Camping Ciela Village Les Marsouins

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Argelès-sur-Mer

7.9Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ciela Village Les Marsouins voor je op een rij gezet:

Meer camping info

1086 reviews over Camping Ciela Village Les Marsouins

• 7Roger06-08-2020

Mooie camping, gunstige ligging. Maar wel veel lui

Enige minpunt is het geluid van de animatie: 's Ochtends om 9:00 begint de aquagym met luide muziek. Later op de dag (zowel ochtend als middag) is er regalmatig iets te doen in het zwembad of op het volleybalveld. Om een of andere reden moet daar steeds luide muziek bij.

• 9Ivanka Broer04-08-2020

Fijne camping op toplocatie

Hele fijne camping met schoon sanitair, fijn bakkertje en handige supermarkt. Strand is goed aan te lopen (eenvoudig strand al op 800 meter) en centrum boulevard 2 km. Zwembad is geweldig! Glijbanen waren voor onze 5 en 6 jarige dochters geweldig. Speeltuin ook leuk. Plaats was netjes en ruim (met one grote caravan nog plek zat!) entertainment hoeft voor ons niet, helaas was dat echt elke avond raak! Gelukkig rond 23.00/30 stil. Het treintje dat naar en van het strand gaat is ook een hele fijne aanvulling en service. Omgeving is ook prachtig, van Collioure tot peypertuse, geweldig!!! Perpignan ook een erg leuke stad.

• 7Masja03-08-2020

Goed verblijf gehad op camping les Marsouins. Prettige ontvangst bij receptie. Echter niet geheel tevreden over standplaats qua ligging en geluidsoverlast. We hadden extra grote plaats geboekt. Dit bleek achteraf gezien niet nodig, omdat de gewone plaatsen ook al heel ruim zijn. Gevraagd of we naar een andere plaats konden Ivm ligging bij de weg en aan de rand van camping, dit bleek Vlgs medewerkers niet mogelijk. Op dat moment hebben wij dit geaccepteerd, maar we hadden makkelijk naar een ander plekje kunnen gaan aangezien er veel lege plaatsen waren. Mijns inziens hadden ze ons hierin best tegemoet kunnen komen. Sanitair blok was netjes en werd goed schoon gehouden. Het zou fijn zijn als hier ook op de internet site wat foto’s van geplaatst zouden worden. Het afschermen van het sanitair ivm COVID-19 was echter wel erg improvisatorisch met vuilniszakken. Dit zag er onfatsoenlijk en vies uit. Men had dit ook met een kunststof plaatje kunnen afdekken. Zwembad was netjes, waterkwaliteit werd regelmatig getest. Soms wel wat druk, maar dat is keuze van campinggasten zelf. Bij restaurant / bar werden door medewerkers mondkapjes gedragen, echter vaak niet op de juiste wijze (onder de kin of enkel de mond bedekt) Het zou ook fijn zijn als de animatie in Engels (of Nederlands ) kon worden aangeboden. Onze kinderen spreken niet voldoende Frans en konden er niks van verstaan. Daarnaast werden we ook weinig gestimuleerd om deel te nemen, beetje meer persoonlijke aandacht bijv. Gasten even aanspreken zou mogelijk beter uitnodigen tot deelname.

Veel succes met jullie camping en Ik hoop dat deze punten opgenomen worden.

Vriendelijke groet

• 7Michel01-08-2020

Gezin met 2 kids van 12 en 15 jr.

Geweest in juli met 2 tienerkinderen, 1 e week waren er niet veel Nederlandse kinderen dus geen aansluiting. Wat jammer is dat dat alle animatie zowel voor de kids als volwassenen enkel in het Frans is. Hierdoor hebben wij geen enkele avond het avondprogamma kunnen volgen.

• 9Zwaantje31-07-2020

Fijne camping, goede faciliteiten

Prima camping met alle nodige voorzieningen. Netjes en goed, alles wat je er van mag verwachten. Enige minpunt is dat het entertainment alleen maar in het Frans is.

• 8Danique31-07-2020

2 weken 2 Volwasenen

Erg leuke camping, erg schoon. Wel erg Franstalig en konden ook weinig Engels. Voor de rest super leuk zwembad. Tot slot was het erg leuk en handig om met het treintje te gaan

• 9Martijn31-07-2020

Fijn familie camping

Mooie nette camping Wc gebouw mooi netjes prima Camping schoon netjes Camping voor kinderen overzichtelijk

Alleen jammer van de niet nederlandse animatie

Verder komen we zeker nog een keertje terug

Dit jaar met 2 kinderen geweest 4 en 8

• 8Anoniem31-07-2020

Leuke camping. Jammer dat de plaatsen grande taille geen waterpunt hebben. De wifi is erg slecht.

• 7Axel31-07-2020

Animatie

Geen Nederlands / Engels talige animatie. Is wel nodig.

• 8Mariska31-07-2020

Mooie camping met ideale ligging

We hadden een nette kleine stacaravan. Bij binnenkomst links achter gelegen. Dit voldeed aan onze voorkeur: rustig gelegen. Zwembad was mooi en de service was goed. Voor afwisseling in de vakantie zijn de Pyreneeën binnen een uur rijden prima te doen. De camping was niet volledig bezet...50/80%, we vragen ons wel af of bij volledige bezetting het niet te druk is overal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

Camping Ciela Village Les Marsouins info