Vakantiepark Le Bois Fleuri

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Le Bois Fleuri is gelegen in de Languedoc-Roussillon in Frankrijk. Met de Nederlandstalige animatie, het zwembad met peuterbadje en het multisportterrein vermaken de kinderen zich goed. Le Bois Fleuri ligt net buiten Argelès-Sur-Mer. Het treintje brengt je gratis naar het centrum en het strand. Met twee uur rijden ben je in Barcelona.

481 reviews over Vakantiepark Le Bois Fleuri

• 2019
    8Marielle10-12-2019

Gezellige en mooi onderhouden camping!

Leuke en gezellige camping, ligt heel mooi. Wij zaten in een bungalow (S052), prima maar niet schoon bij aankomst. Ik snap de methode die ze hanteren (zelf schoonmaken of betalen voor een eindschoonmaak) maar ik zou een eindschoonmaak verplichten. Ligging van de bungalow was perfect, veel privacy. Met dochter van 2 waren wij wel zo'n 15 minuten onderweg naar het zwembad. Kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad en de minidisco was elke avond een groot succes! Wij zijn maar een weekje geweest dus niet al teveel van de omgeving gezien maar het treintje naar Argeles is heel leuk. Ook een dagje naar Spanje (Girona) geweest, prima te doen! Twee keer een pizza afgehaald en die waren lekker. Supermarkt op de camping is fijn voor verse broodjes. Wij denken eraan om volgende zomer weer te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8a.p.a.sebregts14-09-2019

fantastisch

leuke camping goede service bij aankomst werd alles gecontroleerd en als nog schoongemaakt

leuk personeel en in de avond goede animatie bij problemen zoals gas op of batterijen leeg werd er zeer snel gereageerd en verholpen kortom volgend jaar weer

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Huysman27-08-2019

fantastisch, weer geboekt

Wij waren (2 volwassen en 2 kids, 5 en 11) zeer verrast over le Bois Fleuri. Perfecte ligging van onze stacaravan met suite (G021). Er zat zelfs een afwasmachine in. Bij alles centraal gelegen, zoon van 11 is elke avond gaan voetballen met een groep bij de sportvelden. Terwijl er in een aantal reviews stonden dat er weinig kids van boven de 10 verbleven. Er waren er genoeg. Ook heel veel te doen voor die leeftijd. We hebben aan veel activiteiten meegedaan. Badminton, voetbal, padel. Alles was goed georganiseerd. Zwembad was erg leuk, vooral wanneer er volgend jaar de nieuwe glijbanen bij komen. Vaak in de middag wat drukker, maar niet storend. Animatie was wel in het frans, maar de shows waren erg mooi om naar te kijken dus niet echt storend. Je moet wel wat geduld hebben bij de bar in de avond, erg druk. Maar als je daar rekening mee houdt...…. Al met al hebben wij een prachtige vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Diana Charbonnier, Responsable Qualité, Responsable marketing, 03-09-2019

Beste vakantiegangers,

Wat fijn om te horen dat uw kinderen vrienden hebben gemaakt op Le Bois Fleuri. Onze sportvelden zijn inderdaad een ideale plaats om elkaar te ontmoeten en samen mooie momenten te beleven. We weten allemaal wat een ronde bal kan samenbrengen… Hartelijk dank voor uw complimenten aan ons personeel en onze camping. Het doet ons plezier dat u deze ervaring graag zou herhalen. Het hele team ziet u graag terug en zal u hartelijk welkom heten als u een volgende keer de nieuwe waterglijbanen komt uitproberen. Ik zeg dus: tot gauw! Met vriendelijke groeten,

Diana Charbonnier Responsable Qualité – Camping Le Bois Fleuri * 04 68 81 70 00

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Jacqueline25-07-2019

Mooie camping

Heerlijk schaduw rijke camping. We hadden een stacaravan , wakiki. Inventaris miste koffie kopjes/ mokken en wijnglazen! Er zijn alleen espresso kopjes. En een schaar had ik ook wel prettig gevonden . Fijne camping winkel, waar bijna alles te koop is en niet te duur. Pizza is heerlijk, alleen kun je het beste van te voren bestellen. Anders kun je 2 uur wachten . Restaurant heeft lopend buffet, is ook prima voor het geld wat je ervoor betaald. Zwembad is voor onze kinderen 10 en 8 beetje saai. Geen mooie glijbaan bv. Wel lekker stoelen bij het zwembad i.p.v. bedden. Je zit 5 min met de auto van het strand en een mooie boulevard . Heerlijk om daar s’ avond te eten en rond te lopen . Het treintje kun je ook nemen en is geheel gratis. Super geregeld! Animatie viel onze kinderen wat tegen, hebben ze ook weinig tot geen gebruik van gemaakt. Wel hebben ze een mooi sportveld, met 3 pingpong tafels, voetbalvelden , basketbal en jeudeboulles.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Ray30-08-2018

Aanrader!

Mooie schone camping. Goede ontvangst in het nederlands met vriendelijk personeel. Mooi zwembad maar af en toe wel druk. Camping winkel aanwezig waar we regelmatig gebruik hebben gemaakt. Speeltuin, voetbalveldjes, tennisbanen en actieve leuke animatie. Restaurant hebben we niet geprobeerd maar houd met de afhaal maaltijd rekening met (te)grote bergen patat en een lange wachttijd voor de pizza,( 2 uur!!) Beetje jammer. Wij hadden een zeer nette mobile home voor 6 personen ( P03) met airco. Ligging buiten het dorp maar er rijdt een gratis treintje naar het strand. Strand in Argeles bestaat uit steentjes en loopt vrij stijl af. Beter is het strand in Canet en Roussillon op een half uurtje rijden. Voldoende te doen in de omgeving ( Barcelona is te doen) maar je moet er wel een stukje voor rijden. Al met al zeker de moeite waard !!

• 8W.16-08-2018

Leuk gehad!

Mooi park, mooi gelegen. Huisjes liggen verspreid over het heuvelachtige park. Ons huisje lag nogal dicht op de anderen en gelijk aan de weg waar auto’s langsreden. Was op zich niet heel hinderlijk. Ontvangst bij receptie in het Nederlands. Fijn! Reparaties worden echt snel gedaan. Zwembad is oké, maar in de middag echt heel erg druk! Voor de wat oudere kinderen niet echt een spannend bad, aangezien de glijbanen echt voor de jongere kinderen zijn. Bij het zwembad geen toezicht! Staat duidelijk vermeld. Er loopt wel iemand rond, maar dat is volgens mij meer voor het bad zelf.

Eetgelegenheden; restaurant; voldoende/goed. Bar/café; best prijzig.

Animatie kinderen; ook in het Nederlands.

Al met al leuke vakantie gehad.

• 6Eetgelegenheden

• 8Cornelia14-08-2018

Heerlijke vakantie gehad!

Fijn dat als je aankomt gewoon Nederlands kunt praten bij de receptie. Leuk park, zeker voor kinderen! Voor zowel jong als oud! Het zwembad vond ik zelf klein en weinig uitdaging voor oudere kinderen, kleine glijbaan etc maar toch kun je er wel een halve dag vermaken om lekker even af te koelen. Alleen het water is wel verwarmd dus echt een koele duik is wat anders. Verder een leuk park, zeker voor gezinnen! Wij zaten in een van de nieuwe chalets van touroperator. Heel mooi nieuw en ‘schoon’. Ook fijn dat je met 10 minuten aan zee staat met gratis parkeren. Heerlijk daar😍 Over de omgeving alleen maar geweldig!! Prachtige combinatie, zee, bergen en zon!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7M.10-08-2018

