Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genieten in de Languedoc-Roussillon op Camping La Sirène. Vooral het waterparadijs met waterglijbanen scoort hoog in de recensies. Ook de bakker en ruime supermarkt zijn een fijne toevoeging. Minder geschikt als je houdt van kleinschalige verblijven of het traditionele campinggevoel. De omgeving met zijn smalle bergweggetjes is prachtig.

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Sirène voor je op een rij gezet:

2380 Reviews over La Sirène

• 8Sanne05-09-2022

Een aanrader voor families!

Het is een fantastische familiecamping met leuk entertainment en goed onderhouden en schone verblijven. Het zwembad is erg leuk en heeft veel grote, maar ook kleine kindvriendelijke glijbanen. Jammer dat mijn dochter als 6-jarige niet met een simpele zwemband tot 8 jaar in het diepe mocht zwemmen, terwijl er wel volop iedere dag met ballen in het zwembad gespeeld werd. Een verbeterpunt voor de camping is de WiFi. De verbinding hiervan was echt niet goed in de stacaravan. De omgeving van de camping is echt ontzettend mooi. We hebben een super fijne vakantie bij jullie gehad en bevelen deze camping absoluut aan bij anderen!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Niek03-09-2022

Een hele mooie camping waar genoeg te doen is voor de kinderen.

• 8Rebecca03-09-2022

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad met onze kinderen.

Zeer fijne vakantie gehad, alleen jammer dat de stroom 3 keer is uitgevallen en de afvoer van de douche was al enige tijd niet schoongemaakt.

• 9Lambertus03-09-2022

Een mega goede camping voor de kinderen helemaal top

Geweldige accomodatie met een mooie ligging en een fantastisch zwembad

• 6Marloes29-08-2022

Te druk

Wat een prachtig park Maar het zwembad ontzettend druk zo druk dat wij er voor gekozen hebben om te gaan zwemmen bij hypocamp aan de overkant Het park zelf is groot maar merk je niet alleen veel en veel te druk de shows waren goed maar wilde je een plaatsje kon je twee uur van te voren aanwezig zijn wil je deel nemen aan activiteit moet je voor 13:15 aanmelden in de app anders is er geen plaats meer animatie zit ergens achter op het park verstopt waar er geen nederlands gesproken word dit word we aangegeven sta caravan en service verder een dikke 10 onze voorkeur gaat toch uit naar een kleinschalige camping we hadden het vermoeden dat er veel bezoek van buiten af gebruikt maakt van het zwembad en de shows

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Martijn26-08-2022

Mooie maar te drukke camping

Het is een mooie camping, goede ligging en voldoende animatie. Er zijn alleen veel te veel camping gasten waardoor het hele camping gevoel weg is. Het is net alsof je in een druk toeristisch dorp verblijft. Je kan niet eens ontspannen over de camping lopen vanwege de vele auto’s die er door smalle straten rijden. Het zwembad is heel mooi en groot maar ook stampvol. Net als de shows en de animatie, goed maar er is bijna geen plek dus je kan er niet echt van genieten. Buiten het hoogseizoen is de camping wellicht een stuk beter. Wij komen niet meer terug.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Familie24-08-2022

Prima voor een weekje, maar niet langer..

Camping is netjes onderhouden. Maar wij vonden hem een beetje saai. Het is erg rustig op de camping, weinig te beleven. Strand en stadje zijn te ver lopen. Moet echt met auto. Wij zijn er een weekje en dan heb je alles wel gezien.. langer kunnen wij ons hier niet vermaken. Wij houden overigens van grote campings en deze was dus net te klein in onze ogen. Animatie is prima, zwembad is ook mooi. Eten vonden wij minder, weinig keuze en niet lekker. Maar in argeles sur mer is er volop keuze aan restaurants.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Fam. Verstappen23-08-2022

Te druk!

De stacaravan was prima. Op het park zelf rustig, maar verder... DRUK! Bij het zwembad is het een mierenhoop. Vooral 's middags. Gewoon niet leuk meer. We begrepen dat de polsbandjes worden doorgegeven aan locals en dat mensen op een goedkope camping gaan zitten, maar hier komen zwemmen. Zelfs eind augustus echt hutjemutje. Bij de avondshows véél te weinig plek voor het aantal bezoekers, tenzij je er een uur van te voren gaat zitten. Als je jezelf niet stoort aan overweldigende drukte en rijen overal dan is dit een fantastisch mooie camping met geweldig zwembad, anders wegblijven en echt kiezen voor een andere camping. W.b. eten; een frikandel kost 4 euro en een bakje friet waar je met tweeën van kunt eten kost 8 euro. Glaasjes water zijn gratis en een gemiddeld drankje is 3 a 4 euro. Ijsjes 2,80 per bolletje en ellenlange rij. Vooral 's avonds. Supermarkt is best oké qua prijzen. Niet voor herhaling vatbaar.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 5Jeroen23-08-2022

In het hoogseizoen (te) druk

De camping (beter gezegd, vakantiedorp) was prachtig van opzet met ruime plaats voor de caravan (Azure luxe) en mooi qua groen/palmbomen. De caravan had echter geen afdak maar alleen een kleine parasol. Daardoor op sommige momenten van de dag amper schaduw te vinden. Het zwembadcomplex is erg mooi, maar zeker in de middag tijdens hoogseizoen heel erg druk.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Yvette20-08-2022

Heerlijk

Mooie camping, nette accommodatie. Park is netjes aangelegd, mooi groen. Park is niet autovrij waardoor het soms erg druk is met rijdende auto’s. Niet altijd fijn ivm kleine kinderen. Zorg voor een accommodatie in één van de zijstraatjes, dan heb je er minder last van. Zwembad is erg mooi, glijbanen leuk. Badmeesters letten goed op. Maar soms heel druk bij het zwembad. Zijn een paar keer bij de camping aan de overkant wezen zwemmen. Daar was het lekker rustig. Allerlei activiteiten, echter wel allemaal Franstalig. Sommige ook dmv inschrijving, daar moet je snel bij zijn anders is de activiteit vol. Svondshows zijn mooi maar erg warm en veel te weinig plek voor het aantal gasten. Dat was jammer. Iedereen op de camping is erg vriendelijk. Konden ook eerder de stacaravan in. Dat was ook prettig na een lange reis. Zeker voor herhaling vatbaar voor ons.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar