Vakantiepark Le Bois Fleuri

7,9

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,7

368 reviews over Vakantiepark Le Bois Fleuri in het Nederlands

Fijn vakantiepark met heerlijk warm zwembad!

Margot, 17-1-2018
  • Onderkomen8

Het vakantiepark is goed verzorgd. Het zwembad is geweldig en voor alle leeftijden geschikt (diepe en ondiepe baden). Het is heerlijk warm water en dus ook prima voor de meivakantie als het kouder is!

Het park ligt wat verder van de zee af maar ligt in een mooie omgeving voor een berg met prachtig uitzicht. Er rijdt een autotreintje op reguliere tijden, die je erheen brengt (reistijd ca. half uur).

Mooi verzorgde camping

Linnie, 31-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is een mooie camping met heel veel faciliteiten en er wordt veel georganiseerd.
Diana Charbonnier - Responsable Qualité, Responsable marketing, 7-11-2017

Beste Linnie

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze geweldige reactie te delen op onze pagina! Het doet ons Bois Fleuri team veel plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en vooral van uw accommodatie 😊 Het is een genoegen u weer te mogen verwelkomen op uw volgende vakantie in de Bois Fleuri.

Mooie camping waar genoeg te doen is.

Plattel, 23-8-2017
  • Onderkomen7

Er wordt veel georganiseerd voor iedereen.Vooral het avond entertainment is echt wel goed!De kinderen vanaf 10 jaar zijn eigenlijk te oud voor de animatie onder 13 jaar dat is wel jammer.Mooi zwembad jammer dat er geen ligstoelen zijn.Ideaal dat er een treintje rijdt maar die zat wel propvol.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bois Fleuri voor je op een rij gezet:

Fijne familiecamping met enkele minpuntjes

Fam De Turck, 11-8-2017
  • Onderkomen7

+ Mooie natuur, rustige ligging gevraagd, ook gekregen (de huisjes aan de buitenrand liggen echt rustig), lekker avondeten in buffetvorm, uitgebreid animatie-programma (professionele shows), vriendelijk personeel (alles wat je vraagt, wordt meteen gedaan), treintje brengt je naar dorp & strand (vriendelijke chauffeur), winkeltje aanwezig,...

- Het ontbijt was heel basic, veel plastic potjes, bekers en miniborden...(niet milieuvriendelijk)

Het zwembad was héél héél druk. Zeker vanaf het middaguur tot de avond was het koppen lopen, echt niet aangenaam.

Het treintje was een aantal keer overvol, niet aangenaam en zelfs niet veilig volgens ons.

De badkamers van een belair huisje zijn wel erg klein: je kan er nauwelijks in draaien of keren. Ook de mezzanine vonden we wat gevaarlijk en gehorig voor de kinderen.

BESLUIT: fijne vakantie gehad mét super vriendelijk personeel, maar de camping is toch geen 5 sterren waard door alle minpuntjes eerder vermeld.

Beste vakantie ooit!

Steven Moens, 8-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Bois fleuri is ons meegevallen op alle gebied. Qua animatie, ligging, eten. Een gouden tip neem een bungalow met airco want het kan daar serieus warm zijn. En dan is het zweten zonder airco.

Prima, maar geen 5 sterren!

Esther, 12-9-2016
  • Onderkomen5

Het is over het algemeen een prima en leuke camping, maar zeker geen 5 sterren waard. Wij zaten in een balair huisje (n41), redelijk verouderd, slecht afgewerkt en de vloeren kraken. Niet kindvriendelijk door de open trap midden in het huisje. Ook de stoelen zijn op een gegeven moment niet meer prettig om op te zitten, veel te hard. Nu zitten we natuurlijk in het laagseizoen hier, maar er is maar 1 restaurantje open met een zeer beperkt keuze buffet. Het zwembad is daarin tegen echt prachtig, en rond deze tijd van het jaar lekker rustig. We hebben het prima naar ons zin hier gehad met onze 1,5 jarige zoon. Auto is wel een must om een beetje de omgeving te verkennen. Strand van argelés-su-mer loopt vrij snel af, je kunt beter naar canet de rouilsonn gaan. We hebben geen gebruik gemaakt van het treintje naar argelés omdat die in het laagseizoen maar tot 18.30 uur terug gaat naar de camping (en dus niet uit eten kan omdat de restaurants pas om 19.00 uur open gaan)

Fantastisch leuke camping

Nuyens Karl, 5-9-2016
  • Onderkomen9

Leuke en zeer verzorgde camping, waar zowel de service aan het onthaal als de zeer snelle en correcte service door de technische dienst (lekkende waterleiding) een troef zijn.

Tevens leuk dat men aan het onthaal Nederlands praat, toch net iets gemakkelijker bij het inchekken.

Ook de dagelijkse animatie was leuk, zowel overdag als s'avonds.

Nadeel is wij tot na 16u moesten wachten op de sleutel van onze bungalow, ondanks het feit dat wij reeds om 10 u naar de bungalow mochten en deze ook naar onze mening reeds was gekuisd?

Goede uitvalsbasis

Luc Van de Gucht, 5-9-2016
  • Onderkomen7

Zelfs in voorseizoen druk, blijft wel aangenaam. Ontvangst ok. Zelfs voor niet strandtoeristen als wij ideaal gezien +- 6km van strand. Wel mogelijkheid om met treintje tot strand te rijden. Is zeker must in hoogseizoen. Enig minpunt is de parkeergelegenheid welke niet voor elke woning in directe omgeving voorhanden is.

Mooie camping

Joy, 15-8-2016
  • Onderkomen8

Mooie camping. Nederlands sprekend personeel. Onze caravan was schoon en niet gedateerd (nr 9). Schaduwrijke plek met veel privacy en redelijk dicht bij het zwembad. Zwembad is groot genoeg en er zijn voldoende stoelen. Animatie 's avonds is best leuk. Mojito's bij de bar zijn verrukkelijk! Voor mensen met oudere kinderen (12+) minder geschikt, omdat er niet heel veel Nederlanders zijn en aansluitng vinden, lastig is.

Zoals vorig jaar voor herhaling vatbaar!

Cindy Van de Walle, 27-7-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Le bois fleuri is geen gigagrote camping...wij hadden voor het 2e jaar op rij een belair ad buitenkant van het park, een aanrader met airco! Ook een tof mooi houten terras! De belairs hebben heel wat privé, zodat je niet ziet wat er op de buurman zijn bord ligt ;) ! Is toch heel belangrijk, doordat het geen massacamping is valt de drukte ook reuze mee! Wel op tijd aan het treintje staan, want als je net op tijd bent, is er kans dat je er niet meer bij kan...maar de chauffeur doet al het nodige om zoveel mogelijk mensen te vervoeren! Het enige nadeel vonden wij toch de parkeerplaats ad onze belair, auto's stonden niet mooi geparkeerd zodat er maar 2 op 3 parkeerplaatsen konden staan, tijdens ons verblijf stond er ook een aanhangwagen voor een boot op de parkeerplaatsen...als er zoweinig plaats is, zouden ze deze toch buiten op de parkeerplaats aan de camping kunnen plaatsen... Eten hebben wij niet gedaan dit jaar op de camping... Castelnou is een echte aanrader! En daar is een lekker restaurantje ook l'hostal met prachtig uitzicht vanop het terras! Nog een mooie uitstap is des Orgues van Ille-sur-tet! Duurt slechts 2-tal uurkes maar moet je zeker eens gezien hebben! Kortom wij hebben weer een leuke vakantie gehad in Le Bois Fleuri en onze boeking voor volgend jaar ligt ook al vast!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bois Fleuri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Bois Fleuri in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Bois Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Bois Fleuri scoort een 7.87 uit 10 op basis van 557 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: