Camping La Chapelle ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tim

Leuke plek voor een vakantie in het naseizoen

Tim,
18-9-2018

Wij hebben twee weken in een stacaravan van een touroperator gezeten en bewust gekozen voor het naseizoen. Heerlijk weer gehad, vriendelijk personeel op de camping. Ondanks september vonden we het qua verkeer en mensen in Argeles wel redelijk druk. Niet heel gek omdat het een toeristisch plaatsje is en de camping is gelegen in het centrum. Op de camping zijn diverse leuke speeltuintjes voor jonge kids, waarvan eentje naast de bar (handig tijdens happy hour). Trampoline is leuk, zwembad ook prima, water niet te koud. Als minpunten vonden we de plekken vrij klein (alles staat dicht op elkaar) en het feit dat de camping niet autoluw is. Het personeel en de campinggasten rijden vaak te hard, waardoor je de kinderen wat minder vrij kunt laten en je ze te vaak moet vragen aan de kant te gaan. Komt ook de rustieke sfeer niet ten goede. Ik zou me voor kunnen stellen dat het op deze camping in het hoogseizoen te druk en te warm is.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018