Camping La Chapelle

7,5

75 reacties Camping La Chapelle

Fietsen

Martin, 10-7-2018
Zijn er ook georganiseerde fietstochten voor de racefiets of mtb. En leent het gebied zich meer voor de mtb of voor de racefiets.

Fietsen

Martin, 10-7-2018
Zijn er ook georganiseerde wielren of mtb tochten? Leent het gebied zich meer voor de racefiets of voor de mtb.

eurocamp stacaravan 6 pers

Karin, 27-3-2018

Kun je bij de 6 pers. stacaravan van eurocamp nog een los tentje bijzetten? Of is daar geen ruimte voor?

Gaan in de augustus met 5 dochters naar deze camping, waarvan er 2 het liefste in tentje slapen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet:

navajo

jill, 16-2-2018
Wij gaan in augustus naar deze camping en zitten in een navajo tent van vacansoleil. Iemand ervaring mee? wat is er aanwezig en wat moet je zelf zeker nog meebrengen? Goeie tips ivm restaurants in de buurt. Alvast bedankt.

BBQ

Lari, 6-2-2018
Klopt het dat je op de camping niet mag BBQen? Ook niet met een elektrische bbq?

stacarvans

Nele, 14-1-2018

ik ga in juli op vakantie met mijn gezin met twee tienerdochters en wij willen graag een stacaravan die gezellig staat in een straatje waar je de buren kunt zien en niet tegen de achterkant van een andere stacaravan aankijkt.

weet iemand bij welke organisatie ik dan het beste kan boeken?

tieners

Carin, 8-1-2018

Is er ook voldoende te doen voor de jeugd boven de 15 jaar?

zo ja, is er dan veel Franse jeugd of ook veel Nederlandse?

3 reacties

Geluidsoverlast

Cindy Karel, 15-10-2017
Wij vinden het fijn als het s avonds rustig op de camping is. Nu lees ik in sommige recensies dat er sprake is van geluidsoverlast vanuit de bar. Klopt dit en is dit iedere avond?

verhuur koelkast

Marc Barben, 29-9-2017
Weet iemand of je bij een kampeerplaats ook een koelkast kunt huren?

Zwemshort

melanie, 3-8-2017
Mag mijn zoontje van 8 jaar gewoon een zwemshort aan? Las dat het alleen een echte zwembroek mag zijn.
3 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor La Chapelle voor je op een rij gezet: