Camping Au Flamenco

Met oudere kinderen

Veel verbeterd

Ton
1-2-2016

Kleine typisch Franse camping die buiten de vakantiemaanden erg rustig is. In augustus is de camping meestal vol. Er komen hoofdzakelijk Fransen en soms enkele Belgen. Nederlanders zijn een uitzondering.

De laatste jaren zijn er veel verbeteringen aangebracht (daarom ook van 2 naar 3 sterren). Het sanitair ziet er behoorlijk uit, maar is niet heel groot. Is ook niet nodig omdat de (verhuur) chalets en mobilhomes zelf wc en douche hebben.

Camping met groot aantal vaste standplaatsen. Vooral veel Franse gasten. Slechts enkele Nederlanders en Belgen. Leiding van de camping heeft weinig gevoel voor gastvrijheid en is geneigd alles met regels af te dwingen.

Klein zwembad aanwezig en minimale snackbar. Einde van de avondactiviteiten stipt om 24.00 uur. Daarna is het echt rustig/stil op de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Flamenco in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Flamenco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.