Vakantiepark La Chapelle

• 6.7Onderkomen
  • 5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

331 reviews over Vakantiepark La Chapelle

• 2018
    5De Groot13-08-2018

niet weer

Verouderde camping. Ongezellige camping. Mobile Home van touroperator was keurig! Zwembad redelijk, wel tijd voor een opknapbeurt. Trapjes wat met 2 schroefjes vast zit, tegeltjes wat mist etc. Het toilet wordt amper schoongemaakt. Als je het zwembad binnenloopt, ruik je de toiletten al bah. Verder is het heel toeristisch en massaal. Als je de camping afloopt, moet je opletten waar je loopt, zoveel verkeer! Nee voor ons niet weer.

• 2Eetgelegenheden

• 7Rutger11-08-2018

Leuke camping voor een keertje!!

Goed: camping ligt heel centraal in Argeles centrum, vlakbij de zee, boulevard en de leuke restaurantjes (goede prijzen voor lekker eten) Lidl in de buurt en leuke plaatsjes om te bezoeken! Aqualand ook een aanrader ( wel Fast line tickets kopen) Overzichtelijke camping, leuk zwembad. Niet goed: animatie is vrijwel onzichtbaar, geen gezellig restaurant of koffiebar, waardeloze WiFi en voor tieners is er na 2100 niets te doen. Het speelcourt (voetbal, tennis) sluit ook om 2100u.

• 2Eetgelegenheden

• 6rutten11-08-2018

Leuk voor 1 keer.

Wij hebben 2 prima weken gehad maar zullen deze camping niet nog een keer kiezen. Wat wij erg jammer vonden was dat de speeltuinen om 21.00 gesloten werden, is het net een beetje afgekoeld word alles afgesloten, ook ping pong voetbalveld en jeu de boules. Maar als de Franssen een toernooi hebben dan kan het jeu de boules veld wel tot 01.00 open blijven. Verder s avonds weinig te doen op de camping live music en karaoke werden afgewisseld maar stelde niks voor, buddha bar ook niet gezellig. Voor de jeugd ook niks te doen, die hingen maar wat rond op de camping tot ze weer werden weg gestuurd en dan gingen ze weer ergens anders hangen. Zwembad wel leuk, maar je moet vroeg zijn voor een bedje. Plaatsje zelf leuk maar erg toeristisch en duur.

• 4Eetgelegenheden

• 8Fors10-08-2018

Leuke vakantie

Mooie schaduwrijke grote camping, alleen bij het achterste gedeelte waar wij zaten was weinig schaduw, waardoor het snel bloedheet is in de stacaravans. Mooi zwembad, dichtbij zee. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen. De stroom valt heel vaak uit, waardoor de airco dus ook niet werkt..

• 7Eetgelegenheden

• 4Elise10-08-2018

Mooie plaats, maar niet via touroperator !

Mooie plaats. Veel winkeltjes en eetgelegenheden. Leuk strand. Uitstapje naar Collioure aan te bevelen (ook met de boot mogelijk).

De Caravan van de touroperator is niet aan te bevelen. De caravan was vies, deur klemde, lekke douchebak met scheuren, slechte airco en erg veel mieren in de caravan. Geen eetmogelijkheden op de camping alleen een loket. Het is slimmer om naar de bakker te lopen (bij de camping links af). Het personeel van de touroperator komt de afspraken niet na. Op de camping is er geen leuk pleintje aanwezig waar activiteiten worden georganiseerd. Op de boulevard is dat wel erg leuk! Er worden veel activiteiten in het plaatsje georganiseerd. De sportvelden en speeltuinen gaan vroeg dicht.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7K.Derix en J. Geurts06-08-2018

Leuk maar volgende keer weer n andere camping!!

We vonden 't 'n leuke camping, erg dichtbij t strand en de boulevard. Het was fijn om er zo naar toe te kunnen lopen. Op de camping was n klein winkeltje...wij zijn er niet naar toe geweest. Wij gingen meestal naar de Lidl, ook om s morgens broodjes te halen. Ca 10 min rijden vanaf de camping. Op de camping was weinig animatie wel s avonds vaak iets van muziek of karaoke in de bar maar dat stelde weinig voor. Leuk zwembad, genoeg ligbedden en stoelen als je er maar op tijd bij was. Om 10.00 ging t open. Wij hadden n tent en hoorden tot 00.00 s nachts muziek van n naastgelegen camping, dat was niet altijd even prettig. Toiletten en douchen waren meestal netjes. Wij vonden t wel n beetje jammer dat we niet zo'n gezellige plaats hadden (hadden n huurtent van touroperator nr 29 touroperator en nr van de camping was 237) weinig contact met de buren omdat stacaravans en tenten door elkaar stonden. Leuke plaatsjes o.a Collioure en Carcasonne

• 7Eetgelegenheden

• 6Paul06-08-2018

Je moet er zelf wat van maken

Via touroperator geboekt. Goede ontvangst door professionele medewerkster. Caravan met airco voldeed aan onze verwachting, fijne douche en zelfs goed bed. Vriendelijke medewerkers en goede sfeer op de camping. Camping heeft geen toegevoegde waarde voor jongeren, voetbalkooi sluit bv al om 21.00 uur en tafeltennis wordt ook vroeg afgesloten. Jongeren moeten dus elders vertier zoeken. Zwembad is meer voor de kleintjes. Zandstrand (denk aan slippers i.v.m. heet zand) en gezellig centrum op loopafstand. Caravans staan hutje mutje dus je moet steeds geluk hebben met je buren (muziek, huilen, ruzie etc.). Uitzicht zijn voornamelijk de andere caravans op 2m van de vlonder. Stroom viel regelmatig uit dus denk aan noodlampje. We hebben ons goed kunnen vermaken maar deze camping had voor ons weinig tot geen toegevoegde waarde. we komen hier dus niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5Fam06-08-2018

Helaas...

Bij een touroperator een 6 persoons chalet geboekt. Ruim 2900 euro voor 2 weken. Helaas kregen wij een (verouderde) caravan aan het eind vd camping. Ligging was daardoor wel rustig. Nadeel: ver lopen naar het strand. Caravan was oud en vies. De schoonmaak laat zeer te wensen over. Airco werkt niet optimaal, valt uit en maakt, als tie het doet, veel herrie. Slechte bedden, krappe bedoening en nogmaals gewoon erg vies allemaal. Mieren zijn dol op deze caravans... zwembad is oke, maar niet heel groot, 2 glijbanen, niet spectaculair, maar voldoet. Er is een klein voetbalveld, sluit om 21.00 uur, veel kinderen, weinig ruimte. Strand en boulevard is leuk, maar ver lopen (geen 200 meter...). Argeles zelf is dus leuk, veel winkeltjes en restaurants. Collioure is een aanrader. Lidl en grote Intermarche in de buurt. In Argeles zelf een goede bakker, linksaf als je camping afgaat, aan de linkerkant vd straat, 10 minuten lopen. Touroperator is geen aanrader!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Job05-08-2018

Heerlijke plaats om te vertoeven.....

Fantastische camping met fijn mobile home van Vacansoleil en leuke mensen van Vacansoleil Corne en Heidi. Mooi zwembad en lekker dichtbij gelegen dorp aan middellandse zee. Volgend jaar weer....

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Mouton05-08-2018

Leuke camping maar niet uniek.

Ten eerste snap ik de reacties niet van mensen die het te luidruchtig vinden, in de toeristische omgevingen is het altijd wat luidruchtig. Wij hebben hier totaal geen last van gehad, Het sanitair gebouw was wel wat ouder maar netjes. Het ligt er natuurlijk wel aan wie er voor je is geweest want soms lijken het wel beesten die er gezeten hebben. Daar kan de schoonmaak weinig tot niets aan doen. De ligging van de camping is perfect overal dicht in de buurt. De supermarkt is op een kleine 10 minuten lopen, op het tempo van 35 graden 😊 Het zwembad is prima maar niet spannend voor oudere kinderen. Wij hadden een accommodatie van touroperator, Wat een fijne organisatie is dat toch. Bedankt Albert en Elly

• 6Eetgelegenheden

Vakantiepark La Chapelle info