een harstikke mooie omgeving!een rotsstrand op 100 meter lopen lekker om s avonds even te genieten van de prachtige zonsondergang. op het voetbalveldje komt alle jeugd bij elkaar en vermaken zich prima! het zwembad ook zeer fijn

2007

Dit is toch geen camping! Het is een vakantiepark met voornamelijk sta-caravans/vakantiehuisjes op een rijtje. Het strand is helemaal niet op loopafstand. Sanitair was waardeloos. De wc's waren ontzettend smerig, deurknoppen kapot, ook de wastafelhokjes zagen er niet uit. Ik zal de camping zeker niet aanbevelen.

Wij hadden een tent geboekt

fam van dijk
4-2-2007

Wij hadden een tent geboekt. Hadden zeven tenten op een rij. Grote tent, plaats genoeeg voor 4 personen. Goed ontvangst door de reisorganisatie. In periode van halvewege juli veel NL.

Strand wel dichtbij, kon je alleen niet echt zwemmen. Strand bij le Sabble was wel toereikend, goed voor de kids. Bij receptie werd ook NL gesproken. Het enige minpunten wat wij te melden hebben dat het sanitair soms echt vies was. Werd een keer per dag schoongemaakt.

2006

De algemene indruk was redelijk

J. Jetten
15-8-2006

De algemene indruk was redelijk. Het betreft een camping waar vrijwel alleen sta-caravans zijn. Dit betekent dat het allemaal niet zo open en gezellig is als bij gemengde campings. Verder zijn er overwegend Fransen, Engelsen en Ieren, die toch wat meer op zichzelf leven. Het terras bij de bar is veel te klein, we kregen dan ook zelden een fatsoenlijke plaats in de avonduren. Het personeel was over het algemeen vriendelijk. Het animatieteam sprak alleen maar Frans. Wel pakte de jeugd zich ontzettend goed samen, want onze kinderen waren constant bij het voetbalplein (de verzamelplek van alle jeugd). 's Avonds ging de jeugd meestal naar het strand.

De bezienswaardigheden in de buurt zijn magertjes, maar de natuur is zeer mooi.

Samengevat: leuk voor een keer, maar niet meer.

Inderdaad een camping uitsluitend gericht op vakantievierende fransen. Niet echt vriendelijk voor buitenlanders. Wij werden van kop tot teen bekekn op de eerste dag dat we de camping wildde verkennen. De dames van de receptie waren zo onbeschoft om tegen mijn man te zeggen dat hij Frans moest praten, want het was niet hun probleem dat hij moeite had iets uit te leggen. In het zwembad kom je alleen met een strak zwembroekje, wat mijn tiener zoons dus weigerden. Verder is het strand echt niet op 500 meter afstand. Je komt daar via een achteraf weggetje tussen 2 andere campings, zeker tien tot vijftien minuten lopen. Het is geen schoon strand en het waait continu zodat je gezandstraald word. Wij zijn dus na drie dagen vertrokken terwijl we er een week zouden blijven. Niet aan te raden dus.

2004

Nette camping maar vooral gericht op de fransen. Zeer mooie caravan, mooi zwembad, iedere avond animatie maar ook dit alleen gericht op de fransen. Voor tieners vrij weinig te beleven. Geboekt bij touroperator maar de host sprak alleen frans en absoluut geen engels of duits dus de communicatie verliep vrij stroef en na een inbraak in de caravan was dit vrij lastig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Littoral in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Littoral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.