Géén boekingskosten

Vakantiepark Le Bois Fleuri

FrankrijkLanguedoc - RoussillonArgelès-sur-Mer

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Bois Fleuri voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 562 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Le Bois Fleuri is gelegen in de Languedoc-Roussillon in Frankrijk. Met de Nederlandstalige animatie, het zwembad met peuterbadje en het multisportterrein vermaken de kinderen zich goed. Le Bois Fleuri ligt net buiten Argelès-Sur-Mer. Het treintje brengt je gratis naar het centrum en het strand. Met twee uur rijden ben je in Barcelona.

Contact

580 Reviews over Le Bois Fleuri

• 6Tessa10-08-2022

Oké, maar niet heel bijzonder

Camping met plus en minpunten. De omgeving is prachtig en Argeles sur mee is heel leuk om naartoe te gaan. Huisje op de camping is oké: airco werkt goed en fijn dat er een vaatwasser in zit. Was echter niet heel schoon en de bedden liggen oncomfortabel. Vond het opvallend dat er niet 1 decoratief item aanwezig is in het huisje, er staan alleen maar functionele dingen in. Zo is de rest van de camping ook, alsof vooral het hoognodige is neergezet en men verder niet te veel wilde uitgeven aan dat beetje extra. Zwembad is wel erg leuk, maar erg zoeken naar een stoel in de zomer. Bij het zwembadje voor peuters vlakbij de grote glijbaan zijn bijna geen stoelen, dus je kunt er als ouders niet echt gezellig bij gaan zitten. Veel hoogteverschil op de camping. Wij hadden extra geld betaald voor een barbecue, dit bleek echter alleen een rooster, zodat je op een gezamenlijke bbq kon. Dit was ver van ons huisje, dus is niet echt gezellig.

• 6Onderkomen

Diana, Eigenaar, 19-08-2022

Hallo Tessa, bedankt voor deze feedback! We zijn blij om tre lezen dat U hebt genoten van de regio, da faciliteiten van uw mobil-home en het zwembad ! We houden rekening met uw constructieve opmerkingen, met name over de stoelen bij het zwembad en de inrichting van de camping. Wanneer we investeren leggen we de prioriteit op de comfort en de kwaliteit van onze services zodat u uw verblijf uitestekend verloopt. Betreft de barbecues wil ik u er op wijzen dat in verband met de brandgevoeligheid van onze regio privé-barbecues ten strengste worden afgeraden. We geven de voorkeur aan electriciteits barbecues.

We hopen dat U van uw vakantie in Zuid-Frankrijk hebt genoten !

Diana Charbonnier Kwaliteitsmanager - Camping Le Bois Fleuri * +33 4 68 81 70 00

• 9Jochem10-05-2022

Voor tieners veel sport en spel en waterpret mogelijkheden

• 10Activiteiten

Diana, Eigenaar, 09-06-2022

Geachte heer, Het succes van uw verblijf in het Bois Fleuri verheugt het hele team! Hartelijk dank voor uw complimenteuze commentaar.

Onze familiecamping heeft zijn diensten zo uitgedacht dat kinderen, tieners en volwassenen iets vinden om van te genieten tijdens hun vakantie. Met tennis- en padelbanen, multisportterreinen, een volleybalveld en een outdoor fitnessparcours is er geen ruimte voor verveling. Wij organiseren ook groepsactiviteiten om banden te smeden tussen de tieners, zoals trefbal, olympiades, straathockey, mölkKy enz. Wat het water betreft, tussen het glijden op de glijbanen voor sommigen, of het ontdekken van de miniglijbanen voor de kleintjes, zijn de zwembaden van de camping aangepast en zijn ze een plezier voor iedereen.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in Le Bois Fleuri voor uw volgende vakantie!

