Camping La Chapelle

Camping La Chapelle
7,5

Omschrijving
Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

47 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

Een aanrader

Vakantiegangers,
2-9-2018

Wij hebben genoten op deze camping! De sfeer was er prima. We stonden met onze caravan op een comfortplaats achteraan op de camping. Een mooie ruime plaats in de schaduw aan een laantje met kampeerplaatsen, huurtenten en tenthuisjes. Naast Nederlanders ook veel Engelse en Franse campinggasten.

Het zwembad was prima ( oude gedeelte iets minder aantrekkelijk door de rode tegeltjes) De ligging van de camping is fenomenaal, boulevard, winkels en strand op loopafstand. De camping werd prima onderhouden, elke dag de bladeren opgeveegd etc. Ook de toiletgebouwen keurig en schoon.Mooi sanitair, wij stonden in de buurt van het toiletgebouw bij de jeu de boulesbaan. Deze werd om 22.00u gesloten, je kon dan nog wel gebruik maken van de toiletten aan de buitenzijde. Maar in het toiletgebouw richting het zwembad was dan nog wel open om te douchen etc. De omgeving vonden wij prachtig maar ook netjes. Wifi is nog een aandachtspunt.

Super vakantie gehad

Kikker,
22-8-2018

Er is in deze omgeving echt veel te doen en te zien. Wij hebben dan ook met zijn zessen en super vakantie gehad. We waren met twee volwassenen en 1 kind van 1 jaar en van 7 jaar en 12 en 15 jaar. Het is lekker levendig en geluid daar houden we van. Het zwembad mag wel wat opgeknapt worden wat kleine dingen. En douchen mag wel wat langer open blijven rond elf half twaalf lijkt ons beter I. V.M. Later eten en bezoek aan het levendige stad. Verder prima tijd gehad. En touroperator jullie hebben super personeel in dienst. Altijd vrolijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie plaats, maar niet via touroperator !

Elise,
10-8-2018

Mooie plaats. Veel winkeltjes en eetgelegenheden. Leuk strand. Uitstapje naar Collioure aan te bevelen (ook met de boot mogelijk).

De Caravan van de touroperator is niet aan te bevelen. De caravan was vies, deur klemde, lekke douchebak met scheuren, slechte airco en erg veel mieren in de caravan. Geen eetmogelijkheden op de camping alleen een loket. Het is slimmer om naar de bakker te lopen (bij de camping links af). Het personeel van de touroperator komt de afspraken niet na. Op de camping is er geen leuk pleintje aanwezig waar activiteiten worden georganiseerd. Op de boulevard is dat wel erg leuk! Er worden veel activiteiten in het plaatsje georganiseerd. De sportvelden en speeltuinen gaan vroeg dicht.

D-reizen

Je moet er zelf wat van maken

Paul,
6-8-2018

Via touroperator geboekt. Goede ontvangst door professionele medewerkster. Caravan met airco voldeed aan onze verwachting, fijne douche en zelfs goed bed. Vriendelijke medewerkers en goede sfeer op de camping. Camping heeft geen toegevoegde waarde voor jongeren, voetbalkooi sluit bv al om 21.00 uur en tafeltennis wordt ook vroeg afgesloten. Jongeren moeten dus elders vertier zoeken. Zwembad is meer voor de kleintjes. Zandstrand (denk aan slippers i.v.m. heet zand) en gezellig centrum op loopafstand. Caravans staan hutje mutje dus je moet steeds geluk hebben met je buren (muziek, huilen, ruzie etc.). Uitzicht zijn voornamelijk de andere caravans op 2m van de vlonder. Stroom viel regelmatig uit dus denk aan noodlampje. We hebben ons goed kunnen vermaken maar deze camping had voor ons weinig tot geen toegevoegde waarde. we komen hier dus niet meer terug.

Helaas...

Fam,
6-8-2018

Bij een touroperator een 6 persoons chalet geboekt. Ruim 2900 euro voor 2 weken. Helaas kregen wij een (verouderde) caravan aan het eind vd camping. Ligging was daardoor wel rustig. Nadeel: ver lopen naar het strand. Caravan was oud en vies. De schoonmaak laat zeer te wensen over. Airco werkt niet optimaal, valt uit en maakt, als tie het doet, veel herrie. Slechte bedden, krappe bedoening en nogmaals gewoon erg vies allemaal. Mieren zijn dol op deze caravans... zwembad is oke, maar niet heel groot, 2 glijbanen, niet spectaculair, maar voldoet. Er is een klein voetbalveld, sluit om 21.00 uur, veel kinderen, weinig ruimte. Strand en boulevard is leuk, maar ver lopen (geen 200 meter...). Argeles zelf is dus leuk, veel winkeltjes en restaurants. Collioure is een aanrader. Lidl en grote Intermarche in de buurt. In Argeles zelf een goede bakker, linksaf als je camping afgaat, aan de linkerkant vd straat, 10 minuten lopen. Touroperator is geen aanrader!

Aanrader

Suzan,
3-8-2018

Erg leuke vakantie gehad op camping La Chapelle. Wij boekten een stacaravan van touroperator en deze was zeer schoon. Camping moest vanaf 23.30 uur stil zijn, zo niet dan was de bewaking snel ter plaatse. Strand op 7 min loopafstand van de camping, leuke winkeltjes en boulevard (‘s avonds wel heel druk). Zwembad op de camping prima, denk wel aan een strakke zwembroek voor de heren, boxershorts worden niet geaccepteerd.

Zeker een aanrader.

Redelijk

Wouter,
3-8-2018

Aardige maar saaie camping, is op de camping niet veel te beleven en de mobile homes staan niet echt gezellig, je kijkt tegen de achterkant van de volgende aan als je op je terras zit. Je zit wel zo op de boulevard en het strand. ARGELÈS SUR MER is erg toeristisch maar wel gezellig druk. Ik kom hier niet meer terug, zoek de volgende keer een camping waar wel wat te beleven valt voornamelijk voor onze kinderen van 12 en 15

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Pluspunten: verzorgde camping, niet al te groot, mooi zwembad, dichtbij plaatsje en strand. Ons toiletgebouw werd tot laat in de middag gepoetst. Tent touroperator Roan zeer goed, echtpaar zeer betrokken.

Minpunten: geen toiletpapier aanwezig, toiletgebouw gesloten tussen 22.00 en 7.30 (wel 5 WC's aan buitenkant beschikbaar met weinig verlichting en tanden poetsen aan de wasbakken voor je wasje - zonder spiegel). Animatie voor jeugd 12+ zeer minimaal (1x pw voetbaltoernooi, 1x pw waterpolo en 1x pw basketballtoernooi), spreken alleen Frans en gebrekkig Engels. Voetbalveldje werd om 21.00 's avonds gesloten. Geluidsoverlast van andere camping tot 0.00 uur. Bar op camping niet echt uitnodigend en Happy Hour van 18.00 tot 19.00 maar oa cocktails uitgesloten. Slechts 1 afvalstraat bij begin camping en van afvalscheiding was geen sprake. Plaatsje is ontzettend toeristisch.

Leuk voor 1x, maar meer minpunten dan pluspunten.

Voor 1 keer prima

Anoniem,
25-7-2018

Ligging perfect aan de boulevard. 5 min lopen naar strand en winkeltjes. Supermarkt en bakker in de straat. Lidl 5min met de auto. Camping La Chapelle is een camping die nog wel wat verbeterpunten heeft. Toiletgebouw niet echt proper en gedateerd. Poep op de muren zit er na een week nog. Soms tref je een schoonmaker. In ieder geval minder vaak dan wij gewend zijn. Geen wc brillen. Geen toiletpapier. Geen handzeep. Het afwashokje voor de vaat erg nat door lekkende kranen en modderig helaas glij je er bijna uit als je niet oppast. Sommige avonden veel geluidsoverlast van de nabij gelegen camping. Voetbalveldje en pingpong tafels 20 uur dicht. Jeu de boules wel open...

Uiteindelijk na een melding bij de receptie werd om 21 uur gesloten. Camping slecht verlicht in de laantjes. Wij hadden een tent van vacansesoleil deze mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom perfecte ligging maar de camping is in onze ogen wat gedateerd.

Heerlijke camping

Andre,
3-8-2017

Prachtige caravan bij Vacansoleil gehuurd op La Chapelle. Super schoon allemaal en groot balkon met overkapping. Zee, winkels, bars en restaurants allemaal op loop afstand op nog geen km van de camping. Heerlijke vakantie gehad. Gaan er zeker nog een keer naartoe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.