Camping Le Bois de Valmariestersterstersterster

• 7.9Staat v/h sanitair
  • 9.2Sfeer in stad
  • 7.3Activiteiten

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bois de Valmarie voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Le Bois de Valmarie zit je tussen de bergen in de Languedoc-Roussillon. Het zwembad en de animatie zijn super voor kleine kinderen. Aan de receptie en in het winkeltje helpen ze je in het Nederlands. Het is een redelijk rustige gezinscamping. Met de boot naar de stad Collioure en het waterpark Aqualand zijn favoriete uitjes.

510 reviews over Camping Le Bois de Valmarie

• 2019
    7Denys17-09-2019

Mobilhome was niet proper ( haren in douche, pet onder bed, vlieger aanwezig en dit allemaal van de vorige huurders dus er is geen controle geweest😩) BBQ was ook vuil en dit werd opgelost Aan de receptie was een iemand HELEMAAL niet vriendelijk bij het info vragen over ons vertrek voor 7 uur in de ochtend de regel is de auto moet beneden staan en dan moet je nachts als je vertrekt met alles naar beneden komen , ondanks deze 2 voorvallen hebben we een leuke vakantie gehad en was het personeel vriendelijk

Gereisd in september 2019

• 8Menno Mekes09-09-2019

Mooie camping, erg prettige tijd gehad. Service is keurig; gaslfessen en bbq- probleem werd top en snel opgelost!

Enige kritische punt is dat de huisjes vrij dicht op elkaar staan waardoor je last kunt ervaren van je buren.

Wij komen zeker nog een keer hier terug. Veel succes! Gr. Fam. Mekes

Gereisd in september 2019

• 9Leonie01-09-2019

Rustige camping vlak bij het strand

Mooie rustige camping, waar ook Nederlands wordt gesproken. De chalets zijn vrij nieuw/modern en brandschoon, maar staan erg dicht op elkaar geplaatst zodat je weinig tot geen privacy hebt (paar uitzonderingen daar gelaten). Verder staat er op de site van de camping zelf dat er gratis WiFi is, maar dat klopt niet (Wi-Fi is erg prijzig). De camping is erg leuk voor kinderen tot een jaar of 12, voor oudere kinderen is er weinig te beleven. Het zwembad is geweldig en de animatie organiseert leuke dingen. Vanaf de hoofdingang van de camping loop je in 5 minuten naar een mooi strand. Ook het centrum (en de haven) zijn vlakbij. In het restaurant voor de camping kan je lekker eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Francis29-08-2019

Aanrader voor liefhebbers van zon, zee en strand!

Geweldige bestemming voor liefhebbers van zon, zee en strand. Een rustig strand om de hoek en vlakbij het levendige centrum van de stad. Ook zeer geschikt voor een roadtrip langs de Frans/Spaanse kust en mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan o.a. Perpignan. Kortom: aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Jack28-08-2019

Gewoon super mooi

Wow ik ben totaal verrast, een hele mooie rustige camping. Snap de reviews over krap opgezet niet. Wij hadden een mooi overdekt terras met nog extra tuin erbij. Heb verder gekeken en alle huisjes staan prima. Ja, tuurlijk keukenraam op keukenraam, maar met het mooie weer zit je niet achter de geraniums. Wat een ontzettend mooi en schoon zwembad. Heerlijk. Camping is op loopafstand van een heel mooi strand. Verder vind ik de camping niet voor pubers, echt voor onder de 13 jaar prima. Camping personeel super vriendelijk, buiten de camping leer je helaas de frans/catalaanse stijl kennen. Nergens zin in en alles op ze beloop. Oke prima, dat wisten we. Omgeving is heel mooi.

• 2Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9Rolten Eddy28-08-2019

Geweldige vakantie gehad

Geweldige vakantie gehad. Volgend jaar gaan wij weer terug!

• 6Eetgelegenheden

• 9Vandiemen26-08-2019

Top, heerlijk genoten

Deze camping is heel gemoedelijk maar het is geen camping waar je aan je pad gaat zitten en je gezellig met de buurkinderen kan tennissen. ( onze kinderen dan) Maar toch hebben zij zich prima vermaakt. Zwembad is super, poolbar gezellig, vriendelijk en vrolijk personeel overal, veel Nederlands gesproken, strand op loopafstand, Argelès-sur-Mer is een leuke plaats met Spaanse invloeden. Net of je al Eem beetje in Spanje bent. Treintje rijd van de camping naar de haven en het centrum. Kinderen vinden dit erg leuk. Avond zwemmen op woensdag en zaterdag tot 24.00 uur. Erg leuk. Ik zou terug gaan maar dan wel een caravan onderaan de weg vragen want dan kan je bij je caravan nog spelletjes doen. Speeltuin lekker in de schaduw. Bar en restaurant gezellig. Winkeltje heel vriendelijk personeel ( Nederlands gezin) al met al TOP! Wel in 2 dagen minimaal er heen rijden.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Daphne24-08-2019

Fijne rustige camping met mooie voorzieningen voor kinderen. Leuk zwembad en speeltuin.

• 7ASZ14-08-2019

Mooie camping en stacaravans,helaas te vol gebouwd

De camping is goed onderhouden en ligt dichtbij zee. De stacaravans zijn modern en netjes maar staan boven op elkaar. Er zijn zeker mooie plekken bij maar het merendeel heeft nauwelijks privacy of uitzicht. Zwembad was geweldig en personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een supervakntie gehad maar zou er niet nog eens heen gaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Randy10-08-2019

Super vakantie!! Vriendelijk personeel, goede service, keurig onderhoud voor een camping. Tot volgend jaar!

20 tips over Camping Le Bois de Valmarie

• Sandra, 15-11-2011

Het winkelcentrum voorbij de haven, richting boulevard +- 15 tot 20 minuten lopen vanaf de camping.

• Caroline, 12-08-2013

Met de boot naar coullioure gaan, te boeken bij de haven.

• Petra Alta-Scholten , 14-08-2013

Waterpark aqualand. Top voor de kids!

50 vragen over Camping Le Bois de Valmarie

• suzanne rietdijk, 24-05-2019

Welke caravan en plek

Heeft iemand een tip over welk reusburo caravan en plek...ik kom er niet uit. We gaan met 3 volwassenen, we nemen mijn moeder mee als kado,maar willen het dan ook wel goed hebben. Vooral de bedden douche en het liefst een leuk zitje buiten met wat ruimte

• Marry Ariens, 05-02-2019

kinderen

Wij overwegen deze camping te boeken. Wat me nog tegenhoudt is de vraag of er wel iets te doen is voor onze kinderen. Heerlijk aan het strand is top maar is er bijvoorbeeld wel iets savonds te doen en zijn er wel wat nederlandse kindjes op de camping? Wij hebben een dochter van bijna 10 en 2 jongens van 6 en 4.

K. Bakker, 18-02-2019

Wij hebben deze camping geboekt en gaan met 2 kids van 10 en 12 jaar. Ook wij zijn wel benieuwd of er leeftijdgenootjes zijn. Maar volgens mij gaan er genoeg nederlanders naar deze camping!

H. Z. , 25-03-2019

Wij hebben deze camping ook geboekt in juli 2019 (week 29 en 30) met 3 kids van 8, 9 en 12.

• Linda Van der ven, 17-12-2018

Kamperen

Zijn er ook kampeer plaatsen beschikbaar?

Camping Le Bois de Valmarie info

• Aantal sterrenstersterstersterster