Camping La Sirènestersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Genieten in de Languedoc-Roussillon op Camping La Sirène. Vooral het waterparadijs met waterglijbanen scoort hoog in de recensies. Ook de bakker en ruime supermarkt zijn een fijne toevoeging. Minder geschikt als je houdt van kleinschalige verblijven of het traditionele campinggevoel. De omgeving met zijn smalle bergweggetjes is prachtig.

Contact

2333 reviews over Camping La Sirène

• 2019
    8Jk30-10-2019

Fijne camping!

2 weken op deze fijne camping geweest. Het is absoluut een mooie schone camping maar er is ook ruimte voor verbetering. Het is mega druk met autoverkeer op de camping, ook zijn de zwembaden behoorlijk koud. Het is vaak tot 2 uur 's nachts een herrie, waar je ook zit, het lijkt alsof de boxen naast je caravan staan. De sportvelden zijn op Hippocampe, wij hadden fietsen mee, lopend was dat voor ons vanaf la Sirene, vrij achteraan een giga eind geweest. Pluspunten zijn absoluut het mooie groen op de camping (wel iedere morgen alles afdoen, tuintafel lag vol met beesten enz uit de bomen, ook veel spinnetjes overal) de geweldige zwembaden met heerlijke ligweide! De super speeltuin, leuke animatie en de goede bewaking (haalde zelfs zoon lief zijn sleutel uit zijn fiets bij het zwembad en bewaarde hem keurig tot we terug kwamen) ga zwemmen op Hippocamp, lekker rustig, ga met de kleine gele trein mee!! Rij langs de kust naar Spanje.

• 4Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Barbara25-09-2019

Maak het seizoen vol overgave af

Prachtige camping, veel groen. Accommodatie modern en netjes. Restaurant , snackbar, bar en theater worden verbouwd voor seizoen 2020. Hier kon niet een week mee worden gewacht, maar werden in de laatste week van seizoen 2019 al ontruimd. De dagen voor sluiting van deze faciliteiten was duidelijk ook niets meer aangevuld en konden alleen nog de zogenoemde restjes worden geconsumeerd. Dit was dus 1,5 week voor sluiting van de winterstop. Er was op de hippocampe bij de bambou restaurant gelukkig wel van alles te krijgen, maar op de sirene was duidelijk dat voor hen het seizoen voorbij mocht zijn.

• 7Eli22-09-2019

Gelieve te zorgen dat alles open is tot het einde. De mensen die op het einde van het seizoen komen betalen even veel en hebben dus evenveel recht op geopende restaurant. Bij toekomst was de verblijfplaats smerig en lag het bestek en borden vuil in de kast. Moeten wij hiervoor 80€ betalen? Prijs is in verhouding met wat je krijgt veel te hoog. Wij bestellen luxe sta caravan en betalen 900€ terwijl anderen voor de zelfde periode 250€ betalen en een veel uitgebreidere caravan krijgen.

• 1Eetgelegenheden

• 8Justin20-09-2019

Goede camping, frisse zwembaden

De camping heeft uitstraling en door de hoge palmbomen veel schaduw, jammer dat het kindereiland met de omval beker echt zo enorm koud is dat er amper een kind zich durft te vertonen. Tenminste de onze niet. De grote baden zijn prima.

De whirlpool in het kinderparadijs is 18+ een rare regel, kinderen gaan er constant in en als ze met hun ouders erin zitten lijkt het mijn geen probleem. Werden ook oudere kids van 14-15 jaar uitgestuurd... Ik vind dat een beetje onzin eigenlijk. Maak dan van het ene overdekte een kinderparadijs en verplaats die whirlpool naar het andere overdekte. Maak van die andere een 100% 18+ dat er ook geen baby’s mogen komen. en die kinderparadijs een echt kinderparadijs.

Wat betreft de caravan was de meest luxe die La Sirene zelf (Cottage 3) aanbied maar er miste wel een belangrijk items: Denk aan muggenhorren.. We moesten alles dichthouden, anders zat heel je caravan vol met muggen. Was echt verschrikkelijk, heb er minimaal een paar honderd doodgeslagen.

• 9Eetgelegenheden

• 9Fam. Merks19-09-2019

Top Park. Fantasisch

Zeer geschikt voor mensen met kleine kinderen en zeer veilig door de toezicht die elke dag aanwezig is. Ook voor stellen uitermate geschikt. Snap totaalde negatieve berichten niet! Personeel zeer vriendelijk (het is maar hoe je jezelf opstel) aankomend seizoen compleet nieuw theater en restaurant met diversen Wij gaan terug. Ook zeer veel tedoen in de nabije omgeving Al met al een schoon mooi park die met de aankomende accomodaties zeker 5 sterren waard is

