Vakantiepark La Chapelle

• 6.5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Animatie
Meer vakantieparkinfo

Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

328 reviews over Vakantiepark La Chapelle

• 8Esther de winter12-09-2019

Omgeving super, camping iets minder

We zaten in een grote stacaravan Vista met 2 badkamers daar waren we heel blij mee Het enige wat jammer was dat al de raam horen kapot waren en daardoor geen raam open konden laten staan ivm muggen. Ook was het erg jammer dat het zwembad vreselijk koud was en daar door me kinderen niet wilde zwemen dat is ook echt de reden dat we niet terug komen naar deze camping. Ook regelmatig erg harde muziek savonds begint rond 21:30 23:30 / 24:00 dat was ook niet heel fijn. De omgeving was geweldig echt het ultieme vakantie gevoel gehad . Veder met touroperator zeer tevreden en gaan volgend jaar zeker weer boeken via deze organisatie.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Met jonge kinderen

• 8jc05-09-2019

erg leuk in argeles sur mer

top vakantie gehad op een leuke rustige camping. hadden een ruime 6 persoons stacaravan (espace ) met fantastisch uitzicht op een wijnveld en bergen.in het zwembad geldt geen verplichte "speedo" dresscode en er is beperkt toezicht van badmeesters.bij de camping uitgang links heb je oa op enkele tientallen meters een prima bakker,pinautomaat,fietsverhuurbedrijf en een tentje waar ze ook geimporteerde lekkere hollandse snacks verkopen. strand is op loopafstand,druk maar gezellig winkelgebied met veel restaurants waar je genoeg keus in hebt.kortom,wij hebben een erg leuke vakantie gehad

• 6Anita03-09-2019

Ik heb genoten van de mooie omgeving

Ik vond vakantie heerlijk gelukkig dat we buiten leefde . En er op uit gingen . Maar huisjes waren niet schoon . En wij werden naast voedbalveld geplaatst geen kinderen . Van 8 tot 21.30 geen rust op je plekje . Verder hebben we ons vermaakt

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 7Astrid29-08-2019

Wij komen nog een keer terug. De plek is geweldig.

Wij hebben hier gezeten van 5 augustus t/m 16 augustus. De camping zit op een centrale plek. Je zit zo in het uitgaansleven en dicht bij het strand. De camping is wel op Fransen gericht maar dat vinden wij niet zo erg. Wij gingen toch meer van de camping af met onze kinderen. Ik vind zelf dat de camping geen 4 sterren waard is, voor de plek wel maar op de camping zelf, mag wel wat meer onderhoud gedaan worden.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 6mies27-08-2019

Fijne vakantie

we hebben hier een fijne vakantie gehad. En natuurlijk zijn er wat minpunten: stacaravans staan op sommige plaatsen erg dicht op elkaar (ook bij ons) maar de stacaravan was echt superschoon. En qua vermaak is er weinig tot niets te doen, dit moet je buiten de camping zoeken. Argeles is super druk maar de camping is daarbij vergeleken een en al rust. 's Avonds vaak karaoke maar om 24.00 uur is het echt stil. En wij zaten direct naast de bar maar ik vond het niet echt storend. En er is geen winkel op de camping maar dit heb je ook niet nodig want binnen 5 min. lopen is er een bakker en ook een grote supermarkt die tot 's avonds laat open is. Camping mag inderdaag wel opgeknapt worden. En de animatie is sober, kinderclub voor kinderen tot ongeveer 10 jr. in het frans en het engels. En 's avonds wat muziek in de bar. In de omgeving is er veel te doen en het dichtstbijzijnde strand is ongeveer 5 min. lopen.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

• 8Monique26-08-2019

Leuke camping en heerlijk centraal gelegen

Het is een prima camping, wij zaten in een tent en deze plekken vond ik ruim opgezet en auto naast de tent kunnen parkeren. Het zwembad is in de ochtend wel drukker, maar als je in de middag komt, na een ochtendje strand, dan is er wel voldoende plek en anders om 10u naar het zwembad, dan is er echt nog wel plek. Ideaal gelegen van het strand en stadje, alles op loopafstand, dat is ook wel fijn. Sanitair over het algemeen schoon en dat vond ik echt heel fijn aangezien wij normaal altijd in een caravan zitten. Dat viel dus ontzettend mee :-) Kortom prima vakantie gehad !!

• 8Eetgelegenheden

• 4De Wild23-08-2019

Nooit meer , geen 4 sterren waard!

Vreselijke camping! Beetje vergane glorie. Alles mag wel wat onderhoud hebben. Midgetgolf bijvoorbeeld is echt heel erg vervallen. Om 22 uur ‘s avonds gaat de muziek (karaoke of zoiets) pas AAN. Echt enorm hard! Schijnt van de camping ernaast te zijn maar de overlast is er niet kinder van. Erg krappe kampeer plekken (lodge tent) met weinig gevoel voor privacy neergezet. Zwembadwater is ijs en ijs koud en heeft veel te weinig bedjes. Je ligt geregeld met je handdoek op het beton omdat er gewoon niet genoeg bedden zijn of ze bezet worden gehouden door mensen die een plek met handdoek reserveren. Douche gelegenheid is oké (ruim genoeg). Niet mega schoon maar wel te doen. Geen winkel op de camping aanwezig. Ligging wel goed tov boulevard maar niet te doen druk. Heel argeles is te druk en 1 grote file in en uit het plaatsje. Campingpersoneel rijdt in soort van golfkarretjes veel te hard over het park. Wij vonden dit gèèn 4* camping.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Met jonge kinderen

• 5De Rijkere21-08-2019

Nooit meer

Vorig jaar ook geweest, nu nieuwe gerant ( touroperator ) . Bijna alle staanplaatsen vervangen door mobiel homes maar infrastructuur er niet meer opvoorzien ( zwembad poepdruk, te weinig ligbedden...). Ook lag de camping er niet meer zo net bij als vorig jaar. Ook geen staanplaats voorzien voor onze auto ( safari tent). Ook zijn de meeste was blokken , wc niet meer toegankelijk. Wel heel behulpzaam personeel aan de balie en ook een pluim voor de security.Mij zien ze hier nooit meer.

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 8Wehrmeijer11-08-2019

Heerlijke camping met leuk zwembad en vlakbij zee

Prima camping, wij hadden een mobile home met bbq. Inderdaad een volle camping maar wel rustig en voor ons gezin prima. Leuk zwembad, zee op loopafstand en leuke (wel drukke) winkelstraatjes met veel restaurants nabij. Wij vonden de combinatie ideaal. Ik las iets over overlast op de camping. Overlast in zwembaden is er niet, opblaasbare dingen zijn verboden. Badmeester aanwezig. Muziek; rond 23u is alles stil. Mocht het een keer 24u worden dan wordt het van tevoren aangegeven (omgeroepen dat er feest is) Wij hebben geen overlast van buren ervaren. Maar dat kan wellicht anders zijn als je luidruchtige buren hebt (zal uiteraard overal gelden, het blijft een camping) Verbeterpunten: -Bewegwijzering touroperator niet duidelijk. -Te weinig info vooraf over entree camping (registreren auto, aanmelden) -Afvalscheiding bij caravans verbeteren. Tip: zonnepanelen plaatsen voor de energie voorziening? Kortom, wij zijn tevreden!

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 7Jackie10-08-2019

Argeles-sur-mer was leuk, camping kan beter!

Mobilhome van touroperator was goed. De caravans staan zo opgesteld dat je op de meeste plekken veel privacy hebt. Zwembad is leuk, wel druk dus weinig bedjes beschikbaar. Animatie is vooral gericht op jonge kinderen. In het weekend is er geen animatie. We waren er twee weken en helaas ook geen poolparty. Voetbaltoernooi is maar 1x per week. Alles (zwembad, pingpong-tafels, airtrampoline, voetbalveld) ligt verspreid over de camping waardoor de camping een centrum mist. Camping zit middenin Argelès-sur-Mer, circa vijf minuten lopen naar het strand. Mooi strand! Centrum is ook erg dichtbij met veel leuke restaurants. Ook de haven is leuk en daar zitten veel restaurants. Tip: Collioure is leuk om te bezoeken of een dagje winkelen in Spanje. We zijn met de familibanaan (achter een speedboot) naar Collioure gevaren en hebben daar gesnorkeld, erg geslaagd!

• 2Activiteiten

21 tips over Vakantiepark La Chapelle

• Roy, 05-08-2013

De boulevard is zeker het grootste uitkomst. Op de camping is niets te doen, maar de boulevard is geweldig.

Bij de haven kan je super mooie boot tripjes maken (jong en oud) erg leuk. Adventure kan je bezoeken 10min van de camping. erg leuk vanaf 13 jaar. Canyoning Super gaaf is bij Adventure park. Ook dit vanaf 13 dacht ik.

De zee is op loop afstand.

Winkeltje/bakkerij op de camping is goed.

• stefaniekoevoets, 18-09-2013

klam beklimmen gorges de la fou en dit naar portbou spanje.

• rcvanraaij, 14-07-2013

Stadje collioure met de markt, schildpadden farm, en een bezoek aan de kloof " gorges de la frou" is een echte aanrader. Op 2 kilometer van de camping een grote lidl.

75 vragen over Vakantiepark La Chapelle

• Martin, 10-07-2018

Fietsen

Zijn er ook georganiseerde fietstochten voor de racefiets of mtb. En leent het gebied zich meer voor de mtb of voor de racefiets.

Dennis, 16-07-2018

Heb geen georganiseerde tochten gezien tot nog toe, ik had zelf ook graag willen fietsen. Helaas de racefiets niet mee kunnen nemen. Besef je dat je hier op de openbare weg zult moeten en je veel heuvels Zult moeten trotseren

• Martin, 10-07-2018

Fietsen

Zijn er ook georganiseerde wielren of mtb tochten? Leent het gebied zich meer voor de racefiets of voor de mtb.

• Karin, 27-03-2018

eurocamp stacaravan 6 pers

Kun je bij de 6 pers. stacaravan van eurocamp nog een los tentje bijzetten? Of is daar geen ruimte voor? Gaan in de augustus met 5 dochters naar deze camping, waarvan er 2 het liefste in tentje slapen.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Afstand tot strand300 m

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette