Camping La Chapelle ****

Review geschreven door H Kemna

Gezellige camping

H Kemna,
15-8-2018

Wij hebben een tent gehuurd van een touroperator. Wij zijn erg tevreden over de camping. Het sanitair wordt 2x per dag schoongemaakt. Prima toiletten (helaas wel zonder wcbril, en zelf wc papier meenemen) en de douches zijn ook prima.

Het zwembad is erg leuk en schoon. Argeles zelf is een toeristisch plaatsje voor jong en oud. Het is er 's Avonds druk aan de boulevard. Het strand is met kleine kiezelsteentjes en loopt snel af. Animatie is minimaal, maar dat vonden wij prima.

Super leuke camping. Veel gezinnen met kinderen van 0 tot 15jaar. Echte familiecamping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018