Camping La Chapelle

Camping La Chapelle
7,5

Omschrijving
Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.
Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

Eurocamp

1 review over Camping La Chapelle in het Nederlands

Top!

Claudia,
18-6-2017

We zijn op dit moment op deze camping. We hebben een stacaravan van touroperator. De supreme lounge. Afwasmachine, airco, loungeset op de veranda, echt top! Mooi zwembad op de camping. Strand is een kiezel-zand strand. Erg heet om op te lopen. Zee loopt snel af. Wij vinden het zwembad fijner. Leuk centrum waar je zo lopend naar toe kan. Pin automaat in de buurt, veel winkeltjes en restaurants.

Gereisd anders in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.