Vakantiepark La Chapelle

• 5.2Activiteiten
  • 6.7Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

331 reviews over Vakantiepark La Chapelle

• 2019
    4Yvette18-07-2019

Massaproductie, zonde van het geld

Als je op zoek bent naar een camping met honderden caravans die hutje mutje op elkaar staan en je iedere boer en gesprek uit de caravan naast je kunt volgen, en je 'handdoekje leggen' bij het zwembad geen probleem vindt, dan moet je zeker naar La Chapelle gaan. Wat een teleurstelling, wij zijn dan ook eerder terug naar huis gegaan. Als haringen in een ton verblijf je op deze camping. Alle mobile homes staan pal tegen elkaar aan, je hebt geen privacy want je kunt gewoon vanaf je eigen terras binnenin de caravan van je buren kijken (en álle geluiden zijn hoorbaar...). Zoiets hebben we nooit eerder meegemaakt... Aantal ligbedjes bij zwembad worden om 10.00 u 's ochtends (mensen staan dan al in een lange rij) al met handdoeken gereserveerd, waardoor er voor bezoekers na die tijd geen ligbed meer beschikbaar is. Om 20.00 u zijn tafeltennis, springkussen, middengolf en speeltuintje al gesloten, zwembad sluit al om 19.00 u. Wat een desillusie.

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Fam van Gestel13-07-2019

Nooit meer, wat een flut camping

Geboekt via touroperator, na een reis van 1330km aangekomen op de camping in het centrum. Dat is dan ook een pluspunt, maar verder.... Met een puber van 15 die heeft er niks te doen. Voetbalveld sluit om 20.00 uur. Zwembad 19.00 uur. Verder geen vertier of ontmoetingsplek voor jongeren. Dit is dan ook echt een camping voor de Fransen en of gezinnen met jonge kinderen. Wij zitten hier 11 nachten maar vertrekken waarschijnlijk na 1 week.

€ 2200,00 betaald voor een saaie camping. Alleen maar mobile homes......kun je ook naar park van keten.

Geen supermarkt, alles moet buiten de camping......

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Frederique10-07-2019

Viel erg tegen, geen 4 sterren waard

Verblijf op deze drukke en massale camping viel ons helaas erg tegen. Camping is werkelijk propvol gebouwd met stacaravans, die allen zeer dicht op elkaar staan (< 50 cm). Niet tot nauwelijks privacy, je zit bijna bij de buren op het terras. Plaatsen zijn erg klein, vergeleken met andere parken die wij tot nu toe hebben bezocht. Paar keer per dag staat er een grote gettoblaster aan in zwembad door de animatie, dus niet echt bevorderlijk voor de rust als je daar in je vakantie naar op zoek bent. Speeltuintje is erg gedateerd en vrij klein. Dat de camping vier sterren zou hebben, is niet echt terug te zien. Geen reguliere campingwinkel aanwezig, maar op 10 min vd camping zit een supermarkt. Argeles sur mer zelf is erg druk met veel dezelfde soort winkeltjes. Wel veel te ondernemen vanaf deze locatie. Maar voor ons is bezoek aan deze camping niet voor herhaling vatbaar.

• 4Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Natasja04-07-2019

Twijfelgeval

In juli 2018 twee weken op deze campings geweest met twee kinderen (6 en 9). De locatie is TOP. De straat over en je hebt het strand, leuke barretjes en restaurants. Caravan van touroperator wat super, schoon en van alle gemakken voorzien. Veel vermaakt bij het zwembad. Verschillende baden en, voor de leeftijd van mijn kinderen, twee leuke glijbanen. De camping zelf vind ik wat minder. Geen leuke speeltuin voor kinderen. De bar zat vol met roepende Engelsen, dus sfeer was daar ook wat minder (tenzij je dat wel leuk vind: dan prima). Tip; bestel geen pizza op de camping: de meest vreselijke pizza OOIT!!!! Al met al een hele leuke vakantie gehad. Voor de ligging zou ik zeker terugkomen, maar voor de camping denk ik niet.

• 6Eetgelegenheden

• 5Job03-07-2019

Jammer dat het er niet op vooruit gaat

Was fijne camping. Is overgenomen en wat personeel betreft zeer summier. Vorig jaar nog lifeguards bij zwembad. Nu niet meer. Alles voor eigen risico. Bar aan zwembad gaat pas om 11.30 open i.p.v. 10 uur wat op de poort staat. Erg donkere entree in de avond. En al week bijna geen internet. Allerlei mooie verhalen hierover. Camping gaat er zeker niet op vooruit en er zal drastisch wat moeten gebeuren. Jammer

• 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Robert25-06-2019

Laatste keer voor ons, -1 ster minimaal

Afgelopen juni voor de 3e keer naar deze camping in het toeristische Argeles Sur Mer geweest met 2 kids (4jr en 8mnd). De lokatie is geweldig en ook de accomodatie van de touroperator was dik in orde. De camping zelf (geen kampeerplek meer te vinden btw) is echter nadat deze is overgegaan naar een andere eigenaar, zijn charme verloren. Ieder hoekje is een stacaravan op neergezet en de camping wordt overspoeld door Engelsen met huurauto’s. De eens aanwezige badmeester is vervangen door een ijzeren hekje en daarmee zijn meteen de regels en handhaving ver te zoeken. Handoekje leggen, grote opblaasbare banden in het zwembad en op de glijbaan en grote groepen Franse zigeuners die het verwarmde ondiepe zwembad claimen als hun haren goed zitten. Ook de eens in gebruik zijnde sanitaire gebouwen zijn dichtgetimmerd wat niet bepaald chique overkomt. Erg jammer van deze mooie lokatie en wat ons betreft zeker geen 4 sterren meer waardig!

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 6Ronaldo17-06-2019

Verval ligt op de loer...

Dit jaar voor de derde maal deze camping bezocht. (2015 en 2017) en nu . Accomodaties operator en hun service prima! De camping overgegaan naar een andere eigenaar en er zijn enkel nog verhuuracconodaties helaas. Het zwembad mist zijn badmeester en dat zie je terug in de bekers drank en opblaasbare speelgerei waar baden mee gevuld worden. Het kinderbadje is het koudst van alle baden en wordt omgeven door een rioollucht. De receptie is prima en de faciliteiten in de omgeving ook top. Kortom investeren anders zou het wel eens een ster kunnen kosten .

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Brigitta28-04-2019

heerlijke vakantie gehad

In het voor seizoen heerlijk rustig op de camping en de drukte in argles sur mer leuk om naar toe te gaan ..

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Jeroen23-04-2019

Toplocatie, met genoeg faciliteiten voor kinderen.

Mooie camping, leuk voor kinderen. Strand zwembad, alles op loop afstand. Zorg wel dat je niet in het achterste gedeelte van de camping terecht komt, hier staan nog oude accomodaties. Rest van camping is alles gerenoveerd.

• 9Francis28-03-2019

Geweldig, maar eenmalig voor ons.

Leuke camping! Het zwembad heeft wel was restauratie nodig. Als je de camping af loopt, kom je gelijk in het centrum van Argeles sur mere waar allerlei winkeltjes zitten. Supermarkten zijn om de hoek te vinden. Strand en kermis zijn 5 minuten lopen. Kortom, zelfs zonder auto zou je je hier prima kunnen redden. Wij hebben genoten hier!

• 10Eetgelegenheden

Vakantiepark La Chapelle info