Camping La Chapelle

7,5

75 reacties Camping La Chapelle

Bali caravan Vacansoleil

M, 17-7-2017
Weet iemand of de Bali gunstig staat? En kunnen we de auto bij de caravan parkeren?

simone, 9-6-2017
Is de wifi op de camping gratis?

Ijsjes

Richard, 16-4-2017

Zijn er op de camping toevallig ook watermeloenijsjes te koop?

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

Soortgelijke camping gezocht

Tam, 29-9-2016

Wij hebben in juni genoten op deze camping. Wij hadden een stacaravan gehuurd, qua prijs in juni prima te doen.

In juli flink prijzig dus volgend jaar weer met eigen caravan. Met eigen caravan vinden we Argeles te ver weg. We zoeken nu een soortgelijke camping wat noordelijker Frankrijk, max 1000 km vanaf Breda. Tips??

Wat vonden we zo fijn? Overzichtelijke camping (fijn met kinderen van 7,5 en 0 jaar), wandelend het dorp in, in de buurt van zee, fijn zwembad mét glijbanen en overkapping. Tnx

Snelle hap

Kneeke, 12-8-2016

Hoi,weet iemand of er op of vlakbij de camping een mogelijkheid is om een snelle hap te halen zoals een pizzatje of broodje shoarma of iets dergelijks?

Gr,Kneeke

3 reacties

19 jarige

jessie siep, 17-5-2016
mag je vanaf 19 jaar zonder ouders een tent huren.

Tent navajo

ineke, 12-5-2016

Hallo,

Wij gaan in juni via vacansoleil 2.5 week bivakeren op la Chapelle.

We vroegen ons af of we ook een skottelbraai mee mogen nemen?

Kan iemand mij dat vertellen? Of is alles van dat geen verboden en moet je koken op je gasstelletje welke bij de tent in zit begrepen?

Met vriendelijke groet, Ineke

2 reacties

Kinderfiets huren Eurocamp

Maria, 9-5-2016
We gaan in juli naar deze Camping en vroegen ons af of je een kinderfietsje kan huren? We gaan zelf via Eurocamp. Of misschien is het via de camping te huur of in de buurt? Alvast bedankt
1 reactie

Gezellige drukte in Juni?

lindave, 14-2-2016
Hallo, wij willen graag in Juni hier komen kamperen. Weet iemand of de camping dan al 'gezellig druk' is? We staan liever niet op een verlaten tentenveld. We horen het graag!

Activiteiten armbandjes

IBr, 26-1-2016
Ik lees dat veel activiteiten, zoals gebruik van zwembad, multi-sport terrein, etc. allemaal zijn inbegrepen bij de prijs van "de armbandjes". Kan iemand die hier in 2015 is geweest mij vertellen wat de prijs is van deze "armbandjes". Dat staat nl. nergens vermeld.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet: