Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

56 Reviews over Capfun Domaine de Maël

• 9Unzie24-09-2019

Niet te groot,overzichtelijk,Engels sprekend personeel. Treintje is ideaal

• 10Eetgelegenheden
  • 9Paulina13-11-2017

Fantastische plek!

Geweldige plek met kinderen, de gehele dag worden er dingen van 's ochtend vroeg tot 's avonds laat georganiseerd! Schuimparty's, voetbalwedstrijden, disco, markt, filmavonden, hindernissenbanen, circus echt van alles. Leuke zwembaden met meerdere glijbanen. Op het terrein staan er springkussen verspreid en er is een groet speeltuin voor de kinderen. Alles is wel in het Frans. Voor ons geen nadeel, al verstonden we er niks van. De Nederlandstalige kinderen hebben geen probleem om elkaar te vinden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Monica28-08-2017

Helemaal niet naar onze zin

Camping is erg druk, mobilhomes staan slordig en zijn scheef neergezet. . Electra valt vaak uit en is gevaarlijk aangelegd, boven de grond. Oproepsysteem is erg irritant, alleen in het Frans en niet verstaanbaar. Algemeen sanitair is niet meer aanwezig. Wc bij het zwembad erg vies. Zwembad is mooi maar niet toereikend voor alle gasten. Erg veel lawaai s'avonds van entertainment. Personeel is niet klantgericht!

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Summer2k1525-08-2015

TROP BIEN

Un camping à la hauteur de nos attentes. Ambiance générale vraiment top, merci aux animateurs qui font de ce camping une joie! Franchement c'est ma 4ème année ou j'y vais, et cette fois-ci c'était super! Pour les jeunes, c'est extra, il y a un mini-club, où ils sont encadrés, donc pas de problème. Pour les jeunes de +12 ans, vous allez vous éclatez dans ce camping. Au top.

• 7paulav19-08-2015

OK

We hebben 4 nachten op een kampeerplaats gestaan met 2 tenten. De camping bestaat voornamelijk uit mobile-homes en verder een aantal plekken waar je een tent of caravan kunt neerzetten. Wij stonden helemaal achteraan wat een prima rustige plaats was. Het sanitair echter was ronduit niks. wc papier op. Eén grote modderboel. Er staan wel trekkers om de douche na gebruik schoon te trekken maar er is geen plaats (putje o.i.d) waar je het heen kunt trekken: gevolg: vieze bende Ook veel te weinig douches dus altijd wachtrij. De service met het treintje naar het centrum is wel ideaal. Je wordt zo afgezet bij het strand of waar je maar wilt. De disco op vrijdagavond was leuk georganiseerd.

• 4Staat v/h sanitair
  • 4THIENNOT16-08-2015

PLUS JAMAIS

*WIFI PAYANTE ABUSE *AIRE DE JEUX FERME A 22H ET PAS D ECLAIRAGE DONC LES VIGILES LE FERME PLUS TOT POUR LA SECURITE *AU BAR LE PETIT 1E ET LE GRAND 2E VERRE DE COCA EN FAITE IL VOUS SERVE DU COLA DE LEADER PRICE DONC C EST TROP CHERE ET ABUSE LE COCA COLA DE 33 CL ET A 3E ABUSE ET LE SOIR AU ANIMATION PAS DE TERRASSE COUVERTE QUAND IL PLEUT C EST LA MERDE *LE PATRON DE CAMPING PAS AIMABLE *AU RESTAURANT LES TOILETTE SONT DEGUEULASSE ET LA CUISINE J EN PARLE MEME PAS CHEVEUX RETROUVE DANS UN COCKTAIL *PAS DE TOBOGGAN A LA PISCINE *PISCINE PAS COUVERTE DONC QUAND IL Y A DES INTEMPERIES IL FERME LA PISCINE ET LA REOUVRE PAS DONC PLUS RIEN A FAIRE AVEC DES ENFANTS *PAS DE TERRASSE COUVERTE POUR LA PLUS PART DES MOBIL-HOMES DONC QUAND IL PLEUT ON PEU MEME PAS RESTER DEHORS OBLIGE DE S ENFERME DANS LE MOBIL-HOME AVEC LES ENFANTS C EST PAS SUPER *LES ALLEE SONT TRES POUSSIEREUSE ET QUAND IL PLEUT C EST L'INONDATION

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8Matthieu Koops03-08-2015

Prima rustige camping.

Wij hebben bijna drie weken op deze camping gestaan met onze caravan en dat is prima bevallen. Mooie ruime plek met veel schaduw. Het campingpersoneel is erg aardig maar mag wel wat minder hard met hun karretjes scheuren. Het is namelijk wel erg stoffig op de camping. Het treintje is erg handig voor allerlei uitstapjes. De kinderen, 13, 11 en 5 hebben zich goed kunnen vermaken. Al met al een prima camping!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7bulthuis_ronald29-07-2015

Camping kan beter

Wij zijn twee weken in Juli geweest op de camping. De camping bestaat uit mobile-homes en kampeerplaatsen. De camping is veelal Frans georiënteerd wat ook meerdere campings hier zijn al zijn er zeker ook Nederlanders en ook andere nationaliteiten te vinden. De plek voor onze tent was ruim genoeg en er is voldoende schaduw op de plekken. De ligging van de camping is prima met strand en supermarkten dichtbij. Je kan met het treintje en verder ben je ook zo met de auto op het strand, La Marende is dichtbij met een enorme parkeerplaats waar je gratis de auto kwijt kan. Het sanitair valt wel wat tegen met de temperatuur van de douches die bij ons de eerste week veel te warm was en de tweede week juist te koud. Een vernieuwing van het sanitair zou zeker een aanrader zijn om de camping een kwaliteitsimpuls te geven. Het restaurant oogt rommelig en nodigt niet uit om te gaan eten. Het zwembad is prima. Voor ons was de camping redelijk maar zeker geen topper.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Marjanne31-05-2015

Gezellig klein. Mooi zwembad. Ideaal treintje.

Fijne stacaravan gehuurd van particulieren op een heel grote kavel. De stacaravan was heel ruim en van alle luxe voorzien. We hadden mede door de grote kavel veel privacy. We zaten aan de rand van de camping en dat was heerlijk rustig. Het zwembad is prima in orde. Soms beetje druk in het hoogseizoen, maar we hebben bijna altijd een ligbedje kunnen bemachtigen. Het treintje naar het centrum, de haven e.d. is helemaal super. Voor een paar tientjes kan je 2 weken lang onbeperkt met dit treintje reizen. Kinderen vonden het ook super. Op het centre plage is het water wat onstuimig voor kleine kinderen. Een stukje verder rijden is wel een mooier strandje voor kleine kinderen. Wel met kiezelstenen. Bij het centre plage zijn veel restaurantjes en winkeltjes. Super commercieel en dus duur. Ook genoeg andere restaurants in de buurt. Overdag geen animatie gezien voor kinderen. 's Avonds was er wel eens wat, maar daar deden wij niet aan mee. Er waren weinig Nederlanders op de camping. Fijn!

• 6natacha08-03-2015

vancance juillet 2014

Decu vraiment dommage un beau potentiel .....mais animation zero(je precise que les animateur avec qui je suis toujour en contact)etais stoper dans leur proposition Le restaurant du foutage de gueule on avait surtout l impression de le faire chier Les allés trop de poussiere dommage Certain employer rouler beaucoup trop vite avec leur voiturette.....encore dommage ya un beau potentiel Je retournerais a argeles mais peut etre pas dans ce camping ce qui et dommage

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar