Vakantiepark Le Bois Fleuri

Vakantiepark Le Bois Fleuri
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,9

Vakantiepark Le Bois Fleuri is gelegen in de Languedoc-Roussillon in Frankrijk. Met de Nederlandstalige animatie, het zwembad met peuterbadje en het multisportterrein vermaken de kinderen zich goed. Le Bois Fleuri ligt net buiten Argelès-Sur-Mer. Het treintje brengt je gratis naar het centrum en het strand. Met twee uur rijden ben je in Barcelona.

Contact

374 reviews over Vakantiepark Le Bois Fleuri in het Nederlands

Aanrader!

Ray,
30-8-2018
  • Onderkomen8

Mooie schone camping. Goede ontvangst in het nederlands met vriendelijk personeel. Mooi zwembad maar af en toe wel druk. Camping winkel aanwezig waar we regelmatig gebruik hebben gemaakt. Speeltuin, voetbalveldjes, tennisbanen en actieve leuke animatie. Restaurant hebben we niet geprobeerd maar houd met de afhaal maaltijd rekening met (te)grote bergen patat en een lange wachttijd voor de pizza,( 2 uur!!) Beetje jammer. Wij hadden een zeer nette mobile home voor 6 personen ( P03) met airco. Ligging buiten het dorp maar er rijdt een gratis treintje naar het strand. Strand in Argeles bestaat uit steentjes en loopt vrij stijl af. Beter is het strand in Canet en Roussillon op een half uurtje rijden. Voldoende te doen in de omgeving ( Barcelona is te doen) maar je moet er wel een stukje voor rijden. Al met al zeker de moeite waard !!

Leuk gehad!

W.,
16-8-2018
  • Activiteiten7

Mooi park, mooi gelegen. Huisjes liggen verspreid over het heuvelachtige park. Ons huisje lag nogal dicht op de anderen en gelijk aan de weg waar auto’s langsreden. Was op zich niet heel hinderlijk. Ontvangst bij receptie in het Nederlands. Fijn! Reparaties worden echt snel gedaan. Zwembad is oké, maar in de middag echt heel erg druk! Voor de wat oudere kinderen niet echt een spannend bad, aangezien de glijbanen echt voor de jongere kinderen zijn. Bij het zwembad geen toezicht! Staat duidelijk vermeld. Er loopt wel iemand rond, maar dat is volgens mij meer voor het bad zelf.

Eetgelegenheden; restaurant; voldoende/goed. Bar/café; best prijzig.

Animatie kinderen; ook in het Nederlands.

Al met al leuke vakantie gehad.

Linnie,
14-8-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Deze camping is een echte aanrader. Alles is keurig geregeld en het ziet er allemaal netjes uit en het personeel is overal vriendelijk en behulpzaam. De huuraccommodaties zijn goed uitgerust en hebben veel ruimte op het terras. Wij hadden airco en dat was een uitkomst met de hitte. We hebben dus heerlijk geslapen op de overigens goede bedden. Er is heel veel te doen op de camping voor iedereen en ook 's avonds is er een animatieprogramma. Er is een een multisportterrein en vanuit de camping worden allerlei excursies georganiseerd. Verder ligt de camping net buiten de plaats Argelrs sur Mer maar een gratis treintje brengt je naar het centrum en het strand. Barcelona ligt overigens op twee uurtjes rijden van de camping en is eigenlijk ook een must. De markt in St. Cyprien is de grootste en leukste markt in de buurt. Kortom, wij zijn hier niet voor niks voor de tweede keer naartoe geweest.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie gehad!

Cornelia,
14-8-2018
  • Activiteiten8

Fijn dat als je aankomt gewoon Nederlands kunt praten bij de receptie. Leuk park, zeker voor kinderen! Voor zowel jong als oud! Het zwembad vond ik zelf klein en weinig uitdaging voor oudere kinderen, kleine glijbaan etc maar toch kun je er wel een halve dag vermaken om lekker even af te koelen. Alleen het water is wel verwarmd dus echt een koele duik is wat anders. Verder een leuk park, zeker voor gezinnen! Wij zaten in een van de nieuwe chalets van touroperator. Heel mooi nieuw en ‘schoon’. Ook fijn dat je met 10 minuten aan zee staat met gratis parkeren. Heerlijk daar😍 Over de omgeving alleen maar geweldig!! Prachtige combinatie, zee, bergen en zon!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooi park

M.,
10-8-2018
  • Activiteiten7

Mooie, verzorgde camping. Op sommige plaatsen veel hoogteverschil. Twee zwembaden, waarvan er één overal 2 meter diep is. Het toezicht bij het zwembad vonden wij minder. De badmeester/juf was nauwelijks zichtbaar bij het diepe bad. Er mogen geen opblaasbare spullen en/of balletjes in het water. De camping ligt aan een drukke weg, waardoor je niet van de camping kunt wandelen. Dit moet per auto. Treintje naar het strand was prima geregeld. Op het terras bij het zwembad is nauwelijks schaduw. Enkele parasolletjes aanwezig. Het restaurant kun je niet reserveren, je wordt verzocht in de rij aan te sluiten. De huisjes/stacaravans hebben (bijna) allemaal een mooie ligging met voldoende ruimte eromheen. De bungalows confort 6 p. zijn prima. Het park heeft alleen stacaravans, huisjes e.d. Er is een mooi voetbalveld voor de kinderen. Voor wat oudere kinderen >12 jaar was niet zo veel vertier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk park, maar wel eenmalig

