Camping La Sardane

11 reviews over Camping La Sardane in het Nederlands

Top camping

Saantje Veem,
24-1-2019

Geweldige camping, mooi zwembad met glijbanen en lekker dicht bij het strand! En zeer belangrijk, geen herrie/luide muziek! Heerlijk genoten de twee weken die wij er verbleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

De camping was echt super. Netjes onderhouden, het zwembad was heel leuk voor de kinderen en de mensen daar zijn vriendelijk. Er waren weinig tot geen activiteiten, maar we waren er buiten het seizoen dus dat vonden we niet zo gek.

Wij hadden geboekt via touroperator. Ook vriendelijke mensen , maar de accommodatie was kwalitatief niet geweldig. Ontzettend slechte bedden!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Volle campung

Mariska,
21-4-2018

Dichtbij het strand en centrum. Mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Fam kamerbeek
11-8-2016

Met twee gezinnen twee 4 pers. stacaravans naast elkaar geboekt nr 10 en 11. De staat van de caravans was prima en perfecte airco. Alleen was het uitzicht een beetje op het opslaghok van de andere camping maar we stoorde ons er niet aan, het straatje was wel lekker rustig. De camping was mooi verzorgd en schoon. De ligging is ideaal je loopt zo de weg over het strand op en loopt binnen vijf minuten over de boulevard het centrum in met veel winkels en restaurants. Het zwembad is opzich leuk met n paar glijbanen voor de kids. Maar het is wel wat aan de kleine kant. De kids club verzorgd veel activiteiten maar alles in het Frans. Er zaten ook bijna alleen maar Fransen mensen op deze camping wat wij als prettig ervaren. De camping is denk ik nog niet ontdekt door de Nederlanders. De WiFi is goed in de gehele camping 10 u gratis daarna voor 8 eu bijkopen. Ik kan deze camping aanbevelen voor een leuke vakantie in een leuke plaats! (Tip bezoek coullioure wat zeer dichtbij ligt mooie plaats)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Hebben mooie vakantie beleefd op deze camping, kregen eerst een krappe plaats toegewezen maar kregen zonder probleem een zeer ruime en schaduwrijke plaats toegewezen toen we dit vroegen aan de receptie. Onze kinderen vonden het zwembad

fantastisch (4 glijbanen/jacuzzi's etc), ligging vlakbij het strand en stadscentrum en/of supermarkten dus geen auto nodig hier ! Superette op de camping zeker niet duur en altijd lekker vers gebakken brood . Sanitair aan de oude kant maar wel proper en werd 3 keer per dag gekuist. Enkel jammer dat ook de huurders van mobilhomes de douches van de kampeerders gebruikten wat soms lange wachtrijen veroorzaakte. Al bij al een leuke vakantie gehad, geen nederlanders op de camping, voornamelijk Frans, Zwitsers & Belgisch. Barcelona & Carcasonne zijn vlakbij (uurtje rijden) en zeker niet vergeten om Collioure te bezoeken, is echt prachtig !!! Wij komen zeker terug !!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Nooit meer

Familie Verwey
28-7-2010

Camping La Sardane nooit meer! Ze zeggen dat ze engels spreken, 2 woorden. Bij het inchecken kreeg ik niet alle info die ik moest hebben. Heb 2 weken met een "ziekenhuisbandje"om moeten lopen, anders kwam ik de camping niet meer op. De afhaal ging om 6 uur open, ja dan was er iemand, om half 8 kon je dan pas met veel geluk je eten ophalen. Voetbalwedstrijd finalen Nederland-Spanje mocht door ons nederlanders niet in de bar gekeken worden we werden weggestuurd! We hadden een mobile home (niet ouder dan 6 jaar, staat op de website), nou deze was dus 6 jaar. Alleen fransen. En wat blijkt, je moet het huisje zelf schoonmaken, dan komt de schoonmaakpolitie het keuren, en dan krijg je je borg van 100 euro terug. Je kan dus niet vertrekken wanneer jij dit wilt, je krijgt een tijd op. Er was bij ons een glas stuk gegaan, netjes gemeld, daar moesten we dan 2 euro voor betalen, echt niet. Dit hebben wij geweigerd, en hebben onze borg terug geeist. Nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

2008

Grote camping, superligging

Esther
26-8-2008

Juli/augustus verbleven in (2 jaar oude) stacaravan, schoon en netjes. Ligging t.o.v. strand, Argeles plage en Argeles Port perfect. (5 minuten lopen). Zwembad veel te klein voor zo'n grote camping. Wij zwommen liever in zee. Afhaalpizza's overheerlijk! Personeel sprak geen andere taal dan Frans en ook de mededelingen via intercom over de camping waren alleen in rap Frans. We hadden klein probleempje met de geiser, maar dat werd vrijwel meteen verholpen, goede service. Kinderspeeltuin zou wel iets uitgebreider mogen. Leuke omgeving. Veel te zien en te doen (Collioure, dagje Barcelona etc.)

Gereisd familie in augustus 2008

Redelijke prijs/kwaliteit verhouding

Mark
17-8-2008

Twee weken op deze camping verbleven tijdens hoogseizoen.

Let op: het betreft hier een Franse camping wat in alles blijkt:

Sanitair: niet zoals we het in NL kennen.

Wordt amper Engels gesproken.

NL-ers zijn er niet veel. 95% Fransen, wat Belgen en wat Nederlanders.

Zwembad is leuk, overigens niet super-groot, maar wel bom-vol in de middag.

Een groot pluspunt van de camping is dat 'ie echt op paar minuten lopen van het strand ligt.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Hele mooie omgeving.

Sandra
9-8-2008

Vanaf het strand kijk je zo op de Pyreneeen, schitterend! Ongeveer 10 minuutjes lopen naar het strand! Staanplaatsen best klein, maa dat is niet erg, want bijna geen enkele dag op de camping gehangen. Het stadje/dorpje is erg leuk, heel veel winkeltjes. S'avonds wel ERG druk. Het stikt er van de eet tentjes. Port Ageles is ook een leuk stadje/dorpje, iets rustiger dan Argeles sur Mere. In de omgeving zijn wel aardig wat activiteiten te doen, zoals duiken, parasailen en karten. Ook zijn er boottochtjes naar Franse/Spaansje plaatsjes. Niet duur en erg leuk om te doen!

Gereisd met partner in juli 2008
2007

Slecht behandeld bij aankomst, door te melden van een vieze caravan. Op het servies zat de schimmel op, volop stof en spinrag. Smerig.

Gereisd familie in juni 2007

Lux-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Sardane in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Sardane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.