Camping La Chapelle ****

Review geschreven door Wielen

Leuke vakantie

Wielen,
27-9-2018

Genoten van een zeer zomerse vakantie op deze camping.

Groot voordeel is de ligging: midden in argeles met alle levendigheid, terwijl de camping zelf rust bood.

Meer pluspunten: net zwembad (mn het nieuwere deel), schoon sanitair en prima douche. Nederlands sprekende receptioniste, ruime plaatsen, gezellige bar met happy hour.

Animatie was aanwezig, niet op kinderen gericht, wel iedere avond een quiz, dart, bingo, karaoke. Niet spectaculair, wel gezellig.

Wel wat aandachtspunten

Geen toiletbrillen en geen wc papier of zeep (vind ik uit de tijd), toerplaatsen vaak niet vlak, slecht verlichte paden maar bijv bij toilet een opstapje wat gevaarlijk is. Geen warm water om af te wassen, dit is een aantal keer doorgegeven en naar gekeken maar nooit opgelost.

Boodschappen bij de intermarche op 100 m, anders op 5 km een intermarche hyper.

Het is een prima camping en een goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes.

Gereisd met partner in september 2018