Vakantiepark La Chapelle

• 6.7Onderkomen
  • 5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

331 reviews over Vakantiepark La Chapelle

• 2019
    7Fred Ensink16-03-2019

Alleen nog maar verhuuraccomodaties

Hebben hier tot tevredenheid 2 weken met onze tourcaravan gestaan. Wilden dit jaar teruggaan en zekerheidshalve reserveren. Op de site staat echter, dat er alleen nog verhuuraccomodaties staan. Zekerheidshalve heb ik nog even een mail gestuurd en kreeg als antwoord : Camping is verkocht, er kunnen nog beperkt campers staan en er zijn nog wel een paar kampeerplekken voor vaste klanten.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Claes11-01-2019

leuke vakantie

Mooie camping, super ligging. Al hangt het wel wat van stacaravan af of je veel hinder hebt van de animatie s'avonds, die kon al eens luid zijn. Wij boekten een touroperator huisje: mooi verzorgd, strenge controle maar erg slechte bedden. Super locatie, alles op wandel- en fietsafstand.

• 7Eetgelegenheden

• 2018
    8Jill23-12-2018

Wij hebben genoten

Wij hebben super genoten op deze camping met ons zoontje van 4j. Alleen het stadje viel bij ons wat tegen. Veel te druk. Ook het strand was niet zo handig.

• 8Wielen27-09-2018

Leuke vakantie

Genoten van een zeer zomerse vakantie op deze camping. Groot voordeel is de ligging: midden in argeles met alle levendigheid, terwijl de camping zelf rust bood. Meer pluspunten: net zwembad (mn het nieuwere deel), schoon sanitair en prima douche. Nederlands sprekende receptioniste, ruime plaatsen, gezellige bar met happy hour.

Animatie was aanwezig, niet op kinderen gericht, wel iedere avond een quiz, dart, bingo, karaoke. Niet spectaculair, wel gezellig. Wel wat aandachtspunten Geen toiletbrillen en geen wc papier of zeep (vind ik uit de tijd), toerplaatsen vaak niet vlak, slecht verlichte paden maar bijv bij toilet een opstapje wat gevaarlijk is. Geen warm water om af te wassen, dit is een aantal keer doorgegeven en naar gekeken maar nooit opgelost. Boodschappen bij de intermarche op 100 m, anders op 5 km een intermarche hyper.

Het is een prima camping en een goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Tim18-09-2018

Leuke plek voor een vakantie in het naseizoen

Wij hebben twee weken in een stacaravan van een touroperator gezeten en bewust gekozen voor het naseizoen. Heerlijk weer gehad, vriendelijk personeel op de camping. Ondanks september vonden we het qua verkeer en mensen in Argeles wel redelijk druk. Niet heel gek omdat het een toeristisch plaatsje is en de camping is gelegen in het centrum. Op de camping zijn diverse leuke speeltuintjes voor jonge kids, waarvan eentje naast de bar (handig tijdens happy hour). Trampoline is leuk, zwembad ook prima, water niet te koud. Als minpunten vonden we de plekken vrij klein (alles staat dicht op elkaar) en het feit dat de camping niet autoluw is. Het personeel en de campinggasten rijden vaak te hard, waardoor je de kinderen wat minder vrij kunt laten en je ze te vaak moet vragen aan de kant te gaan. Komt ook de rustieke sfeer niet ten goede. Ik zou me voor kunnen stellen dat het op deze camping in het hoogseizoen te druk en te warm is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Richard08-09-2018

Geweldige vakantie gehad

Geweldige vakantie gehad op een mooie camping alles is op en rond de camping te vinden zwembad , winkeltjes en strand erg gezellig Luna park leuk maar wel prijzig ga dan wel op de 2 euro dagen sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken wc brillen zou prettig zijn Collioure is 's avonds mooi heerlijk gegeten Tour de madeloc beklommen was best pittig maar met het uitzicht zeker de moeite waard In banyulls naar de wijnproeverij is ook een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Vakantiegangers02-09-2018

Een aanrader

Wij hebben genoten op deze camping! De sfeer was er prima. We stonden met onze caravan op een comfortplaats achteraan op de camping. Een mooie ruime plaats in de schaduw aan een laantje met kampeerplaatsen, huurtenten en tenthuisjes. Naast Nederlanders ook veel Engelse en Franse campinggasten. Het zwembad was prima ( oude gedeelte iets minder aantrekkelijk door de rode tegeltjes) De ligging van de camping is fenomenaal, boulevard, winkels en strand op loopafstand. De camping werd prima onderhouden, elke dag de bladeren opgeveegd etc. Ook de toiletgebouwen keurig en schoon.Mooi sanitair, wij stonden in de buurt van het toiletgebouw bij de jeu de boulesbaan. Deze werd om 22.00u gesloten, je kon dan nog wel gebruik maken van de toiletten aan de buitenzijde. Maar in het toiletgebouw richting het zwembad was dan nog wel open om te douchen etc. De omgeving vonden wij prachtig maar ook netjes. Wifi is nog een aandachtspunt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Kikker22-08-2018

Super vakantie gehad

Er is in deze omgeving echt veel te doen en te zien. Wij hebben dan ook met zijn zessen en super vakantie gehad. We waren met twee volwassenen en 1 kind van 1 jaar en van 7 jaar en 12 en 15 jaar. Het is lekker levendig en geluid daar houden we van. Het zwembad mag wel wat opgeknapt worden wat kleine dingen. En douchen mag wel wat langer open blijven rond elf half twaalf lijkt ons beter I. V.M. Later eten en bezoek aan het levendige stad. Verder prima tijd gehad. En touroperator jullie hebben super personeel in dienst. Altijd vrolijk.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Charlot21-08-2018

NOOIT MEER!!!

Wij vonden het een saaie camping, wel groen! Animatie was flut! Er was inderdaad een klein bakkertje maar als je pech had omdat het druk was, kreeg je niet goed doorgebakken en slap stokbrood en croissantjes. Dus daarom raden wij aan om brood en/of croissantjes te halen, links van de camping, tegenover de intermarche. Erg goed! Het toeristen stadje Argeles is goed aan te lopen waar veel goede restaurantjes zitten, waaronder ' Canne'. Het zwembad was vies, waar veel haren en zand in was. Het strand is op zich aan te lopen maar is er wel saai. Op 10 mnt links van de camping een beter strandje met gratis parkeren en een gezellig (afhaal)restaurantje en ook verhuur van waterfietsen, kano's. Leuk voor de kids! Bedjes + parasol hier goedkoper dan bij strand Argrles. De surprime mobile home met de groene vlag was weer netjes. Je zag wel dat deze wat ouder was. De ontvangst was geweldig, ondanks de 43 graden! Nee, deze camping is geen aanrader!

• 9H Kemna15-08-2018

Gezellige camping

Wij hebben een tent gehuurd van een touroperator. Wij zijn erg tevreden over de camping. Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Prima toiletten (helaas wel zonder wcbril, en zelf wc papier meenemen) en de douches zijn ook prima. Het zwembad is erg leuk en schoon. Argeles zelf is een toeristisch plaatsje voor jong en oud. Het is er 's Avonds druk aan de boulevard. Het strand is met kleine kiezelsteentjes en loopt snel af. Animatie is minimaal, maar dat vonden wij prima.
    Super leuke camping. Veel gezinnen met kinderen van 0 tot 15jaar. Echte familiecamping.

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark La Chapelle info