Diana Charbonnier Responsable Qualité – Camping Le Bois Fleuri * +33 4 68 81 70 00

• 9Anne04-09-2021

Prachtige camping

Super camping, wij zaten in een huisje. Was erg schoon. Het eten is prima op de camping, alleen jammer dat de pizza’s al ver van te voren moet reserveren.Het zwembad vonden de kinderen geweldig, ook lekker warm water . Ook ideaal het treintje naar het strand. Iedere avond waren er ook prachtige shows. Wij zijn wel verkocht geraakt aan Argeles sur mer.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Johan silvia10-08-2021

Al voor de vierde keer.

We hebben het altijd super we nemen altijd de grootste bungalow aan de rand van de camping.Het ontvangst is super Ze staan altijd voor je klaar. We vinden de bungalow super. Alles is aanwezig. De omgeving vinden we super ,je bent ook zo in Spanje gaan altijd ook een paar keer naar Spanje onze zoon woonde in de Barcelona We houden van markjes bezoeken in de ochtend en dan lekker chillen in de middag. Strand vlakbij. We verheugen ons erop om in september weer te gaan.

• 9Onderkomen
  • 7Arjan29-09-2020

Mooi aangelegde camping met wel veel stacaravans

Wij zijn de laatste week van augustus op deze camping geweest. De camping is netjes en ruim aangelegd. Het is wel een camping die helemaal volgebouwd is met stacaravans, dus ik weet niet of je er ook met eigen tent of caravan kunt verblijven. Prima stacaravan met airconditioning. Wij hadden een royale plek.

Het zwembad is ruim, maar niet heel bijzonder. Op sommige momenten ook best druk in en rondom het water. Dit kwam doordat er i.v.m. corona geen stoelen stonden, maar iedereen verplicht in het water moest. Resultaat: Veel mensen langs de rand van het zwembad met 1 voetje in het water. Het restaurant is simpel, Pizza's zijn prima. Het treintje naar het strand. Ieder uur de mogelijkheid om met een treintje mee te rijden naar het strand, maar de laatste rit is redelijk op tijd waardoor nog even eten na een dagje strand toch betekent dat je alsnog weer met de auto moet.

• 7Activiteiten
  • 6Roy31-07-2020

Leuke camping, slecht onderkomen.

1 week verbleven met mijn vriendin. Leuke camping voor gezin met kleine kinderen. Zwembad is mooi, animatie doet meerdere activiteiten door de dag heen. Winkeltje is klein maar supermarkt is in de buurt.

Ons huisje was helaas minder. Deuren bleven hangen en de badkamer was piep klein. Douche kon je niet in bukken en bij de wastafel was bijna geen plek. Airco koelde wel goed. Maar de bedden waren heel erg hard.

Ook was het huisje niet goed schoon. Tegen betaling hoef je het huisje niet schoon te maken als je gaat. Doe je dit niet moet je t zelf doen. Blijkbaar word dit niet goed gecontroleerd.

Bij aankomst word ook verwacht dat je zelf een lijst naloopt met spullen wat in het huisje staan. Mist iets moet je dit aangeven. Ik vind dat de camping dit voor en achteraf zelf moet controleren want we miste inderdaad een paar dingen dus controleer dit goed!

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Diana Charbonnier, Quality Manager, Responsable marketing, 16-09-2020

Beste meneer, Op camping Le Bois Fleuri doen wij er alles aan om uw verblijf onvergetelijk te maken! Dank u wel voor de complimenten over het personeel en het zwembad. Jong en oud vermaken zich prima in het zwembad complex of op de nieuwe glijbanen. Dit jaar, voor een eenvoudige communicatie tussen de gasten en de Bois Fleuri, en ook in verband met de gezondheidsmaatregelen omtrent Corona, stellen we u voor de app Tipiz te gebruiken. U kunt ons makkelijk waarschuwen in geval u iets nodig heeft. Voor uw volgende vakantie stellen we u voor telefonisch contact met ons op te nemen zodat we u kunnen adviseren over het type accommodatie dia aan uw verwachtingen voldoet.

• 8Marielle10-12-2019

Gezellige en mooi onderhouden camping!

