75 vragen over Vakantiepark La Chapelle

• Martin, 10-07-2018 Rapporteren

Fietsen

Zijn er ook georganiseerde fietstochten voor de racefiets of mtb. En leent het gebied zich meer voor de mtb of voor de racefiets.

Dennis, 16-07-2018

Heb geen georganiseerde tochten gezien tot nog toe, ik had zelf ook graag willen fietsen. Helaas de racefiets niet mee kunnen nemen. Besef je dat je hier op de openbare weg zult moeten en je veel heuvels Zult moeten trotseren

• Martin, 10-07-2018 Rapporteren

Fietsen

Zijn er ook georganiseerde wielren of mtb tochten? Leent het gebied zich meer voor de racefiets of voor de mtb.

• Karin, 27-03-2018 Rapporteren

eurocamp stacaravan 6 pers

Kun je bij de 6 pers. stacaravan van eurocamp nog een los tentje bijzetten? Of is daar geen ruimte voor? Gaan in de augustus met 5 dochters naar deze camping, waarvan er 2 het liefste in tentje slapen.

• jill, 16-02-2018 Rapporteren

navajo

Wij gaan in augustus naar deze camping en zitten in een navajo tent van vacansoleil. Iemand ervaring mee? wat is er aanwezig en wat moet je zelf zeker nog meebrengen? Goeie tips ivm restaurants in de buurt. Alvast bedankt.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Homair
    Homair

• Lari, 06-02-2018 Rapporteren

BBQ

Klopt het dat je op de camping niet mag BBQen? Ook niet met een elektrische bbq?

r Jetses, 27-05-2018

Wij gaan in augustus naar deze camping via Roan. Bij de caravan is een electrische bbq geplaatst dus dan mag je toch wel bbqen, lijkt mij!

• Nele, 14-01-2018 Rapporteren

stacarvans

ik ga in juli op vakantie met mijn gezin met twee tienerdochters en wij willen graag een stacaravan die gezellig staat in een straatje waar je de buren kunt zien en niet tegen de achterkant van een andere stacaravan aankijkt. weet iemand bij welke organisatie ik dan het beste kan boeken?

• Carin, 08-01-2018 Rapporteren

tieners

Is er ook voldoende te doen voor de jeugd boven de 15 jaar? zo ja, is er dan veel Franse jeugd of ook veel Nederlandse?

r Jetses, 01-07-2018

Ook voor ons is dit de eerste keer op deze camping. Wij gaan met onze zoon van 18 en onze dochter van bijna 16. We gaan van 9 t/m 23 augustus in een stacaravan van Roan.

AS, 09-07-2018

Wij gaan ook voor de eerste keer naar deze camping, met twee meiden van 15 en 17 jaar. Aankomst op 18 augustus.

Veronique , 10-02-2018

Wij gaan aankomende jaar met een zoon van 13 en een dochter van 16. Wij gaan voor het eerst naar deze camping, maar ik hoorde dat er genoeg Nederlandse jeugd komt dus dat komt vast goed! Wij zijn er van 6aug tot 26 aug.

• Cindy Karel, 15-10-2017 Rapporteren

Geluidsoverlast

Wij vinden het fijn als het s avonds rustig op de camping is. Nu lees ik in sommige recensies dat er sprake is van geluidsoverlast vanuit de bar. Klopt dit en is dit iedere avond?

Barbara, 27-10-2017

Wij hoorden inderdaad wel eens geluid uit de bar of van de camping er naast, maar je zit zeker niet te trillen op je stoel! helemaal niet zelfs, dus het is ergens op de achtergrond aanwezig, maar tot 23 uur of zo, en daarna is het echt stil. Wij hebben in een tent geslapen en dan hoor je natuurlijk echt alles, maar echt weinig geluidsoverlast hoor.

• Marc Barben, 29-09-2017 Rapporteren

verhuur koelkast

Weet iemand of je bij een kampeerplaats ook een koelkast kunt huren?

• melanie, 03-08-2017 Rapporteren

Zwemshort

Mag mijn zoontje van 8 jaar gewoon een zwemshort aan? Las dat het alleen een echte zwembroek mag zijn.

Martinique, 16-07-2018

Alleen een zwembroek. Dus geen short.

Barbara, 27-10-2017

het moet echt een strak broekje zijn, dus geen short. Mijn jongens hadden gewoon een strak zwembroekje, in de vorm van een shortje inderdaad. maar wel lekker kort. Op het strand hun leuke zwemshorts aan die wat wijder vallen en in het zwembad die strakke.

Martin, 21-09-2017

Is beetje onduidelijk denk alleen een zwembroek