Vakantiepark La Chapelle

• 6.7Onderkomen
  • 5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

331 reviews over Vakantiepark La Chapelle

• 2019
    5De Rijkere21-08-2019

Nooit meer

Vorig jaar ook geweest, nu nieuwe gerant ( touroperator ) . Bijna alle staanplaatsen vervangen door mobiel homes maar infrastructuur er niet meer opvoorzien ( zwembad poepdruk, te weinig ligbedden...). Ook lag de camping er niet meer zo net bij als vorig jaar. Ook geen staanplaats voorzien voor onze auto ( safari tent). Ook zijn de meeste was blokken , wc niet meer toegankelijk. Wel heel behulpzaam personeel aan de balie en ook een pluim voor de security.Mij zien ze hier nooit meer.

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Wehrmeijer11-08-2019

Heerlijke camping met leuk zwembad en vlakbij zee

Prima camping, wij hadden een mobile home met bbq. Inderdaad een volle camping maar wel rustig en voor ons gezin prima. Leuk zwembad, zee op loopafstand en leuke (wel drukke) winkelstraatjes met veel restaurants nabij. Wij vonden de combinatie ideaal. Ik las iets over overlast op de camping. Overlast in zwembaden is er niet, opblaasbare dingen zijn verboden. Badmeester aanwezig. Muziek; rond 23u is alles stil. Mocht het een keer 24u worden dan wordt het van tevoren aangegeven (omgeroepen dat er feest is) Wij hebben geen overlast van buren ervaren. Maar dat kan wellicht anders zijn als je luidruchtige buren hebt (zal uiteraard overal gelden, het blijft een camping) Verbeterpunten: -Bewegwijzering touroperator niet duidelijk. -Te weinig info vooraf over entree camping (registreren auto, aanmelden) -Afvalscheiding bij caravans verbeteren. Tip: zonnepanelen plaatsen voor de energie voorziening? Kortom, wij zijn tevreden!

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Jackie10-08-2019

Argeles-sur-mer was leuk, camping kan beter!

Mobilhome van touroperator was goed. De caravans staan zo opgesteld dat je op de meeste plekken veel privacy hebt. Zwembad is leuk, wel druk dus weinig bedjes beschikbaar. Animatie is vooral gericht op jonge kinderen. In het weekend is er geen animatie. We waren er twee weken en helaas ook geen poolparty. Voetbaltoernooi is maar 1x per week. Alles (zwembad, pingpong-tafels, airtrampoline, voetbalveld) ligt verspreid over de camping waardoor de camping een centrum mist. Camping zit middenin Argelès-sur-Mer, circa vijf minuten lopen naar het strand. Mooi strand! Centrum is ook erg dichtbij met veel leuke restaurants. Ook de haven is leuk en daar zitten veel restaurants. Tip: Collioure is leuk om te bezoeken of een dagje winkelen in Spanje. We zijn met de familibanaan (achter een speedboot) naar Collioure gevaren en hebben daar gesnorkeld, erg geslaagd!

• 2Activiteiten

• 7greeven06-08-2019

super

wij zaten in tent van een touroperator die heel netjes was we waren er met 2 jongens 1 van 17 en 12 voor die van 17 erg weinig te doen maar ondanks dat hele leuke vakantie gehad veel met elkaar opgetrokken douchen erg schoon wel wat verouderd maar schoon alleen er zit geen wc bril op de wc voor vrouwen beetje ongemakkelijk veder prima camping leuke winkels en strand op loop afstand ongeveer 500 meter vooral s'avonds erg gezellig

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

• 7Claudia Stoop22-07-2019

Leuke vakantie gehad

Wij hadden een sta caravan van een touroperator. Deze was prima. Er staan gloednieuwe caravans van een andere touroperator en deze staan inderdaad erg kort op elkaar. Wij hebben een leuke vakantie gehad op deze camping. Personeel super aardig, alles op loopafstand en zwembad was leuk. Ik ben wel blij dat wij vroeg in het hoogseizoen waren, want het werd nu wel druk bij de winkeltjes. Omgeving is erg mooi. Collioure is erg mooi

