Camping La Chapelle

7,5

75 reacties Camping La Chapelle

handdoeken

michelle1975, 25-7-2015
liggen er (badkamer) handdoeken in de stacaravan?

Jongeren

Martineemmen, 22-7-2015
Wij gaan met twee jongens van 15 en 13 naar deze camping van 2 aug tot 16 aug via vacansoleil. Zijn er nog meerdere van deze leeftijd die hier naartoe gaan? En mag je ook geen korte zwemshort aan? Martine

Stepjes

nicole, 19-7-2015

Hoi, Is het wat om voor de kinderen stepjes mee te nemen, of zijn de paden niet echt handig op de camping voor stepjes?

En nog een vraagje de zee loopt schijnbaar erg stijl af in de buurt van de camping, niet handig met kinderen.

Er is in de buurt ook een plek waar dat niet is, Is dat te lopen of fiets en moet je er met de auto heen?

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

2 - 12 augustus / jongeren

elkespijkers, 14-7-2015
Wie gaat er 2 - 12 augustus , ik jongen van 13 jaar die houdt van voetbal ????

Tenten vacance soleil

Carmen, 29-5-2015
Wie weet waar de tenten van vacance soleil staan? kan iemand dat aangeven op de plattegrond?

anneke

elkespijkers, 24-5-2015
weet iemand of het nieuwe gedeelte van het zwembad al klaar is ???

bbq

nicolebackus, 6-3-2015

Hoi. Mag je bbq-en op de camping? Zoja ook Kolen of alleen gas?

Wij boeken wrs een tent van vacansoleil.......

en de animatie voor Kids, 8 en 5 jaar is dat wat? Ook Nederlands?

Standplaats

Petra, 27-1-2015
Is er alleen een mogelijkheid om via de website van de camping een standplaats te huren? Of zijn er organisaties waar dat ook kan? Ik heb ze nog niet kunnen vinden namelijk. Ik ontvang graag een bericht van de camping zelf aangezien wij nog nooit rechtstreeks hebben geboekt via de camping.
3 reacties

Homair La Chapelle 4 persoons

__anouk__, 15-1-2015
Weet iemand wat de indeling is van de 4 persoons Homair? Is er een fohn aanwezig? En is het met de airco goed te doen? Hoe is de ligging van de Homair ten aanzien van het strand en het centrum? Heeft iemand nog tips voor een tussenstop hotel of evt andere tips?

Koelkast

Debbie, 11-1-2015
Wij willen deze zomer waarschijnlijk naar deze camping, kamperen met eigen tent. Kan je hier een koelkast huren?

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet: