Bed and Breakfast Les Montades

16 reviews over Bed and Breakfast Les Montades in het Nederlands

Bijzonder plekje

Karen
5-10-2016

Voelden ons direct welkom bij Raimond en Marieke. We hebben een week in deze prachtige B&B mogen slapen. Geweldige plek nabij het prachtige Anduze met mooie rivier een perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes in het binnenland als de kust. Nîmes en Montpellier goed te rijden. We waren met ons gezin, wij en twee kids van 6 en 2 jaar. Met een 'privé zwembad' voor onze deur hebben we een heerlijke plek, lees: het mooiste plekje van de B&B gehad. Het was er heerlijk rustig. Elke avond stond er een heerlijk maaltje klaar. We hebben genoten van je kookkunsten Raimond. Jullie service hoog in vaandel dat hebben we wel gemerkt. ochtends tot avonds was het genieten.En wat te denken over de kleding die we vergeten waren, die werkt de volgende dag meteen naar Nederland opgestuurd. Super! We denken met veel plezier terug en beseffen ons telkens weer hoe we het getroffen hebben met jullie in dit mooie stukje Frankrijk! Wij komen zeker terug! Veel liefs van ons!

Fam.dekruijk
6-9-2016

Prachtige tuin met zwembad. Kamer schoon en van alles voorzien,eigen terras eigen badkamer.Jammer een drukke weg voor de deur.

Mooi en aangenaam

André & Rose-Miarieanhout
25-5-2016

Zeer aangename en vriendelijke gastheer en gastvrouw. Prachtige, goed onderhouden tuin. Kamer was basic maar proper, wat voor ons prima was. Het ontbijt is verzorgd en degelijk, met extra keuzes. Vooral het avondeten is een aanrader. Wij hebben hier tweemaal zeer lekker gegeten. Is als uitvalbasis een mooie, nette en goed gelegen B&B in de Languedoc- Roussillon.

Geweldige locatie

Peter
26-4-2016

Mooie locatie en prachtige omgeving. De kamers zijn mooi en schoon. De ontvangst zeer gastvrij! Het ontbijt is lekker en uitgebreid. Ook de door de gastheer bereide maaltijden zijn overheerlijk.

In de buurt is genoeg te beleven.

Heerlijk genoten

Dennis
25-8-2015

Zeer gastvrije/aardige gastheer en gastvrouw. In een Mediterraanse sfeer word je in de watten gelegd, table d'hotes is mogelijk en echt een aanrader.

Mooie kamer en proper, een goed verblijf voor een heerlijke nachtrust, weekendje weg of langere vakantie.

Een goed verzorgd ontbijt. Bij mooi weer buiten in de prachtige tuin of anders knus binnen

Parel in de Cevennen, een echte aanrader

Familie Duerink
4-4-2015

We hebben mogen genieten van de gastvrijheid van een jong en enthousiast stel, met volgens ons maar één ambitie: "Wij zijn er voor de gasten".

Fantastisch gelegen nabij Anduze aan de voet van de Cevennen.

Een goed bed, een heerlijke douche, en een uitermate goed verzorgd en gevarieerd ontbijt.

Kindvriendelijkheid en Zwembad kunnen we niet beoordelen gezien ons gezelschap en het jaargetijde van ons verblijf, maar ook dat zal ongetwijfeld alle waardering verdienen.

Zeer de moeite wwaard

Gerrit
21-3-2015

Hoewel februari qua temperatuur nou niet bepaald het uitgelezen moment is om een korte vakantie te houden viel het weer eigenlijk best wel mee. Altijd een paar graden meer dan in Nederland. Wij waren verrast toen wij de poort van Les Montades binnenreden. Veel groen en een grote tuin waarbij wij ons een voorstelling konden maken hoe prachtig deze tuin zal zijn in de zomer wanneer alles in bloei staat. En dan zal het goed toeven zijn in de vele zitjes in deze fleurige tuin. Gastvrije ontvangst door Raimond en Marieke. Mooie gezellige kamer, met een nog mooiere badkamer. Heerlijk ontbijt. Veel te zien in de omgeving, gezellig stadje met terrasjes en restaurantjes. Wij hebben genoten en kunnen het een ieder aanbevelen eens een kamer te boeken bij Les Montades om te genieten van een heerlijke vakantie.

Helemaal fantastisch!

Annemieke
19-3-2013

Heel gastvrij onthaal! Gezellige kamers, waar alle comfort aanwezig is. Heerlijk uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt. Ook voor een uitgebreid diner met alles erop en eraan kun je niet beter terecht dan bij deze lieve gastvrouw en -heer. Dit alles in een omgeving waar heel veel te beleven is. Anduze zelf is een erg gezellig stadje met veel terrassen, kleine winkeltjes en daar en in de omgeving zijn erg veel mogelijkheden voor allerlei vermaak. Maar de tuin van "Les Montades" is ook zeker niet te versmaden: een ware lusthof!

genieten met hoofdletters

't Hoogenbomenbosje
12-3-2013

Les Montades: wij vonden er achter de toegangspoort, een enthousist ontvangst van wat zou later blijken een gastvrij nederlands echtpaar, de goedlachse Hans en de attente Joss die je van hun paradijsje kunnen laten genieten met hoofdletters. "Je krijgt een "villa Velderhof- idee" door te slapen in een lekker bed in een sfeervolle kamer, het ontbijt voor ons tweeen was een klein feestje , 3 keer smullen tijdens de table d'Hotes samen met andere gasten, met zorg bereidt door gastheer en gastvrouw alles op een bedje van een gezellig en goed gesprek. Een heerlijk uitgekozen wijn maakt het compleet...maar laat dat maar aan Hans over die vinoloog is.

Met ons gehuurde autootje de prachtige veelzijdige omgeving verkend bergen, zee, rijstvelden ,wilde paarden, prachtige oude steden enz. maar óók een dagje helmaal niets doen , met een goed boek onder een boom op een rustige plek in de tuin of op het terras is het goed toeven bij les montades. kort: deze B&B staat hoog op onze lijst!

Moet je een keer meemaken

Jager
11-3-2013

Samen met echtgenote vroeg in het seizoen hier vertoefd.

Bij aankomst een aller hartelijkst ontvangst en ondergebracht in een voortreffelijke kamer "Adeline". Verwennerij met ontbijt en Table d'Hôtes.

Vanuit hier mooie uitstapjes gemaakt naar de Camarque (inderdaad de Flamingo's, de wilde paarden en de typische zwarte stieren gespot)

Het plaatsje Saintes Maries de La Mere is een bezoek waard.

Vele andere mooie routes etc.zijn beschikbaar.

In deze omgeving is het puur genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Les Montades in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Les Montades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.