Camping La Chapelle

Camping La Chapelle
7,5

Omschrijving
Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

213 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

Super!!

Francis,
1-7-2018

Wij hebben hier 2 weken een top vakantie gehad. Je kan alles lopend doen. 5 minuten lopen en je bent in het dorpje en 10 minuten lopen, zit je al op de boulevard. Daar is ook een kermis. Het park zelf is ook prima!

De zwembaden zijn erg leuk. Voor elk wat wils. Dit jaar gaan wij hier weer heen 👌

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Wederom een super vakantie.

Kees Verbrugge,
14-2-2018

Een hele gezellige en kindvriendelijke camping. Prima stacaravan via touroperator en ook een goede service van touroperator. Zwembaden perfect onderhouden en een gezellige bar bij het zwembad. Voldoende ligstoelen. Hele nette goed onderhouden camping. Was onze 2e keer en hebben dit jaar al weer geboekt. Overal lekker dichtbij; De straat oversteken en je bent al aan het strand en vele leuke winkeltjes en restaurantjes. Een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. ( 3 en 7 jaar). s'Avonds een gezellige bar met iedere avond iets voor de kids. Ook een erg leuk en spontaan animatie team.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een fantastische vakantie .

V.Oudhuis,
13-2-2018

La Chapelle is een hele mooie camping .Ligt vlak aan zee en de mooie boulevard van Argeles- sur -Mer.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping.

Peter en Sjaan,
19-11-2017

Gelegen in het centum van Argeles sur Mer, toch lekker rustig. Prima ontvangst, goede plekken (vlak) en groot genoeg. Uitstekend gelegen om de prachtige omgeving te verkennen. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige camping

Hellen,
8-10-2017

Heerlijke camping in het stadje. Je loopt zo naar de gezellige boulevard en centrum van argeles sur mer. Fijne rustige camping in september maar toch elke avond wat te doen bij de bar. Ook heerlijk zwembad

Ruim voldoende

Ties,
26-9-2017

Twee weken verbleven begin september en we hebben niks te klagen gehad.

Stacaravan was tiptop in orde, voldoende speeltuinen voor de kleine (2 jaar) zwembaden goed verzorgd en voldoende ligplaatsen.

De ligging van de camping is het grootste pluspunt, pinautomaat, restaurantjes, winkels, markt, speeltuin/pretparkje, strand, alles binnen 5 minuten loopafstand zo gauw je de camping verlaat.

Enige minpuntjes die we konden ontdekken was dat de camping geen eigen winkel heeft voor noodzakelijke boodschappen en het ondiepste kinderbad is nog 40cm diep is en dit dus niet leuk spelen is voor de allerkleinste.

Desondanks scoort deze camping ruim voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fijne omgeving 's avonds lawaaierig

Martin,
21-9-2017

Wij zaten in een mooie stacaravan geboekt met touroperator. Niet bekend was dat je op de camping vanaf een NL sprekende receptie doorgestuurd wordt naar een alleen Franstalige receptie van touroperator. Men spreekt geen woord Engels en dat is onhandig voor het algemene praatje, het bepalen van de checkout tijd of als er achteraf iets is zoals het gas dat op is.

De camping en ligging is heel goed. Het zwembad heeft een alleen zwemkleding beleid, als je het zwembad in wilt duiken. Het buitenbad is heel koud, vooral voor de kids. In een gewone zwembroek zwemmen was dag één geen probleem, een andere dag werd ik plots aangesproken door een badmeester. Dat was een erg ongastvrije benadering. No swim ofzo wijzend op mijn zwembroek en na een vraag stak hij zijn hand op en liep weg. Zo kun je dus ook niet ontdekken wat dan wel de bedoeling is, heb een kortere zwembroek gekocht en sindsdien geen probleem.

Elke avond is er tot ongeveer 23 uur harde muziek in de bar en te horen over de camping. Inclusief karaoke avonden. Ben eens gaan kijken en er zaten maar een paar mensen. Ben niet moeilijk maar als je een babytje hebt wil je nog weleens op tijd je mandje in. Waarom dan elke avond zo harde muziek in een periode dat je alleen oudere gasten of mensen met kleine kinderen op je camping hebt?

In het algemeen is het fijn dichtbij het strand en een gezellige boulevard. Gelukkig is een deel van het zwembad overdekt en warmer. De vakantie was heerlijk maar hoef niet persé meer naar dezelfde camping terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prima camping

LexNon,
15-9-2017

We waren hier via touroperator. Goed geregeld, prima organisatie. De camping is netjes en aangezien wij in een tent zaten is het sanitair ook belangrijk en ook dit was schoon. Camping wordt zeer goed onderhouden en heeft goede faciliteiten. Supermarkt zit vlakbij en is lopend te bereiken, hypermarché is met de auto ook prima te doen. Strand en blvd loop je zo naartoe. Plaatsje zelf is echt heel toeristisch. Beetje gericht op de Engelse bezoekers naar ons idee. Schreeuwerige attracties enzo. Om continue vermaakt te worden. Daar moet je van houden. Maar Collioure vlakbij is schitterend en bijv. Château de Quéribus op ca. 50 minuten rijden is ook echt de moeite waard. De omgeving laat veel zien van zowel bergen als kust met de Pyreneën zo dichtbij en Spanje is natuurlijk ook om de hoek. Zeker de moeite waard. Wij waren hier na het hoogseizoen.

Mooie camping, ideale ligging

Maureen,
14-9-2017

We verbleven in een stacaravan uit 2014, rechtstreeks bij de camping geboekt. De stacaravan was erg mooi en schoon. Mooi zwembad met meerdere baden, altijd voldoende ligbedjes vrij. Als je de camping af loopt, loop je rechtstreeks langs de winkeltjes en restaurants naar de boulevard. Binnen 5 minuten sta je op het strand van Argeles. Aanrader!

Leuke gezellige camping

Petra,
14-9-2017

Leuke kleinschalige camping met een leuk divers zwembad. De camping ligt in het centrum van Argeles-sur-mer waardoor je gemakkelijk vanaf de camping overal te voet heen kunt. Het zwembad is ook prima te doen, als je even goed rondkijkt is er altijd wel een stoel te vinden. De camping is niet zo groot waardoor de kinderen snel zelf de weg weten.

Het enige jammere was de pizza op de camping. daar moet je 1,5-2u van te voren je pizza bestellen,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.