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 6Rene18-09-2019

Super tijd, maar eenmalig

We hadden een prachtige sta caravan Largo XL. Plek was niet super maar oke. Op de camping word heel hard gereden door auto’s, maar ook door kinderen op elektro stepjes en fietsen. Veelal Fransen. Animatie van hoog niveau, maar begint voor jongere kinderen veelste laat (22:00), en gaat echt te lang door. Tot diep na 0:00 is er veel herrie. Ook al zaten wij redelijk ver van het zwembad was het hard genoeg om je uit je slaap te houden. Camping winkel is goed maar duur, bakkerij is super. Afhaalrestaurant is waanzinnig duur en onklantvriendelijk en ongezellig met hoofdletters. Hier niet even gezellig koffie drinken! Zwembad krijgt voor ons een dikke 10, niks op aan te merken een waar paradijs en ook in het hoogseizoen niet overvol. Uitstapjes naar Barcelona, dierentuin sigean, lloret de mar, figueres waren de moeite waard. Kustplaatsjes op korte afstand allemaal super! Voor ons eenmalig door het vele lawaai en de drukte en weinig sfeer

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Kris18-09-2019

1/9 15/9

Wij komen volgend jaar terug als huwelijksreis, we hopen zeker om het 3de jaar op rij dezelfde caravan te hebben. Bertrand van de sirene beach is top net zoals al zijn collega's! De kinderen vermaken zich ook super op de camping.

• 9Eetgelegenheden

• 8Fam karsenbarg18-09-2019

Prima camping alleen niet aan het eind van seizoen

Prachtige stacaravan van alfresco gehuurd , nummer 039 voor 2 weken. We hadden dettol mee maar het was zo schoon en netjes dat we alleen de wc extra hebben gesopt! Badkamer, super mooi. Slaapkamers klein maar prima. Bedden sliepen zelfs redelijk! De accommodatie was zeer zeker perfect!!! wel jammer dat de camping een week na wij naar huis gingen ging sluiten. Bakkertje gesloten (heerlijk brood), animatie stopte er mee. Allemaal dragelijk. Maar wat ik wel echt heel vervelend vond is dat ze de camping gingen opruimen terwijl wij nog 4 dagen hadden! Met shovels werden de banken en tafels versleept uit het theater, kano’s, auto’s reden af en aan. We zaten aan de straatkant bij de fiets verhuur waar kenbaar veel dingen werden opgeslagen. lawaai dus! Bij de receptie gemeld. Verder prima. Zwembad prima maar in hoogseizoen klein. Tip; neem je dekbed mee, krijgt namelijk alleen een soort fleecedeken. Personeel erg aardig en behulpzaam.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 5Fam. Wiersma09-09-2019

Te massaal, slechte schoonmaak.

Via touroperator hadden wij een Safaritent geboekt. Na alle reviews te hebben gelezen hadden wij hoge verwachtingen van deze camping. Bij het inchecken liep het al verkeerd. Rommelige ontvangst. Bij binnenkomst in de Safaritent bleek de manier van schoonmaken flink tegen te vallen. De tent was ronduit vies. Op de barbecue zaten nog resten vlees en de gordijnen en bekleding van de stoelen zat vol vieze vlekken. Na dit allemaal gemeld te hebben bij touroperator (blijkbaar was dit de tussenpersoon ipv onze touroperator) kregen we een emmer en een dweil. We mochten dus na een lange reis zelf gaan dweilen. Ook de omschrijving van de inventaris klopte niet. Er was geen koffiezetapparaat en de deksels pasten bijv. Niet op de pannen. Ook onze buren klaagden over de staat van de tent. Verder was ik erg blij dat ik oordoppen mee had genomen want er was elke avond animatie dus een rustige camping is dit zeker niet. Zwembaden waren wel heel mooi!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Nico31-08-2019

na drie jaar blijft het nog altijd een leuke vakantieplaats

Gereisd in augustus 2019

56 tips over Camping La Sirène

• janneke Scheijen , 02-06-2014

dagtrip maken naar carcassone

• L Snepvangers, 23-06-2014

Zwembad aan de overkant bij Hippocamp ook onderdeel van La sirene is zeker met kleine kinderen ook aan te bevelen !

• Mrs B, 08-06-2014

Vraag of informeer naar stacaravans in het (hagelnieuwe) gedeelte vd camping.

183 vragen over Camping La Sirène

• Tamara , 06-03-2019

Staanplaatsen voor Caravans toegestaan?

Vind dit nergens terug...klopt dit?

• Dirk, 21-02-2019

Geschikt voor pubers?

Zijn er genoeg dingen te doen voor pubers? Veel Nederlandse leeftijdgenoten ook?

Nathalie Smets, 05-07-2019

Ja, zeker wel. Een mooi buitenzembad, een binnenzwembad, veel animatie en een pub voor 's avonds (tot 02.00h max). Ze kunnen ook van de animatie en faciliteiten van de overliggende camping Hippocampe gebruikt maken, dus zeker altijd wat te doen.

• Marly, 21-02-2019

Veel Nederlandse tieners in de zomer?

Wij gaan deze zomer naar La Sirene met twee tieners (12 en 14 jaar). Ik lees in de recensies dat er veel mensen met kleine kinderen zijn. Zijn er ook veel tieners?

Camping La Sirène info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette