Camping La Chapelle

Camping La Chapelle
7,5

Omschrijving
Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

3 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

Sunlodges van touroperator kunnen liggen tegen een jongerenkamp aan en ook worden de lodges gewoon verhuurd aan jongeren, wij zaten er ongeveer tussenin en pal tegen het jongerenkamp aan! Volgens de host ter plaatse hadden we preferenties aan moeten geven en ook maar op zoover moeten kijken. Camping wordt beschreven als rustig, rondom de sunlodges waar wij verbleven dus absoluut niet!

Gereisd familie in januari 2013
2008

Prima locatie

Rubin&Chantal&Bo
4-9-2008

Camping op prima locatie op 5 minuten lopen van het strand, winkels en vertier. Camping was bijna geheel bezet (derde week augustus) met fransen, van jonge gezinnen tot tieners tot oudere echtparen. Stacaravans staan dicht bij elkaar, maar dmv houten terrassen etc heb je toch je eigen plek.

Fijne camping dus.

Argeles plage was enorm druk maar wel gezellig voor een paar dagen.

Gereisd familie in september 2008

In juni 2008 was het hier goed toeven. Het was rustig, veel franse senioren en nog niet alle stacaravans om ons heen waren bezet. Plaatsen zijn niet groot en vooral zanderig, wel fijne houten terrassen. Camping ligt in een bos dus er is veel schaduw. Bij de ingang kun je brood, fruit/groente en pizza's krijgen. Er zijn 4 nieuwe zwembadjes en naar ik begreep plannen voor een groot bad erbij. Speelterrein, paden en verlichting kunnen nog wel wat opgeknapt en aangevuld worden. Sanitair zag er goed en schoon uit. Voor kleintjes zijn er het peuterbad, de glijbanen en schommels. Ligging is prima: 5 a 10 min lopen van dorp en strand. Zeebodem loopt erg steil af. Argeles-plage vond ik een aardig dorpje, ruim opgezet, veel vertier en geen hoogbouw. Maar hoe is het hier in het hoogseizoen, als alle 60 campings vol zitten...?

Gereisd familie in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.