Fioole,
8-8-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Op zich een netjes en verzorgd park. Helaas, werd ons bij aankomst weinig informatie gegeven over de voorzieningen op het park. Wij kwamen op woensdag aan en pas op zondag was er iemand aanwezig om ons van informatie te voorzien. Helaas bleek dit grotendeels in het Frans verteld te worden, waardoor we er alsnog weinig aan hadden. Wij vonden het park qua eetgelegenheden en animatie wat tegenvallen. Wanneer je zin had in een pizza, moest je rekenen op een wachttijd van gemiddeld 1,5 uur. Ook voor een hapje eten in het restaurant moest je zeker een half uur in de rij. Animatie was heel erg gericht op de Franse kindjes en stelde ons inziens weinig voor. De zwembaden waren netjes. Jammer dat er geen ligstoelen aanwezig waren. Het winkeltje was klein, stond heel vol en erg duur. De huisjes zijn netjes, maar niet heel schoon. Ook miste wij een aantal standaard zaken zoals wijnglazen, waterkoker e.d. Maar al met al prima park hoor.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Diana Charbonnier - Responsable Qualité, Responsable marketing, 31-8-2018

Goede morgen Fioole,

Ik ben blij dat u genoten heeft van het kader van onze camping, Het is een reëel voordeel te mogen genieten van een ligging tussen de zee en de bergen voor een vakantie in alle rust. Ik ben verbaasd over uw reactie op onze medewerkers omdat de meerderheid van ons team Nederlands en Engels spreekt, zodat zij gemakkelijker met U kunnen communiceren. Dat geldt ook voor onze animatie; aarzel niet om naar meer uitleg en details te vragen over de betreffende activiteiten in uw taal. Het is tevens een goede gelegenheid om de Franse cultuur en de taal te leren kennen en te waarderen door het met ons in het Frans te proberen. Al met al zijn we altijd voor u daar. Voor de pizzeria, nodig ik je uit voor een volgende keer om dan vooraf te reserveren bij onze medewerkers , of via de app, dit vermindert uw wachttijd zodat u verder van de avond kan genieten. Op de inventarislijst, die u op het moment van de boeking ontvangt, staat al het inventaris opgenoemd, om je aankomst zo aangenaam mogelijk te maken. Ik hoop dat u genoten hebt van de omgeving en dat u terug komt om nog meer te ontdekken van de regio.

• Activiteiten7

Het vakantiepark is goed verzorgd. Het zwembad is geweldig en voor alle leeftijden geschikt (diepe en ondiepe baden). Het is heerlijk warm water en dus ook prima voor de meivakantie als het kouder is! Het park ligt wat verder van de zee af maar ligt in een mooie omgeving voor een berg met prachtig uitzicht. Er rijdt een autotreintje op reguliere tijden, die je erheen brengt (reistijd ca. half uur).

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi verzorgde camping

Linnie,
31-8-2017
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten9

Het is een mooie camping met heel veel faciliteiten en er wordt veel georganiseerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Diana Charbonnier - Responsable Qualité, Responsable marketing, 7-11-2017

Beste Linnie

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze geweldige reactie te delen op onze pagina! Het doet ons Bois Fleuri team veel plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en vooral van uw accommodatie 😊 Het is een genoegen u weer te mogen verwelkomen op uw volgende vakantie in de Bois Fleuri.

Mooie camping waar genoeg te doen is.

Plattel,
23-8-2017
  • Activiteiten8

Er wordt veel georganiseerd voor iedereen.Vooral het avond entertainment is echt wel goed!De kinderen vanaf 10 jaar zijn eigenlijk te oud voor de animatie onder 13 jaar dat is wel jammer.Mooi zwembad jammer dat er geen ligstoelen zijn.Ideaal dat er een treintje rijdt maar die zat wel propvol.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne familiecamping met enkele minpuntjes

Fam De Turck,
11-8-2017
  • Activiteiten8
  • Mooie natuur, rustige ligging gevraagd, ook gekregen (de huisjes aan de buitenrand liggen echt rustig), lekker avondeten in buffetvorm, uitgebreid animatie-programma (professionele shows), vriendelijk personeel (alles wat je vraagt, wordt meteen gedaan), treintje brengt je naar dorp & strand (vriendelijke chauffeur), winkeltje aanwezig,...

• Het ontbijt was heel basic, veel plastic potjes, bekers en miniborden...(niet milieuvriendelijk) Het zwembad was héél héél druk. Zeker vanaf het middaguur tot de avond was het koppen lopen, echt niet aangenaam. Het treintje was een aantal keer overvol, niet aangenaam en zelfs niet veilig volgens ons. De badkamers van een belair huisje zijn wel erg klein: je kan er nauwelijks in draaien of keren. Ook de mezzanine vonden we wat gevaarlijk en gehorig voor de kinderen.

BESLUIT: fijne vakantie gehad mét super vriendelijk personeel, maar de camping is toch geen 5 sterren waard door alle minpuntjes eerder vermeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand6 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Bois Fleuri in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Bois Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.