Camping La Chapelle

7,5

75 reacties Camping La Chapelle

Zwembad/ peuterbad

n1982warner, 25-1-2016
Hoe zit het met het zwembad / peuterbad, stelt dit niks voor of is het wel aaridg voor een kind van 2 jaar ? ik hoor het graag

Hond mee

Gaby, 10-1-2016
Wij nemen onze hond mee maar onze vraag is of deze ook de zee in mag om af te koelen

MUGGEN??

Modima, 31-12-2015

Wij willen hier in 2016 zomer hier naar toen met z'n 8 ten. Nou is mijn vraag; hoe is het met de muggen in de maand juli?

Groet Monique

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

roan stacaravans

cedrop, 22-12-2015
Wij willen misschien hier naar toe, maar waar staan de Roan stacaravans? Staan ze ook hutje mutje op elkaar of naar de straatkant toe. En waar staan ze op de camping bij zwembad achteraan?
3 reacties

Grote rustige standaard plek

heleen20, 4-11-2015
Wij willen deze zomer naar la chapelle gaan. Ik wil graag een grote rustige standaard plek met genoeg schaduw. Weet iemand welk laantje of nummer in aanmerking komt? Heel erg bedankt.

vertier?

kemerink14, 16-10-2015
is er veel jeugd van 16/17 jaar op deze camping

Jessica

Jessica1983, 13-10-2015
Wij zijn van plan om met twee auto's (twee gezinnen) naar deze camping te gaan. Wij huren één stacaravan. Is er parkeerplek genoeg? Kunnen er twee auto's bij de accommodatie of is er een parkeerplaats?

zelfde soort camping ???

elkespijkers, 28-8-2015

zijn hier geweest en vonden het een mooie camping, fijn zwembad en boulevard en centrum heerlijk op loopafstand en zelfs regelmatig een markt en zelfs een kermis.

Wie weet een soort gelijke camping, mag in heel Europa zijn. Alle tips zijn welkom.

0 reacties

camping

Anoniem121101, 25-7-2015
zijn er op deze camping veel kinderen tussen de 13 en 15 jaar?

roan

Anoniem121101, 25-7-2015

Hallo,

weet iemand waar de stacaravans van Roan ergens staan?

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet: