Hotel Grand Hotel du Golfe

Hotel Grand Hotel du Golfe

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel du Golfe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Hotel du Golfe in het Nederlands

Designhotel aan de 'Corniche' naar Collioure!

Davina Puijman
8-7-2009

Grand Hotel du Golfe ligt aan de kustweg van Argelès-sur-Mer naar Collioure. Het hotel is recent helemaal gerenoveerd in 'design'-stijl en ziet er fantastisch uit.

De Franse eigenaren doen er alles aan om hun hotel een open en klantvriendelijke uitstraling te geven. Je merkt dit aan het supervriendelijke personeel, geen moeite is teveel! Aan de receptie wordt Engels gesproken, verder alleen Frans. Er zijn een hamam en een spa (met een prachtig uitzicht over de wijngaarden én de zee!).

De kamers zijn superschoon, als je 's ochtends de gordijnen open doet, zie je direct de zee! Het ontbijt is uitgebreid én lekker! 's Avonds heb je keuze uit twee 'plats du jour' of een snack. De 'plat du jour' heeft ons een aantal keren prima gesmaakt!

Wij hebben geen last gehad van drukte op de kustweg en het treinverkeer aan de overkant van het hotel. Over de rotsen voor het hotel ligt een wandelpad naar Argelès en Collioure. Het strand van Le Racou is een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel du Golfe in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel du Golfe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel du Golfe scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: