Camping La Chapelle

Camping La Chapelle
7,5

Omschrijving
Niets dan rust op Camping La Chapelle (St. Claude). Een eenvoudige camping met schaduwrijke plekken op loopafstand van de levendige boulevard en het strand. Hier vind je een net zwembad en schoon sanitair. Maar ook gezellige avonden dankzij de bingo, quiz of karaoke. Gelegen in de Languedoc-Roussillon in Argelès-sur-mer.

Kenmerken

50 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

Leuke vakantie

Wielen,
27-9-2018

Genoten van een zeer zomerse vakantie op deze camping.

Groot voordeel is de ligging: midden in argeles met alle levendigheid, terwijl de camping zelf rust bood.

Meer pluspunten: net zwembad (mn het nieuwere deel), schoon sanitair en prima douche. Nederlands sprekende receptioniste, ruime plaatsen, gezellige bar met happy hour.

Animatie was aanwezig, niet op kinderen gericht, wel iedere avond een quiz, dart, bingo, karaoke. Niet spectaculair, wel gezellig.

Wel wat aandachtspunten

Geen toiletbrillen en geen wc papier of zeep (vind ik uit de tijd), toerplaatsen vaak niet vlak, slecht verlichte paden maar bijv bij toilet een opstapje wat gevaarlijk is. Geen warm water om af te wassen, dit is een aantal keer doorgegeven en naar gekeken maar nooit opgelost.

Boodschappen bij de intermarche op 100 m, anders op 5 km een intermarche hyper.

Het is een prima camping en een goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes.

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke plaats om te vertoeven.....

Job,
5-8-2018

Fantastische camping met fijn mobile home van Vacansoleil en leuke mensen van Vacansoleil Corne en Heidi. Mooi zwembad en lekker dichtbij gelegen dorp aan middellandse zee. Volgend jaar weer....

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer!,

Wil Daalder,
31-7-2018

Ligging van de camping is perfect, alleen te druk in hoogseizoen. Weinig ruimte in zwembad. Wat ons heeft doen besluiten 2 dagen eerder te vertrekken, was het feit dat de airco er steeds mee stopte( timer) waardoor het nachts bloedheet in de caravan was en het matras waar de veren doorheen te voelen waren. Alle caravans stonden hutje mutje, waardoor je best last had van de buren. Wij zijn ook Van dezelfde TO (eurocamp) op Domaine du Colombier geweest, waar de airco aanbleef en de bedden heerlijk sliepen. Wij zijn sinds lange tijd weer een keer in Frankrijk geweest en meteen ook weer de laatste keer. Vonden het heel erg duur!!

Gereisd met partner in juli 2018

D-reizen

Een fantastische vakantie .

V.Oudhuis,
13-2-2018

La Chapelle is een hele mooie camping .Ligt vlak aan zee en de mooie boulevard van Argeles- sur -Mer.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping.

Peter en Sjaan,
19-11-2017

Gelegen in het centum van Argeles sur Mer, toch lekker rustig. Prima ontvangst, goede plekken (vlak) en groot genoeg. Uitstekend gelegen om de prachtige omgeving te verkennen. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige camping

Hellen,
8-10-2017

Heerlijke camping in het stadje. Je loopt zo naar de gezellige boulevard en centrum van argeles sur mer. Fijne rustige camping in september maar toch elke avond wat te doen bij de bar. Ook heerlijk zwembad

Prima camping

LexNon,
15-9-2017

We waren hier via touroperator. Goed geregeld, prima organisatie. De camping is netjes en aangezien wij in een tent zaten is het sanitair ook belangrijk en ook dit was schoon. Camping wordt zeer goed onderhouden en heeft goede faciliteiten. Supermarkt zit vlakbij en is lopend te bereiken, hypermarché is met de auto ook prima te doen. Strand en blvd loop je zo naartoe. Plaatsje zelf is echt heel toeristisch. Beetje gericht op de Engelse bezoekers naar ons idee. Schreeuwerige attracties enzo. Om continue vermaakt te worden. Daar moet je van houden. Maar Collioure vlakbij is schitterend en bijv. Château de Quéribus op ca. 50 minuten rijden is ook echt de moeite waard. De omgeving laat veel zien van zowel bergen als kust met de Pyreneën zo dichtbij en Spanje is natuurlijk ook om de hoek. Zeker de moeite waard. Wij waren hier na het hoogseizoen.

Mooie camping, ideale ligging

Maureen,
14-9-2017

We verbleven in een stacaravan uit 2014, rechtstreeks bij de camping geboekt. De stacaravan was erg mooi en schoon. Mooi zwembad met meerdere baden, altijd voldoende ligbedjes vrij. Als je de camping af loopt, loop je rechtstreeks langs de winkeltjes en restaurants naar de boulevard. Binnen 5 minuten sta je op het strand van Argeles. Aanrader!

Nooit meer!!

Miquel,
27-8-2017

Verkeerde verwachtingen gehad van deze camping!! Dit voor ons nooit meer!! Slechte service en de woonwagens van touroperator raad ik iedereen af!! Voor ons eerste en laatste keer!

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastische camping en fantastische plek!

Jannie,
26-7-2017

Mooie camping en alles op loopafstand naar het dorpje en het strand!

We gaan er zeker een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.