Camping La Chapelle

Camping La Chapelle
7,5

Omschrijving
Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

213 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

Leuke camping voor een keertje!!

Rutger,
11-8-2018

Goed: camping ligt heel centraal in Argeles centrum, vlakbij de zee, boulevard en de leuke restaurantjes (goede prijzen voor lekker eten) Lidl in de buurt en leuke plaatsjes om te bezoeken! Aqualand ook een aanrader ( wel Fast line tickets kopen) Overzichtelijke camping, leuk zwembad.

Niet goed: animatie is vrijwel onzichtbaar, geen gezellig restaurant of koffiebar, waardeloze WiFi en voor tieners is er na 2100 niets te doen. Het speelcourt (voetbal, tennis) sluit ook om 2100u.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk voor 1 keer.

rutten,
11-8-2018

Wij hebben 2 prima weken gehad maar zullen deze camping niet nog een keer kiezen.

Wat wij erg jammer vonden was dat de speeltuinen om 21.00 gesloten werden, is het net een beetje afgekoeld word alles afgesloten, ook ping pong voetbalveld en jeu de boules. Maar als de Franssen een toernooi hebben dan kan het jeu de boules veld wel tot 01.00 open blijven.

Verder s avonds weinig te doen op de camping live music en karaoke werden afgewisseld maar stelde niks voor, buddha bar ook niet gezellig.

Voor de jeugd ook niks te doen, die hingen maar wat rond op de camping tot ze weer werden weg gestuurd en dan gingen ze weer ergens anders hangen.

Zwembad wel leuk, maar je moet vroeg zijn voor een bedje.

Plaatsje zelf leuk maar erg toeristisch en duur.

Leuke vakantie

Fors,
10-8-2018

Mooie schaduwrijke grote camping, alleen bij het achterste gedeelte waar wij zaten was weinig schaduw, waardoor het snel bloedheet is in de stacaravans.

Mooi zwembad, dichtbij zee. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen.

De stroom valt heel vaak uit, waardoor de airco dus ook niet werkt..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

Mooie plaats, maar niet via touroperator !

Elise,
10-8-2018

Mooie plaats. Veel winkeltjes en eetgelegenheden. Leuk strand. Uitstapje naar Collioure aan te bevelen (ook met de boot mogelijk).

De Caravan van de touroperator is niet aan te bevelen. De caravan was vies, deur klemde, lekke douchebak met scheuren, slechte airco en erg veel mieren in de caravan. Geen eetmogelijkheden op de camping alleen een loket. Het is slimmer om naar de bakker te lopen (bij de camping links af). Het personeel van de touroperator komt de afspraken niet na. Op de camping is er geen leuk pleintje aanwezig waar activiteiten worden georganiseerd. Op de boulevard is dat wel erg leuk! Er worden veel activiteiten in het plaatsje georganiseerd. De sportvelden en speeltuinen gaan vroeg dicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk maar volgende keer weer n andere camping!!

K.Derix en J. Geurts,
6-8-2018

We vonden 't 'n leuke camping, erg dichtbij t strand en de boulevard. Het was fijn om er zo naar toe te kunnen lopen. Op de camping was n klein winkeltje...wij zijn er niet naar toe geweest. Wij gingen meestal naar de Lidl, ook om s morgens broodjes te halen. Ca 10 min rijden vanaf de camping. Op de camping was weinig animatie wel s avonds vaak iets van muziek of karaoke in de bar maar dat stelde weinig voor. Leuk zwembad, genoeg ligbedden en stoelen als je er maar op tijd bij was. Om 10.00 ging t open. Wij hadden n tent en hoorden tot 00.00 s nachts muziek van n naastgelegen camping, dat was niet altijd even prettig. Toiletten en douchen waren meestal netjes. Wij vonden t wel n beetje jammer dat we niet zo'n gezellige plaats hadden (hadden n huurtent van touroperator nr 29 touroperator en nr van de camping was 237) weinig contact met de buren omdat stacaravans en tenten door elkaar stonden. Leuke plaatsjes o.a Collioure en Carcasonne

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Je moet er zelf wat van maken

Paul,
6-8-2018

Via touroperator geboekt. Goede ontvangst door professionele medewerkster. Caravan met airco voldeed aan onze verwachting, fijne douche en zelfs goed bed. Vriendelijke medewerkers en goede sfeer op de camping. Camping heeft geen toegevoegde waarde voor jongeren, voetbalkooi sluit bv al om 21.00 uur en tafeltennis wordt ook vroeg afgesloten. Jongeren moeten dus elders vertier zoeken. Zwembad is meer voor de kleintjes. Zandstrand (denk aan slippers i.v.m. heet zand) en gezellig centrum op loopafstand. Caravans staan hutje mutje dus je moet steeds geluk hebben met je buren (muziek, huilen, ruzie etc.). Uitzicht zijn voornamelijk de andere caravans op 2m van de vlonder. Stroom viel regelmatig uit dus denk aan noodlampje. We hebben ons goed kunnen vermaken maar deze camping had voor ons weinig tot geen toegevoegde waarde. we komen hier dus niet meer terug.

Helaas...

Fam,
6-8-2018

Bij een touroperator een 6 persoons chalet geboekt. Ruim 2900 euro voor 2 weken. Helaas kregen wij een (verouderde) caravan aan het eind vd camping. Ligging was daardoor wel rustig. Nadeel: ver lopen naar het strand. Caravan was oud en vies. De schoonmaak laat zeer te wensen over. Airco werkt niet optimaal, valt uit en maakt, als tie het doet, veel herrie. Slechte bedden, krappe bedoening en nogmaals gewoon erg vies allemaal. Mieren zijn dol op deze caravans... zwembad is oke, maar niet heel groot, 2 glijbanen, niet spectaculair, maar voldoet. Er is een klein voetbalveld, sluit om 21.00 uur, veel kinderen, weinig ruimte. Strand en boulevard is leuk, maar ver lopen (geen 200 meter...). Argeles zelf is dus leuk, veel winkeltjes en restaurants. Collioure is een aanrader. Lidl en grote Intermarche in de buurt. In Argeles zelf een goede bakker, linksaf als je camping afgaat, aan de linkerkant vd straat, 10 minuten lopen. Touroperator is geen aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke plaats om te vertoeven.....

Job,
5-8-2018

Fantastische camping met fijn mobile home van Vacansoleil en leuke mensen van Vacansoleil Corne en Heidi. Mooi zwembad en lekker dichtbij gelegen dorp aan middellandse zee. Volgend jaar weer....

Gereisd met partner in juni 2018

Leuke camping maar niet uniek.

Mouton,
5-8-2018

Ten eerste snap ik de reacties niet van mensen die het te luidruchtig vinden, in de toeristische omgevingen is het altijd wat luidruchtig.

Wij hebben hier totaal geen last van gehad,

Het sanitair gebouw was wel wat ouder maar netjes.

Het ligt er natuurlijk wel aan wie er voor je is geweest want soms lijken het wel beesten die er gezeten hebben.

Daar kan de schoonmaak weinig tot niets aan doen.

De ligging van de camping is perfect overal dicht in de buurt.

De supermarkt is op een kleine 10 minuten lopen, op het tempo van 35 graden 😊

Het zwembad is prima maar niet spannend voor oudere kinderen.

Wij hadden een accommodatie van touroperator,

Wat een fijne organisatie is dat toch.

Bedankt Albert en Elly

Aanrader

Suzan,
3-8-2018

Erg leuke vakantie gehad op camping La Chapelle. Wij boekten een stacaravan van touroperator en deze was zeer schoon. Camping moest vanaf 23.30 uur stil zijn, zo niet dan was de bewaking snel ter plaatse. Strand op 7 min loopafstand van de camping, leuke winkeltjes en boulevard (‘s avonds wel heel druk). Zwembad op de camping prima, denk wel aan een strakke zwembroek voor de heren, boxershorts worden niet geaccepteerd.

Zeker een aanrader.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.