Camping La Chapelle

Camping La Chapelle
7,5

21 tips over Camping La Chapelle

Martin, 21-9-2017
http://www.reserveafricainesigean.fr/ is leuk en Château royal de Collioure, Le Village, 66190 Collioure, Frankrijk is prachtig rondlopen en een heel leuk plaatsje om rond te lopen.
nienke, 10-5-2016
maak de wandeling naar Collioure. fiets dan eerst tot waar het kan, dat scheelt een heel eind.
monique, 5-8-2015

Huur een fiets. Erg leuk om naar het oude dorp te fietsen en in de omgeving, bijv. over de boulevard en naar de haven.

Markt in het oude dorp is erg leuk.

Collioure is echt een aanrader om naar toe te gaan, kan ook met de boot vanuit de haven of met de bus. Parkeren is nl. nogal problematisch.

Canyoning in het parc Aquatique was superleuk om te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

Toon, 24-7-2015

Bij het zwembad geen schaduwmogelijkheden.

Op het strand waar je zo naar toe loopt (plage centre) uiteraard ook geen schaduw en ook geen strandstoelen en parasolverhuur.

Je hebt de blv. met de restaurants, dan een paar m. loopblvd, dan een brede groenstrook met palmen en parasoldennen, dan weer een paar m. loopblvd. en dan het strand.

Ga toch lekker met je spullen op die frisse groenstrook liggen. Genoeg schaduw en een heerlijk verfrissend windje. Ietsje verder lopen naar het water, maar ja.

Dorienvdm, 20-7-2015
Wil je uit eten loop naar de haven, leuke restaurantjes met dezelfde prijs als het centrum.
Roland van Gellekom, 5-7-2015

Bezoek ook de naastgelegen dorpjes welke allemaal weer een eigen karakter hebben.

Ga je naar Barcelona,parkeer je auto in een plaatsje voor Barcelona en ga verder met de trein(niet duur) en stap uit midden op de Ramblas.

Monique0711, 27-6-2015

Bakker buiten de camping links is een aanrader.

Tips voor de camping: meer schaduw bij het zwembad en de begroeiing aanpassen op sommige plaatsen (lelijk snoeiwerk)

Natascha Kampstra, 10-9-2014
Ga eens een broodje kebab eten aan de overzijde van de straat bij New York! Heerlijk!
Hofklein, 6-8-2014
Zandstrand is prachtig in Canet-plage of Rosas, Spanje.
Astrid, 12-7-2014
Collioure (met bus of auto) is een heel tof stadje. Best de aanduiding "parking station" volgen als je met de auto gaat. Op 5 minuutjes (met de auto) ligt Port Argeles, gezellig haventje met op dinsdag avondmarkt. Aqualand (ook niet ver) is een waterpretpark met 23 glijbanen. Het is leuk maar toch wel duur voor hetgeen het was (26 euro pp). Dat vonden zelfs de jongens het niet waard.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet: