Camping Capfun Paris Roussillon

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Argelès-sur-Mer

6.8Voldoende

• 6.4Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Paris Roussillon voor je op een rij gezet:

Meer camping info

36 reviews over Camping Capfun Paris Roussillon

• 2018
    5J.Hulshof21-11-2018

Veel geluidsoverlast in de avond.

Leuke camping en mooi zwembad maar elke avond enorm veel lawaai van de animatie. Muziek, prima maar waarom moet het zo enorm hard? Lawaaicamping dus! Voor gezinnen met kinderen daarom minder geschikt.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8Rezelman21-09-2015

Waar voor je geld

Een relatief kleine camping die zelfs in het naseizoen zeker voor 2/3 vol zit. Wij waren weliswaar de enige Nederlanders, maar dat vonden we zelf geen probleem. Het zwembad is voor de capaciteit wel aan de kleine kant, al kan je ook naar het strand. Het personeel in het winkeltje is erg behulpzaam en lief voor de kinderen. Echter (in het naseizoen) spreekt er vrijwel niemand een andere taal dan Frans. Veel schaduwrijke plekken en een leuk springkussen en (typisch voor Franceloc) een speeldorpje met keuken, bank, politiebureau e.d.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 8camping paris roussillon18-08-2015

Leuke vooral franse camping

Het is een leuke kleine camping. We kregen een mooie plaats voor onze tent toegewezen, met voldoende schaduw. Dit was zeker nodig met het mooie weer. Camping beschikt over een mooi overzichtelijk zwembad, welke voor alle leeftijden geschikt is. Personeel is vriendelijk, zeker bij de receptie zit altijd iemand die voldoende-goed engels spreekt. Het is een echte Franse camping. De eerste week: eind juli, nog wel wat Nederlanders, maar de 2e week: start van de franse vakantie, volledig bezet met fransen. Dit was wat minder voor de kinderen, maar ze hebben zich super vermaakt. Minpunt: geen wc-bril, speeltuin: mag wat meer variatie/toestellen hebben en een veldje voor balspellen zou ook een leuke toevoeging zijn voor deze camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8thea08-08-2015

Superleuke camping

Een echte Franse camping. Veel animatie voor de kinderen en een mooi speelkasteel. Aardige medewerk bij de receptie en leuk personeel in de bediening. Mooi zwembad met veel ligbedjes. Erg mooie stacaravan met airco en vaatwasser. Wij gaan zeker nog een keer terug

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8s.vdvelden11-05-2013

Zeer nette, echt Franse camping.

Het is een redelijk kleine, zeer goed onderhouden camping. Bijna alle campingbezoekers zijn ook Fransen. Als je daar van houdt is dat prima. Mocht je echter met kinderen gaan, dan is het misschien vervelend omdat contact maken toch wel lastig is. Wij hebben er 1 week gestaan met 2 gezinnen en dat is goed bevallen. Zeer nette , nieuwe chalets, alleen weinig privacy , omdat het allemaal erg dicht op elkaar staat. Het zwembad is prima, en er is ook een overdekt zwembad. Winkeltje is basic, maar het brood s''morgens is heerlijk en goedkoop. Medewerkers , zeker van de winkel en het restaurantje, zeer vriendelijk. Verder geen animatie ( misschien in hoogseizoen wel?)

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9fam Daerden26-07-2012

supervakantie!

Wij hebben een zeer fijne vakantie gehad op deze camping! Het sanitair is verouderd maar is proper maar er is ook een nieuwere sanitairblok. Vriendelijke mensen. Het winkeltje heeft alles wat het moet hebben, grotere winkels kan je dichtbij vinden. Er zijn weinig Nederlanders en Belgen maar onze kinderen speelden ook met Franse kinderen. Schitterende streek, mooie uitvalbasis voor uitstappen naar Carcassonne, Barcelona,... Ook de restaurantjes aan zee vielen goed mee, zeker niet te duur. Het zwembad is heel fijn voor alle leeftijden. De strenge badjuffrouw werd gelukkig ook afgewisseld met een mildere badmeester :-) Geen negatieve punten over deze camping te vermelden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Mark Terwisscha16-07-2012

Leuke gezellige camping

Erg leuke camping voor mensen met kleine kinderen. Omgeving is prachtig. Een aantal personeelsleden spreekt Engels en dat is toch wel prettig. De stacaravan was zeer netjes. Campingwinkel was klein maar genoeg te krijgen. Brood was vers. Restaurant was erg gezellig en eten was ook uitstekend. Prijsverhouding is zeer goed. Zou deze camping zeker aanraden voor mensen met kleinere kinderen. Camping is relatief klein waardoor de kinderen ook makkelijk in de gaten te houden zijn. In het zwembad is dagelijks toezicht.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Uitvlugt17-08-2010

Heerlijke echt Franse camping

Op deze camping ben je echt op vakantie. Voornamelijk Franse bezoekers op een rel. kleine camping met keurmerk. Het sanitair is keurig schoon (2x per dag goed schoongemaakt) en de bediening etc is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De camping ligt lekker centraal voor alle activiteiten (5 min met de auto) en strand. De plaatsen zijn ruim en met voldoende schaduw. Zwembad is niet groot maar erg leuk met top-glijbanen. Leuk restaurant met goed eten en bijna elke avond een activiteit (waarvoor je de Franse taal wel enigzins machtig moet zijn). Heerlijke ontspannen sfeer. Kortom, wij vonden dit een top-camping!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 6anoniem02-08-2008

was eenmalig deze camping

Deze camping is erkend. Bij ontvangst bleek dat er weinig tot geen engels gesproken werd door de receptie en medewerkers van de camping. Merendeel van de campinggasten is frans, er waren een klein aantal nederlanders aanwezig. Wij vonden de fransen stug en weinig toegankelijk, daardoor weinig contact gehad met de andere gasten. Het zwembad was prima. De kampwinkel stelde weinig voor; weinig aanbod, de stokbroden waren daar ochtends waren hard en taai. Wij hebben brood gehaald bij een bakkertje in de buurt. De activiteiten zijn allemaal in het frans aangegeven en wordt alleen in frans aangeboden. Het sanitair kon er mee door, het was zeker niet erg modern. Af en toe hadden we warm/lauw water, meestal een koude douche gehad. We hebben deze camping wel gezien en hoeven er niet weer heen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden