Camping La Chapelle ****

Review geschreven door Vakantiegangers

Een aanrader

Vakantiegangers,
2-9-2018

Wij hebben genoten op deze camping! De sfeer was er prima. We stonden met onze caravan op een comfortplaats achteraan op de camping. Een mooie ruime plaats in de schaduw aan een laantje met kampeerplaatsen, huurtenten en tenthuisjes. Naast Nederlanders ook veel Engelse en Franse campinggasten.

Het zwembad was prima ( oude gedeelte iets minder aantrekkelijk door de rode tegeltjes) De ligging van de camping is fenomenaal, boulevard, winkels en strand op loopafstand. De camping werd prima onderhouden, elke dag de bladeren opgeveegd etc. Ook de toiletgebouwen keurig en schoon.Mooi sanitair, wij stonden in de buurt van het toiletgebouw bij de jeu de boulesbaan. Deze werd om 22.00u gesloten, je kon dan nog wel gebruik maken van de toiletten aan de buitenzijde. Maar in het toiletgebouw richting het zwembad was dan nog wel open om te douchen etc. De omgeving vonden wij prachtig maar ook netjes. Wifi is nog een aandachtspunt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018