Camping Ciela Village Les Marsouins

Camping Ciela Village Les Marsouins
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ciela Village Les Marsouins voor je op een rij gezet:

154 reviews over Camping Ciela Village Les Marsouins in het Nederlands

Zijn hier al 4 keer op vakantie geweest, telkens in september. Tijdens deze periode is het zeer rustig wat voor ons zeer belangrijk is, ook het personeel van de receptie staat altijd met een glimlach klaar om u verder te helpen of uw vragen te beantwoorden. Komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd anders in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Te weinig lampen in de paadjes die aan zijn

Albert en Marian van den Bosch
26-9-2018

Te weinig lampen in de paadjes die aan zijn. Het betreft de solair lampen.

Gereisd anders in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

in de winkel,bar en restaurant was het echt einde seizoen het vuilbakje aan het zwembad is in de week dat wij er waren nooit leeggemaakt (vuile pampers ruiken bij warm weer) praktisch gelegen

te weinig ruimte om de caravan heen, betreft: Ciela Bay

Floris
22-9-2018

te weinig ruimte om de caravan heen, betreft: Ciela Confort Bay

Dirk
15-9-2018

Zeer gastvrij, schoon, zelfs de "afvalhoek" ruime plaatsen, mooie bakkerij, vriendelijk personeel. We komen zeker terug!

Mooie camping

Joyce
1-9-2018

Mooie camping voorzien met alles wat je nodig hebt. Animatie kan ik niet beoordelen, geen gebruik van gemaakt. Ook geen shows bekeken 's avonds. Mbt de stacaravans alles zeer goed geregeld. Toiletten bij het zwembad vind ik minder. Ook een barretje voor drinken en een ijsje zou daar niet misstaan. Treintje is ook handig maar gaat helemaal om. De snelletrein gaat maar beperkt. Soms ook extra dat was verwarrend. Strand, wij gingen met auto naar plage nord prima en gratis parkeren. Lopen is het toch wel een aardig stukje.

Ciela Comfort 6-pers. stacaravan L31

Ingrid Kroon
29-8-2018

Voor de 2e keer geboekt en niets te klagen gehad. De kinderen (18, 14 en 7 jaar) willen volgend jaar weer terug.! Voor iedere leeftijdscategorie een geweldige camping. Tip: in het hoogseizoen een animatiemedewerker aannemen die ook Nederlands spreekt. De jongste kinderen spreken nl. (nog) geen Frans (vorig jaar was er wel een animatiemedewerker die Nederlands sprak). Nog een tip: haakjes ophangen in de keuken voor de thee- en handdoek. Laatste tip: toevoegen van een kaasschaaf in de keukeninventaris.

Gereisd anders in augustus 2018

Leuke, mooie, schone camping!

Suzanne
24-8-2018

Heerlijke camping, van alle gemakken voorzien. Staanplaatsen zijn groot, sanitair is erg netjes en toch ook wel schoon. Helaas is de camping geheel Frans georiënteerd, komen ook voornamelijk Fransen . Animatie is alleen Frans zowel voor kinderen als avond, dat zou iets internationaler mogen. Zwembad is prima, altijd wel binnen een kwartier een bedje te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima Franse camping, mag wat internationaler

Suzanne
24-8-2018

Jammer dat het zo Frans was, mag wat internationaler.

Gereisd anders in augustus 2018

Prima

Leon
22-8-2018

De kinderen vonden het jammer dat het zwembad rond 19.00 uur dicht was.

Gereisd anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ciela Village Les Marsouins in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ciela Village Les Marsouins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.