Camping Naturiste la Source Saint Pierre

8 reviews over Camping Naturiste la Source Saint Pierre in het Nederlands

erg fijn

mari
20-9-2017

In de zomer schaduwrijke plaatsen, in voor en na jaar verwarmd zwembad.Ditjaar waren de openingstijden van het restaurant erg onregelmatig [nieuwe pachter]De kwaliteit was wel goed van de maaltijden.Er wordt veel gedaan aan het aanzien van de camping, bloemen etc.De moeite van een bezoek waard.

Fijnste camping waar ik ooit ben geweest.

Jos Huffmeijer
12-7-2016

Heerlijke camping van vriendelijke en gastvrije familie. Ik vind het een echt Franse camping dus ook een beetje rommelig. Op de camping gelukkig ook veel Fransen waardoor er een gezellige en goede sfeer is. Het is nu de tweede keer dat we hier staan en waarschijnlijk ook niet de laatste keer.

Fantastisch mooie plek en aangename camping

Miriam van Rooij
22-8-2014

Voor de eerste keer op deze camping geweest en een absolute aanrader. Gemoedelijke sfeer , veel schaduwplekken en mooi gelegen in natuur. Camping ligt aan de rivier Hérault waar je heerlijk kunt zwemmen. ( minder geschikt voor kleine kinderen) Camping heeft een mooi zwembad. Sanitair eenvoudig maar schoon. Eigenaren zeer vriendelijk en doen niet moeilijk over aankomst, vertrek e.d. Iedereen wordt in zijn waarde gelaten. Er wordt regelmatig gezamenlijk gegeten voor wie dat wil. Wij hadden daar geen behoefte aan en dat was ook prima. Prachtige omgeving waar van alles te doen of te bezichtigen is. Zelfs naar zee rijden is goed te doen, ongeveer een uurtje rijden. Wij zij hier 8 dagen geweest en waren nog niet uitgekeken. Camping heeft verhuurmogelijkheden maar ook plaatsen voor caravan of tent. Kortom een echte aanrader.

Mooi zwembad! met een hek er omheen .

Horace en Marijse Duba
13-8-2013

Deze camping is er het laatste jaar erg op vooruit gegaan.Er is nu een mooi zwembad gemaakt .Het sanitairgebouw is ook gerenoveerd,tevens is er een geweldig invalidensanitair met verhoogd toilet en een zitdouche.

Heerlijke camping

Jose
28-8-2011

Kleine maar o zo fijne camping. Leuke eigenaren (frans) geweldige rivier om in te zwemmen. Veel mogelijkheden in de omgeving (wandelen in de bergen, fietsen, leuke dorpen en de steden, zee enz.) Veel bomen wat heerlijk is in de hitte. Mix van nationaliteiten en veel fransen gelukkig.

Een aanrader

voor ons geweldig

horace en marijse duba
25-12-2010

helemaal top deze camping . mooie ligging tussen de wijngaarden en toch dichtbij de winkels.

Een camping voor mensen, die van rust houden

peter van der Heiden
16-7-2009

.Iedereen is bereid tot een praatje. Iedere vrijdagavond is er een gemeenschappelijke maaltijd. Zeer wisselende nationaliteiten (Frans, Nederlands, Zwitsers, Engelsen). Zwemmen in de rivier met in jnui water van 23°C.

leuke camping voor gezinnen zonder keline kinderen

Peter
20-4-2009

Zwemmen in de rivier, bescheiden restaurant op de camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturiste la Source Saint Pierre in Aniane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturiste la Source Saint Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.