Vakantiepark La Chapelle

• 6.7Onderkomen
  • 5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

331 reviews over Vakantiepark La Chapelle

• 8Linda13-08-2020

Om nog eens naar terug te gaan.

Leuke camping. Centraal gelegen in argeles vlakbij centrum en het strand. Strand 5 minuutjes lopen. Bakker en supermarkt om de hoek. Via eurocamp geboekt en goede plek. Leuke baaitjes om naar toe te gaan. Coulioure geweest dat is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Brouwer05-08-2020

Top vakantie gehad.

Wat ons betreft een topcamping. Super ligging vlak bij (5 minuten lopen) het bruisende centrum van Argeles sur Mer en het strand. Argeles is gezellig. Vaak een lekker windje. Intermarche vlak buiten de camping. Het zwembad was ook top. Soms moest je even zoeken om bedden, maar binnen een half uur was iedereen van onze groep (14 personen) voorzien. Aanraders: Suppen op de Tech Bezoek aan Coullioure. Mtb-en in de bergen Grote Kermis aan de rand van Argeles. Aqualand

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Lydia27-07-2020

Geweldige vakantie

Super vakantie gehad...leuke camping heel centraal gelegen, Mobil home prima en goede ontvangst door personeel!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Esther de winter12-09-2019

Omgeving super, camping iets minder

We zaten in een grote stacaravan Vista met 2 badkamers daar waren we heel blij mee Het enige wat jammer was dat al de raam horen kapot waren en daardoor geen raam open konden laten staan ivm muggen. Ook was het erg jammer dat het zwembad vreselijk koud was en daar door me kinderen niet wilde zwemen dat is ook echt de reden dat we niet terug komen naar deze camping. Ook regelmatig erg harde muziek savonds begint rond 21:30 23:30 / 24:00 dat was ook niet heel fijn. De omgeving was geweldig echt het ultieme vakantie gevoel gehad . Veder met touroperator zeer tevreden en gaan volgend jaar zeker weer boeken via deze organisatie.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8jc05-09-2019

erg leuk in argeles sur mer

top vakantie gehad op een leuke rustige camping. hadden een ruime 6 persoons stacaravan (espace ) met fantastisch uitzicht op een wijnveld en bergen.in het zwembad geldt geen verplichte "speedo" dresscode en er is beperkt toezicht van badmeesters.bij de camping uitgang links heb je oa op enkele tientallen meters een prima bakker,pinautomaat,fietsverhuurbedrijf en een tentje waar ze ook geimporteerde lekkere hollandse snacks verkopen. strand is op loopafstand,druk maar gezellig winkelgebied met veel restaurants waar je genoeg keus in hebt.kortom,wij hebben een erg leuke vakantie gehad

• 6Anita03-09-2019

Ik heb genoten van de mooie omgeving

Ik vond vakantie heerlijk gelukkig dat we buiten leefde . En er op uit gingen . Maar huisjes waren niet schoon . En wij werden naast voedbalveld geplaatst geen kinderen . Van 8 tot 21.30 geen rust op je plekje . Verder hebben we ons vermaakt

• 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Astrid29-08-2019

Wij komen nog een keer terug. De plek is geweldig.

Wij hebben hier gezeten van 5 augustus t/m 16 augustus. De camping zit op een centrale plek. Je zit zo in het uitgaansleven en dicht bij het strand. De camping is wel op Fransen gericht maar dat vinden wij niet zo erg. Wij gingen toch meer van de camping af met onze kinderen. Ik vind zelf dat de camping geen 4 sterren waard is, voor de plek wel maar op de camping zelf, mag wel wat meer onderhoud gedaan worden.

• 6Eetgelegenheden

• 6mies27-08-2019

Fijne vakantie

we hebben hier een fijne vakantie gehad. En natuurlijk zijn er wat minpunten: stacaravans staan op sommige plaatsen erg dicht op elkaar (ook bij ons) maar de stacaravan was echt superschoon. En qua vermaak is er weinig tot niets te doen, dit moet je buiten de camping zoeken. Argeles is super druk maar de camping is daarbij vergeleken een en al rust. 's Avonds vaak karaoke maar om 24.00 uur is het echt stil. En wij zaten direct naast de bar maar ik vond het niet echt storend. En er is geen winkel op de camping maar dit heb je ook niet nodig want binnen 5 min. lopen is er een bakker en ook een grote supermarkt die tot 's avonds laat open is. Camping mag inderdaag wel opgeknapt worden. En de animatie is sober, kinderclub voor kinderen tot ongeveer 10 jr. in het frans en het engels. En 's avonds wat muziek in de bar. In de omgeving is er veel te doen en het dichtstbijzijnde strand is ongeveer 5 min. lopen.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 8Monique26-08-2019

Leuke camping en heerlijk centraal gelegen

Het is een prima camping, wij zaten in een tent en deze plekken vond ik ruim opgezet en auto naast de tent kunnen parkeren. Het zwembad is in de ochtend wel drukker, maar als je in de middag komt, na een ochtendje strand, dan is er wel voldoende plek en anders om 10u naar het zwembad, dan is er echt nog wel plek. Ideaal gelegen van het strand en stadje, alles op loopafstand, dat is ook wel fijn. Sanitair over het algemeen schoon en dat vond ik echt heel fijn aangezien wij normaal altijd in een caravan zitten. Dat viel dus ontzettend mee :-) Kortom prima vakantie gehad !!

• 8Eetgelegenheden

• 4De Wild23-08-2019

Nooit meer , geen 4 sterren waard!

Vreselijke camping! Beetje vergane glorie. Alles mag wel wat onderhoud hebben. Midgetgolf bijvoorbeeld is echt heel erg vervallen. Om 22 uur ‘s avonds gaat de muziek (karaoke of zoiets) pas AAN. Echt enorm hard! Schijnt van de camping ernaast te zijn maar de overlast is er niet kinder van. Erg krappe kampeer plekken (lodge tent) met weinig gevoel voor privacy neergezet. Zwembadwater is ijs en ijs koud en heeft veel te weinig bedjes. Je ligt geregeld met je handdoek op het beton omdat er gewoon niet genoeg bedden zijn of ze bezet worden gehouden door mensen die een plek met handdoek reserveren. Douche gelegenheid is oké (ruim genoeg). Niet mega schoon maar wel te doen. Geen winkel op de camping aanwezig. Ligging wel goed tov boulevard maar niet te doen druk. Heel argeles is te druk en 1 grote file in en uit het plaatsje. Campingpersoneel rijdt in soort van golfkarretjes veel te hard over het park. Wij vonden dit gèèn 4* camping.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden