Géén boekingskosten

Camping L' Hippocampe

FrankrijkLanguedoc - RoussillonArgelès-sur-Mer

We hebben de beste aanbieders voor Camping L' Hippocampe voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 255 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 255 reviews
  • 8Waardering
  • 6.7Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping L'Hippocampe in Volonne is kleinschalig, maar je kunt gebruik maken van de faciliteiten van de grotere naastgelegen camping. Opvallend is dat de camping een uitstekend Thais restaurant heeft. 's Avonds geniet je van leuke shows, die wel voor wat geluid kunnen zorgen. De camping ligt vlakbij de rivier de Durance, waar je goed kunt kanoën.

Contact

257 Reviews over L' Hippocampe

• 4A Co08-09-2021

Waardeloos verblijf, ok camping

De camping is erg prettig voor kleine kinderen omdat deze autovrij is. Ook de zwembaden zijn erg geschikt.

Wat betreft de accommodatie blijft het nodig te wensen over. Wij hadden een Cottage 3 geboekt en dit zou ‘exclusieve luxe’ zijn. Aangekomen bij de cottage troffen we een plaats aan met zo goed als geen gras (niet fijn met kleine kinderen) en kromgetrokken planken aan de buitenkant. Het gevoel van luxe was ver te zoeken. Ook in de cottage was de exclusieve luxe ver te zoeken. Op meerdere plaatsen waren meubels, keuken en badkamer beschadigd, deuren konden niet sluiten en de douchehoek was voorzien van roest.

Bij het indienen van een klacht kreeg ik te horen dat ik maar had moeten vragen om een cottage uit een ‘nieuwer bouwjaar’. Na diverse malen contact blijkt het management van Hippocampe zelfs onze cottage als exclusieve luxe te beschouwen.

Na indiening van een klacht werd ons na 3 volle dagen een andere cottage aangeboden.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9jeroen hamans10-08-2021

een aanrader

zeer nette en autovrije camping. mooie en goed ingerichte huisjes.super mooi zwembad en top annimatie.een aanrader in zuid frankrijk

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Anneke21-06-2021

Mooie camping in prachtige en rustgevende omgeving

We hebben mijn ouders voor de derde keer bezocht, zij komen hier al jaren met de camper. Erg gemoedelijke camping met ontzettend aardige medewerkers! Wij hadden het meeste contact met de Nederlandse Linda. Ze heeft alles heel goed en snel voor ons geregeld! Ons dochtertje van 2 raakte niet uitgekeken op de speeltuin en de zwembaden. Ze vond het prachtig! Volonne is een heel mooi dorpje. De plaatsen eromheen zijn makkelijk te bereiken en erg leuk om te bezoeken! Wij komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Fam. de Jong19-08-2020

Heerlijk ontspannen, mooie omgeving, volop vertier

Met ons gezin hebben we ondanks de corona perikelen hier een heerlijk ontspannen vakantie gehad. Het was eind juli nog enigszins rustig op de camping, niet alle plaatsen bezet. Daardoor was er in het zwembad voldoende ruimte en gelegenheid om een plekje te vinden. De accommodatie was al wat ouder maar zag er nog prima uit, we hadden een mooi beschutte plek met voldoende privacy. De animatie op de camping in een grote tent was hoofdzakelijk Frans, en met een mondkapje op. Niet helemaal ons ding. Een drankje op het terras van het restaurant na zonsondergang werd helaas hinderlijk verpest door de muggen. Geen pretje, dus voldoende DEET meenemen! Voor onze twee oudste kinderen (16, 18) was er in de late uurtjes nog genoeg te doen - genoeg andere Nederlanders of Belgen. Ook op de camping leuk vermaak zoals suppen of kanoën in de Durance (aanrader!) of paardrijden. Prachtige omgeving waar genoeg uitstapjes te verzinnen zijn.

• 8Jerome25-09-2019

agréable

camping très bien. Piscines adaptées aux enfants et aux adultes. a faire en famille pour s'amuser, mais pour nous hors période vacances d'été. On ne supporterait pas le monde. La, nous avons pu profoter des piscines tranquillement. Seul bémol, a notre arrivée, le mobilhome sentait la cigarette, et ça franchement, pas agréable du tout. Accueil moyen. Restaurant le bambou très bon et chaleureux.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Moises25-09-2019

Correcto

Correcte, tot i que els wongalow estaven un pel bruts, el demés perfecte

• 6Eetgelegenheden
  • 8Guy24-09-2019

Gemakkelijk online te boeken. Vriendelijk, duidelijk en efficiënt onthaal aan de receptie. Goed uitgerust en proper verblijf (jammer genoeg geen vaatwas). Park goed onderhouden. Zwembaden en speeltuinen zijn ideaal voor de kinderen. Restaurant was enige slechte ervaring (vuil en vettig).

• 2Eetgelegenheden
  • 9Xavier19-09-2019

Variedad gastronomica floja y restaurantes en el sirena antiguios y sucio comida bien

• 3Eetgelegenheden
  • 6Paul17-09-2019

Bien mais manque d'activités à L'hippocampe. Peu de contacts entre voisins

• 4Eetgelegenheden
  • 7Eduard16-09-2019

Correcto, lo único q en recepción no me gusto el servicio, pedimos un cubo para poder fregar 2 veces y no lo trajeron . El día d salida la mujer q había no era muy simpática q dijéramos

Camping L' Hippocampe info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar