Camping Capfun Domaine de Maël

Meer camping info

56 reviews over Camping Capfun Domaine de Maël

• 2019
    9Unzie24-09-2019

Niet te groot,overzichtelijk,Engels sprekend personeel. Treintje is ideaal

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

9Paulina13-11-2017

Fantastische plek!

Geweldige plek met kinderen, de gehele dag worden er dingen van 's ochtend vroeg tot 's avonds laat georganiseerd! Schuimparty's, voetbalwedstrijden, disco, markt, filmavonden, hindernissenbanen, circus echt van alles. Leuke zwembaden met meerdere glijbanen. Op het terrein staan er springkussen verspreid en er is een groet speeltuin voor de kinderen. Alles is wel in het Frans. Voor ons geen nadeel, al verstonden we er niks van. De Nederlandstalige kinderen hebben geen probleem om elkaar te vinden.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 4Monica28-08-2017

Helemaal niet naar onze zin

Camping is erg druk, mobilhomes staan slordig en zijn scheef neergezet. . Electra valt vaak uit en is gevaarlijk aangelegd, boven de grond. Oproepsysteem is erg irritant, alleen in het Frans en niet verstaanbaar. Algemeen sanitair is niet meer aanwezig. Wc bij het zwembad erg vies. Zwembad is mooi maar niet toereikend voor alle gasten. Erg veel lawaai s'avonds van entertainment. Personeel is niet klantgericht!

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7paulav19-08-2015

OK

We hebben 4 nachten op een kampeerplaats gestaan met 2 tenten. De camping bestaat voornamelijk uit mobile-homes en verder een aantal plekken waar je een tent of caravan kunt neerzetten. Wij stonden helemaal achteraan wat een prima rustige plaats was. Het sanitair echter was ronduit niks. wc papier op. Eén grote modderboel. Er staan wel trekkers om de douche na gebruik schoon te trekken maar er is geen plaats (putje o.i.d) waar je het heen kunt trekken: gevolg: vieze bende Ook veel te weinig douches dus altijd wachtrij. De service met het treintje naar het centrum is wel ideaal. Je wordt zo afgezet bij het strand of waar je maar wilt. De disco op vrijdagavond was leuk georganiseerd.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Matthieu Koops03-08-2015

Prima rustige camping.

Wij hebben bijna drie weken op deze camping gestaan met onze caravan en dat is prima bevallen. Mooie ruime plek met veel schaduw. Het campingpersoneel is erg aardig maar mag wel wat minder hard met hun karretjes scheuren. Het is namelijk wel erg stoffig op de camping. Het treintje is erg handig voor allerlei uitstapjes. De kinderen, 13, 11 en 5 hebben zich goed kunnen vermaken. Al met al een prima camping!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7bulthuis_ronald29-07-2015

Camping kan beter

Wij zijn twee weken in Juli geweest op de camping. De camping bestaat uit mobile-homes en kampeerplaatsen. De camping is veelal Frans georiënteerd wat ook meerdere campings hier zijn al zijn er zeker ook Nederlanders en ook andere nationaliteiten te vinden. De plek voor onze tent was ruim genoeg en er is voldoende schaduw op de plekken. De ligging van de camping is prima met strand en supermarkten dichtbij. Je kan met het treintje en verder ben je ook zo met de auto op het strand, La Marende is dichtbij met een enorme parkeerplaats waar je gratis de auto kwijt kan. Het sanitair valt wel wat tegen met de temperatuur van de douches die bij ons de eerste week veel te warm was en de tweede week juist te koud. Een vernieuwing van het sanitair zou zeker een aanrader zijn om de camping een kwaliteitsimpuls te geven. Het restaurant oogt rommelig en nodigt niet uit om te gaan eten. Het zwembad is prima. Voor ons was de camping redelijk maar zeker geen topper.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Marjanne31-05-2015

Gezellig klein. Mooi zwembad. Ideaal treintje.

Fijne stacaravan gehuurd van particulieren op een heel grote kavel. De stacaravan was heel ruim en van alle luxe voorzien. We hadden mede door de grote kavel veel privacy. We zaten aan de rand van de camping en dat was heerlijk rustig. Het zwembad is prima in orde. Soms beetje druk in het hoogseizoen, maar we hebben bijna altijd een ligbedje kunnen bemachtigen. Het treintje naar het centrum, de haven e.d. is helemaal super. Voor een paar tientjes kan je 2 weken lang onbeperkt met dit treintje reizen. Kinderen vonden het ook super. Op het centre plage is het water wat onstuimig voor kleine kinderen. Een stukje verder rijden is wel een mooier strandje voor kleine kinderen. Wel met kiezelstenen. Bij het centre plage zijn veel restaurantjes en winkeltjes. Super commercieel en dus duur. Ook genoeg andere restaurants in de buurt. Overdag geen animatie gezien voor kinderen. 's Avonds was er wel eens wat, maar daar deden wij niet aan mee. Er waren weinig Nederlanders op de camping. Fijn!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8saskia23-01-2015

geweldig!

zeer goed gelegen,op 3 km afstand van de zee !, een gratis treintje gaat de hele dag en avond op en neer om je er naar toe te brengen en dit tot 12 uur s'avonds!! we gaan al een paar jaar naar deze camping met de kinderen en ze vermaken er zich elk jaar weer, zeker het restaurant was dit jaar wat minder maar voor het aankomende jaar komen er nieuwe beheerders en ook een nieuw animatie team!!! dus kan alleen maar aanraden hier naar toe te gaan!! wij gaan in ieder geval wel!!!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 5Tjeerd12-08-2014

Matige camping

Camping ligt aan de rand van het (veel te drukke) dorp,vlakbij een zeer drukke weg,die je dan ook goed hoort. Veel mobil homes en andere soorten stacaracans, weinig tenten. De plekken voor tenten waren overigens wel ruim genoeg. Het personeel scheurt over de camping in de golfkarretjes, een stofwolk als gevolg, niet fijn als je voor je tent zit. Tot 00.00 is er veel lawaai op de camping, daarna overigens wel vrij stil. Animatie van de camping ernaast is ook goed te horen trouwens. Supermarkt op 1 km en het treintje naar het strand (half uurtje) is wel erg prettig en gratis. Restaurant op de camping matig, bij ons was de kok ziek en de invalkok kon niets van de menukaart maken, alleen de hamburger (kan ik zelf ook). Kinderdisco vond onze dochter van 10 wel leuk, ook over het zwembad waren we dik tevreden. Onze kinderen van 10 en 13 hebben zich overigens wel prima vermaakt met leeftijdsgenoten. Ook aardige mensen bij de receptie, maar ons zien ze hier niet meer terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Marijke20-09-2013

hele leuke kindvriendelijke camping

Je mag gebruik maken van het treintje naar Argeles sur Mer helemaal voor niets super!!!! Mooie ruime plekken, het sanitair was wat minder. Mooi omgeving zonder file rijden. Zeker een plek en omgeving om terug te komen!!!!!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013