Mooi park

Mooie, verzorgde camping. Op sommige plaatsen veel hoogteverschil. Twee zwembaden, waarvan er één overal 2 meter diep is. Het toezicht bij het zwembad vonden wij minder. De badmeester/juf was nauwelijks zichtbaar bij het diepe bad. Er mogen geen opblaasbare spullen en/of balletjes in het water. De camping ligt aan een drukke weg, waardoor je niet van de camping kunt wandelen. Dit moet per auto. Treintje naar het strand was prima geregeld. Op het terras bij het zwembad is nauwelijks schaduw. Enkele parasolletjes aanwezig. Het restaurant kun je niet reserveren, je wordt verzocht in de rij aan te sluiten. De huisjes/stacaravans hebben (bijna) allemaal een mooie ligging met voldoende ruimte eromheen. De bungalows confort 6 p. zijn prima. Het park heeft alleen stacaravans, huisjes e.d. Er is een mooi voetbalveld voor de kinderen. Voor wat oudere kinderen >12 jaar was niet zo veel vertier.

• 7Fioole08-08-2018

Leuk park, maar wel eenmalig

Op zich een netjes en verzorgd park. Helaas, werd ons bij aankomst weinig informatie gegeven over de voorzieningen op het park. Wij kwamen op woensdag aan en pas op zondag was er iemand aanwezig om ons van informatie te voorzien. Helaas bleek dit grotendeels in het Frans verteld te worden, waardoor we er alsnog weinig aan hadden. Wij vonden het park qua eetgelegenheden en animatie wat tegenvallen. Wanneer je zin had in een pizza, moest je rekenen op een wachttijd van gemiddeld 1,5 uur. Ook voor een hapje eten in het restaurant moest je zeker een half uur in de rij. Animatie was heel erg gericht op de Franse kindjes en stelde ons inziens weinig voor. De zwembaden waren netjes. Jammer dat er geen ligstoelen aanwezig waren. Het winkeltje was klein, stond heel vol en erg duur. De huisjes zijn netjes, maar niet heel schoon. Ook miste wij een aantal standaard zaken zoals wijnglazen, waterkoker e.d. Maar al met al prima park hoor.

• 6Activiteiten

Diana Charbonnier - Responsable Qualité, Responsable marketing, 31-08-2018

Goede morgen Fioole,

Ik ben blij dat u genoten heeft van het kader van onze camping, Het is een reëel voordeel te mogen genieten van een ligging tussen de zee en de bergen voor een vakantie in alle rust. Ik ben verbaasd over uw reactie op onze medewerkers omdat de meerderheid van ons team Nederlands en Engels spreekt, zodat zij gemakkelijker met U kunnen communiceren. Dat geldt ook voor onze animatie; aarzel niet om naar meer uitleg en details te vragen over de betreffende activiteiten in uw taal. Het is tevens een goede gelegenheid om de Franse cultuur en de taal te leren kennen en te waarderen door het met ons in het Frans te proberen. Al met al zijn we altijd voor u daar. Voor de pizzeria, nodig ik je uit voor een volgende keer om dan vooraf te reserveren bij onze medewerkers , of via de app, dit vermindert uw wachttijd zodat u verder van de avond kan genieten. Op de inventarislijst, die u op het moment van de boeking ontvangt, staat al het inventaris opgenoemd, om je aankomst zo aangenaam mogelijk te maken. Ik hoop dat u genoten hebt van de omgeving en dat u terug komt om nog meer te ontdekken van de regio.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Margot17-01-2018

Fijn vakantiepark met heerlijk warm zwembad!

Het vakantiepark is goed verzorgd. Het zwembad is geweldig en voor alle leeftijden geschikt (diepe en ondiepe baden). Het is heerlijk warm water en dus ook prima voor de meivakantie als het kouder is! Het park ligt wat verder van de zee af maar ligt in een mooie omgeving voor een berg met prachtig uitzicht. Er rijdt een autotreintje op reguliere tijden, die je erheen brengt (reistijd ca. half uur).

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand6 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out