Camping Le Dauphin

Camping Le Dauphin
8,6

8 tips over Camping Le Dauphin

Fam. Nannings, 15-8-2016
Plaatsje Collioure, chateau de Castelnau, Orgues van Ille-sur-Tet, restaurant Kosmo Beach (in Argeles sur Mer), toeristentreintje vanaf de camping, Kentucky Ranch (paardrijden), dierentuin (Reserve Africaine de Sigean), waterpark in Roses (Spanje), Italiaans restaurant Marechiaro (Roses / Spanje), plaatsje Cadaques (Spanje)
Jeroen & Marleen, 10-8-2014
Treintje dat langs de camping rijd
Jasper, 15-12-2013
Saint Cyprien is een mooie (iets wat rustigere) badplaats. Zeker een aanrader.

Marjolijn van Roessel, 23-9-2013
Voor wie niet bang is voor wat km's rijden hier enkele tips die de moeite waard zijn. De verweerde rotsen van Ile-sur-Têt, de Gorges de la Fou (smalle kloof) en 15 min. verderop de speeltuin Le Bois du Moulin (nabij La Preste), de wijnproeverij van Cellier des Templiers en het aquarium in Banyuls, Villefrance de Conflent en 'le petit traine jaune', de Four Solaire in Font-Romeu, Grotte de Fontrabiouse, tyrolienne bij Argeles Aventure, boottochtje langs de kust vanuit Collioure, vlindertuin Elne.
peetvheijningen, 9-9-2013
Treintje naar diverse bestemmingen in Argeles sur Mer. Kaartje kopen bij receptie is erg voordelig!
mth berkel, 17-7-2013
Girona in Spanje , 1 uurtje autobaan en leuk alternatief voor Barcellona wat 115 km verder ligt

William, 23-9-2012
Mooie omgeving. Men kan er fietsen over fietspaden (route verde) en schitterend wandelen.
Margreet, 19-9-2012
Perpignan om te shoppen of te wokken. Toeristentreintje door Argelès. De markt in Argelès centre en in de haven.