Camping Du Stade

6 reviews over Camping Du Stade in het Nederlands

Fantastische Franse camping!! Mooi groen en schoon

Fam. Eskes
4-8-2017

Mensen waren zeer vriendelijk, sanitaire zeer schoon, mooie groene plaatsen zon en schaduw.. strand op loop afstand en de Lidl schuin tegenover!!

Gereisd Met partner in juli 2017

Super

Riny en Jean
16-6-2017

Op loopafstand van super schoon zandstrand en op camping zeer vriendelijke mensen kon zelf plaats uitzoeken veel tips gekregen zeer tevreden

Gereisd Met partner in juni 2017

Goed plekje in de schaduw

Nicolette
1-8-2013

Geweldige camping voor mensen die goed voorbereid op vakantie gaan. Hiermee bedoelen we dat het geen gemis is dat er bijvoorbeeld geen zwembad is. Daar in tegen is het sanitair super schoon, de eigenaar een zeer aardige, hulpvaardige man en het terrein altijd opgeruimd en aangeharkt. Voor de kinderen is er een trampoline en andere speeltoestellen. De warme bakker zit aan de overkant van de straat (2 min. lopen) en overdag is er een eetkioskje open dat elke dag een heerlijke eenpansgerecht maakt uit de streek. Voor € 6,- pp eet je heerlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prima camping

Bramreist
7-9-2012

Schaduwrijke plekken, buiten het drukke centrum, 25 meter van de bakker. Rustige camping, behulpzaam en vriendelijke personeel. Grond is wel wat hard, dus mocht je met de tent gaan, neem wat extra haringen mee. Prijs is voor 2 personen + auto + elektriciteit + tent / caravan 22 euro p/n. In 't laagseizoen 18 euro.

Gereisd Met partner in augustus 2012
2008

Voor het eerst op deze camping geweest

dirk
8-5-2008

Voor het eerst op deze camping geweest. Waren op de bonnefooi naar zuid frankrijk gegaan. Verschillende campings bezocht. Positief: zeer vriendelijke, engels sprekende eigenaar. Sanitair was erg netjes (begin mei). Op loopafstand van de zee. Activiteiten voldoende in de nabije omgeving: we wilden wat verschillende wandelroutes lopen in de bergen. Eigenaar had veel tips en printte gelijk routes uit. Al met al zeer geslaagd.

Gereisd Familie in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Bijzonder aardige camping-eigenaar, die zijn best doet om

Mieke
19-6-2007

Bijzonder aardige camping-eigenaar, die zijn best doet om Engels te spreken. Camping ligt op loopafstand van zee en de mooie boulevard. Wij gaan altijd (al 10x) buiten het hoogseizoen het is er dan heel rustig.

Gereisd Anders in Tue Jun 19 2007 13:40:29 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Stade in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Stade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.