Leuke en gezellige camping, ligt heel mooi. Wij zaten in een bungalow (S052), prima maar niet schoon bij aankomst. Ik snap de methode die ze hanteren (zelf schoonmaken of betalen voor een eindschoonmaak) maar ik zou een eindschoonmaak verplichten. Ligging van de bungalow was perfect, veel privacy. Met dochter van 2 waren wij wel zo'n 15 minuten onderweg naar het zwembad. Kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad en de minidisco was elke avond een groot succes! Wij zijn maar een weekje geweest dus niet al teveel van de omgeving gezien maar het treintje naar Argeles is heel leuk. Ook een dagje naar Spanje (Girona) geweest, prima te doen! Twee keer een pizza afgehaald en die waren lekker. Supermarkt op de camping is fijn voor verse broodjes. Wij denken eraan om volgende zomer weer te gaan!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 7Nancy22-09-2019

Prima, maar niet nog een keer...

Prima verblijf, niks te klagen. Maar ik snap dat er voor sommige wel dingen zijn waar ze tegen aan zouden lopen. Alles was aanwezig in het huisje, airco, oven, vaatwasser, magnetron, behalve een waterkoker. De huisjes worden door voorgangers schoongemaakt, wordt gecontroleerd (soort van?!) en dan gaan de volgende erin. Schoon, maar niet spik en span. Mijn vader van bijna 65 kon zich nergens aan vast houden als hij het bad uit moest stappen. Dus voor ouderen niet te doen. Daarbij kwam ook dat er nergens een trappetje was om normaal naar de auto te kunnen. De stoep is zeker 40cm hoog. In het na seizoen is de bar dicht, en van het restaurant ‘s avonds kun je maar weinig van verwachten. Gelukkig was de boulevard aan het strand nog wel alles open en gezellig (10min met auto) Ik ben een paar jaar geleden op een andere camping geweest die was 4 sterren, deze 5... vond die andere toch beter. Dus zegt niks!

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8a.p.a.sebregts14-09-2019

fantastisch

leuke camping goede service bij aankomst werd alles gecontroleerd en als nog schoongemaakt

leuk personeel en in de avond goede animatie bij problemen zoals gas op of batterijen leeg werd er zeer snel gereageerd en verholpen kortom volgend jaar weer

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Huysman27-08-2019

fantastisch, weer geboekt

Wij waren (2 volwassen en 2 kids, 5 en 11) zeer verrast over le Bois Fleuri. Perfecte ligging van onze stacaravan met suite (G021). Er zat zelfs een afwasmachine in. Bij alles centraal gelegen, zoon van 11 is elke avond gaan voetballen met een groep bij de sportvelden. Terwijl er in een aantal reviews stonden dat er weinig kids van boven de 10 verbleven. Er waren er genoeg. Ook heel veel te doen voor die leeftijd. We hebben aan veel activiteiten meegedaan. Badminton, voetbal, padel. Alles was goed georganiseerd. Zwembad was erg leuk, vooral wanneer er volgend jaar de nieuwe glijbanen bij komen. Vaak in de middag wat drukker, maar niet storend. Animatie was wel in het frans, maar de shows waren erg mooi om naar te kijken dus niet echt storend. Je moet wel wat geduld hebben bij de bar in de avond, erg druk. Maar als je daar rekening mee houdt...…. Al met al hebben wij een prachtige vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen

Diana Charbonnier, Responsable Qualité, Responsable marketing, 03-09-2019

Beste vakantiegangers,

Wat fijn om te horen dat uw kinderen vrienden hebben gemaakt op Le Bois Fleuri. Onze sportvelden zijn inderdaad een ideale plaats om elkaar te ontmoeten en samen mooie momenten te beleven. We weten allemaal wat een ronde bal kan samenbrengen… Hartelijk dank voor uw complimenten aan ons personeel en onze camping. Het doet ons plezier dat u deze ervaring graag zou herhalen. Het hele team ziet u graag terug en zal u hartelijk welkom heten als u een volgende keer de nieuwe waterglijbanen komt uitproberen. Ik zeg dus: tot gauw! Met vriendelijke groeten,

Diana Charbonnier Responsable Qualité – Camping Le Bois Fleuri * 04 68 81 70 00

Vakantiepark Le Bois Fleuri info