Camping La Chapelle

Camping La Chapelle
7,5

Omschrijving
Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

105 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

leuke vakantie

Claes,
11-1-2019

Mooie camping, super ligging. Al hangt het wel wat van stacaravan af of je veel hinder hebt van de animatie s'avonds, die kon al eens luid zijn.

Wij boekten een touroperator huisje: mooi verzorgd, strenge controle maar erg slechte bedden. Super locatie, alles op wandel- en fietsafstand.

Wij hebben genoten

Jill,
23-12-2018

Wij hebben super genoten op deze camping met ons zoontje van 4j. Alleen het stadje viel bij ons wat tegen. Veel te druk. Ook het strand was niet zo handig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij hebben twee weken in een stacaravan van een touroperator gezeten en bewust gekozen voor het naseizoen. Heerlijk weer gehad, vriendelijk personeel op de camping. Ondanks september vonden we het qua verkeer en mensen in Argeles wel redelijk druk. Niet heel gek omdat het een toeristisch plaatsje is en de camping is gelegen in het centrum. Op de camping zijn diverse leuke speeltuintjes voor jonge kids, waarvan eentje naast de bar (handig tijdens happy hour). Trampoline is leuk, zwembad ook prima, water niet te koud. Als minpunten vonden we de plekken vrij klein (alles staat dicht op elkaar) en het feit dat de camping niet autoluw is. Het personeel en de campinggasten rijden vaak te hard, waardoor je de kinderen wat minder vrij kunt laten en je ze te vaak moet vragen aan de kant te gaan. Komt ook de rustieke sfeer niet ten goede. Ik zou me voor kunnen stellen dat het op deze camping in het hoogseizoen te druk en te warm is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geweldige vakantie gehad

Richard,
8-9-2018

Geweldige vakantie gehad op een mooie camping

alles is op en rond de camping te vinden

zwembad , winkeltjes en strand erg gezellig

Luna park leuk maar wel prijzig ga dan wel op de 2 euro dagen

sanitair kan wel een opknapbeurt gebruiken wc brillen zou prettig zijn

Collioure is 's avonds mooi heerlijk gegeten

Tour de madeloc beklommen was best pittig maar met het uitzicht zeker de moeite waard

In banyulls naar de wijnproeverij is ook een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

NOOIT MEER!!!

Charlot,
21-8-2018

Wij vonden het een saaie camping, wel groen! Animatie was flut! Er was inderdaad een klein bakkertje maar als je pech had omdat het druk was, kreeg je niet goed doorgebakken en slap stokbrood en croissantjes. Dus daarom raden wij aan om brood en/of croissantjes te halen, links van de camping, tegenover de intermarche. Erg goed! Het toeristen stadje Argeles is goed aan te lopen waar veel goede restaurantjes zitten, waaronder ' Canne'. Het zwembad was vies, waar veel haren en zand in was. Het strand is op zich aan te lopen maar is er wel saai. Op 10 mnt links van de camping een beter strandje met gratis parkeren en een gezellig (afhaal)restaurantje en ook verhuur van waterfietsen, kano's. Leuk voor de kids! Bedjes + parasol hier goedkoper dan bij strand Argrles. De surprime mobile home met de groene vlag was weer netjes. Je zag wel dat deze wat ouder was. De ontvangst was geweldig, ondanks de 43 graden! Nee, deze camping is geen aanrader!

Gezellige camping

H Kemna,
15-8-2018

Wij hebben een tent gehuurd van een touroperator. Wij zijn erg tevreden over de camping. Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Prima toiletten (helaas wel zonder wcbril, en zelf wc papier meenemen) en de douches zijn ook prima.

Het zwembad is erg leuk en schoon. Argeles zelf is een toeristisch plaatsje voor jong en oud. Het is er 's Avonds druk aan de boulevard. Het strand is met kleine kiezelsteentjes en loopt snel af. Animatie is minimaal, maar dat vonden wij prima.

Super leuke camping. Veel gezinnen met kinderen van 0 tot 15jaar. Echte familiecamping.

niet weer

De Groot,
13-8-2018

Verouderde camping. Ongezellige camping. Mobile Home van touroperator was keurig!

Zwembad redelijk, wel tijd voor een opknapbeurt. Trapjes wat met 2 schroefjes vast zit, tegeltjes wat mist etc. Het toilet wordt amper schoongemaakt. Als je het zwembad binnenloopt, ruik je de toiletten al bah.

Verder is het heel toeristisch en massaal. Als je de camping afloopt, moet je opletten waar je loopt, zoveel verkeer! Nee voor ons niet weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping voor een keertje!!

Rutger,
11-8-2018

Goed: camping ligt heel centraal in Argeles centrum, vlakbij de zee, boulevard en de leuke restaurantjes (goede prijzen voor lekker eten) Lidl in de buurt en leuke plaatsjes om te bezoeken! Aqualand ook een aanrader ( wel Fast line tickets kopen) Overzichtelijke camping, leuk zwembad.

Niet goed: animatie is vrijwel onzichtbaar, geen gezellig restaurant of koffiebar, waardeloze WiFi en voor tieners is er na 2100 niets te doen. Het speelcourt (voetbal, tennis) sluit ook om 2100u.

Leuk voor 1 keer.

rutten,
11-8-2018

Wij hebben 2 prima weken gehad maar zullen deze camping niet nog een keer kiezen.

Wat wij erg jammer vonden was dat de speeltuinen om 21.00 gesloten werden, is het net een beetje afgekoeld word alles afgesloten, ook ping pong voetbalveld en jeu de boules. Maar als de Franssen een toernooi hebben dan kan het jeu de boules veld wel tot 01.00 open blijven.

Verder s avonds weinig te doen op de camping live music en karaoke werden afgewisseld maar stelde niks voor, buddha bar ook niet gezellig.

Voor de jeugd ook niks te doen, die hingen maar wat rond op de camping tot ze weer werden weg gestuurd en dan gingen ze weer ergens anders hangen.

Zwembad wel leuk, maar je moet vroeg zijn voor een bedje.

Plaatsje zelf leuk maar erg toeristisch en duur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuke vakantie

Fors,
10-8-2018

Mooie schaduwrijke grote camping, alleen bij het achterste gedeelte waar wij zaten was weinig schaduw, waardoor het snel bloedheet is in de stacaravans.

Mooi zwembad, dichtbij zee. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen.

De stroom valt heel vaak uit, waardoor de airco dus ook niet werkt..

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.