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 2Fam. Zeebregts21-07-2019

Vreselijk

Wat een hel om op dit park te verblijven. Camping is vol luidruchtige en ongemanierde gasten, er is loeiharde muziek van de animatie in het zwembad die over de hele camping is te horen (muv weekend) en er is erg veel geluidsoverlast van de caravans naast je, je hebt maar een zeer klein plekje. Argeles zelf is megadruk, continu staan er files. Zee loopt zeer snel af met sterke stroming, opletten dus met jonge kinderen. Als je geen tatoeage hebt, dan val je op deze camping op. Niets voor ons.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

• 9L Sulkers21-07-2019

Super goede vakantie

Goede camping, goede service, goed zwembad, dichtbij strand, winkeltjes en restaurantjes. Geen strakke zwembroek nodig, geen gefluit, lekker levendig in t zwembad. Caravan was prima qua grootte, wat doe je er tenslotte. Omgeving goed te fietsen of te wandelen.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 3Marc20-07-2019

Een verschrikkelijk camping, gericht op de Fransen

Camping La Chapelle, is een camping waar je omkomt in de mobile homes. Ze staan ongeveer 75 cm uit elkaar, waardoor je je buren goed kunt horen en zien. Vooral de slaapkamer gedeeltes, als je buren wilt horen snurken en tja andere dingen, dan zit je goed. Eetgelegenheid is er nauwelijks op de camping hiervoor moet je maar het stadje. Het zwembad, handdoekje leggen, daarna zoeken naar een bedje. Strand die is wel mooi ligt op 10 minuten lopen ( bepakt met strandspullen ), ongeveer 1 km. De receptie tja gebrekkig Engels en als er iets geregeld moet worden wordt je verwezen naar tour operator. Voor de jeugd vanaf 14 jaar niks te doen worden verwezen naar strand, voetbal en dergelijke worden gesloten rond 20.00 uur. Al met al vinden wij deze camping geen 4 sterren waard. En mocht je toch wil en gaan de mobile homes van Homeair, hebben bedden van 180 x 60.......de slaapcabines zijn 200x200.

Voor ons nooit meer deze camping......!

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 8Irene Ramaker19-07-2019

Toppers van touroperator

Toppers van touroperator Afgelopen zondag kregen we pal voor camping La Chapelle in Argeles-sur-mer pech met onze camper. Corné van touroperator kwam al snel aan fietsen en bekeek samen met ons wat er aan de hand zou kunnen zijn. Toen bleek dat de camper niet eenvoudig te repareren was, heeft hij samen met Heidi meteen een tent voor ons in orde gemaakt. De 4 dagen daarop volgend waren zij en hun team uiterst betrokken en behulpzaam. Natuurlijk hadden wij liever in onze eigen camper geslapen. Maar de zorg van Corné, Heidi, hun team en de schone en complete tent, maakten dat we ondanks de pech met de camper toch ook van deze dagen in onze vakantie hebben genoten. Ook de camping is een top camping op loopafstand van de Middellandse zee Team touroperator La Chapelle 2019: Nogmaals super bedankt!

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Karin18-07-2019

Aanrader

Nu voor de 2e x op deze camping. Er zijn alleen maar mobile homes maar dat zorgt wel voor netheid en rust. Heerlijk zwembad (geen opblaasspullen toegestaan dus laat je unicorn maar thuis) met badmeesters. Strakke zwemshorts waren eerder verplicht maar nu niet meer. Goede bakker op de camping en op 5 minuten loopafstand. Daar is ook een grote supermarkt dus campingwinkel is niet nodig. Loopafstand van centrum en strand maar als je een strand wilt met zand moet je 10 min rijden naar st cyprien. Camping is schoon en onderhouden. Aanrader zijn de caravans van touroperator. Gelukkig geen uitgebreide animatie, je hoort vooral de animatie van de campings ernaast. Speeltuinen kunnen een opknapbeurt gebruiken, wel leuk voetbalveld en airtrampoline.

• 7Activiteiten

Vakantiepark La Chapelle info