Camping Le Pradal

8.2Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Anduze (Gard)

8.2Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

110 reviews over Camping Le Pradal

• 2019
    7de jong15-08-2019

prima camping, voor herhaling vatbaar

Gemoedelijke camping, ruime plekken en mooi zwembad. Achterste sanitairgebouw is aan opknappen toe ! Personeel en beheer heel vriendelijk . Wij hebben er een leuke tijd gehad.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Ronald14-08-2019

Nette camping met ruime plaatsen en aardig persone

Camping met ruime plaatsen! Aardige en vlotte bediening in het restaurant, die ook nog vrij goed Engels spreken, altijd handig voor de mensen die de Franse taal minder machtig zijn. Door de droogte helaas weinig water in de rivier... wel op loop afstand van het erg gezellige stadje anduze. Verder mooie omgeving, de stad nîmes is zeker ook een bezoek waard! (Ca 40 min. Rijden)

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Babs04-07-2019

.....

Heel vriendelijke eigenaars . Druk verkeer langs de camping . Mooi zwembad . Geen warm water voor afwas. Om 23u naar sanitair maar geen licht, met de zaklamp naar het toilet . Dure WiFi . 5 euro per dag

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Susanne25-08-2018

Geweldige camping, aanrader!

Twee weken een Mobilhome gehuurd, zeer goed bevallen! Pluspunten: - prachtige ligging, met uitzicht op rotsformaties - veel groen op de camping (beschutting) - direct aan de rivier de Gardon; leuk om in te zwemmen en vissen (vooral karpers) - op loopafstand (15 min als je via de rivierbedding loopt) van Anduze - een geweldig dorpje met leuke terrasjes (aanrader: pleintje met tapas barTiff Taff) - mooi zwembad met ligbedjes, parasols en barretje (ijsje/drankje) - Mobilhome was niet modern maar wel schoon, grote plek (MH83)
    - camping eigenaren super aardige mensen - mooie omgeving (3 prachtige wandeltochten gemaakt) Als minpunten zouden we kunnen noemen: - als je van stilte houdt stoor je je wellicht aan het geluid van de wegen vlak naast de camping - niet veel jeugd
    Verder geen animatie (behalve 1 x per week muziekavond bij het restaurant), maar dat hoeft voor ons ook niet. Wat ons betreft is deze camping een absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Marco22-08-2018

Gewoon, prima camping

3 weken mogen vertoeven op deze camping.... over het algemeen komen hier vrij veel Fransen, de plaatsen zijn over het algemeen ruim, onze caravan van 7 bij 7 (incl. Voortent + luifel) kon er makkelijk staan .het is gemoedelijk , vrij rustig en de uitbaters zijn vriendelijk en hulpvaardig ,ze spreken naast Frans een beetje Engels dus communiceren als je de Franse taal niet machtig bent een beetje moeizaam, het restaurant was voldoende, anduze om de hoek voor de boodschappen en een geweldig riviertje waar je lekker kon afkoelen, de wc en douches waren prima en redelijk schoon. ..... kortom prima vakantie gehad ,op een goede camping ......

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Vincent08-08-2018

Op aanraden van een collega

Op aanraden van een collega hier terecht gekomen. Mooie ligging! De eerste volle week 37-39 graden, maar door de bomen veel beschutting. En toch af en toe een flinke onweersbui, best apart en leuk. Er is veel te doen in de omgeving, ook met een jongetje van 5 jaar. De rivier is heel leuk zeker als je ergens op kunt drijven en een wildwaterbaan maakt in de rivier! Wat ik minder vond: een groep van 4 families (Frans) die elke avond het volkslied moesten brullen en meer. Maar zeker een aanrader!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jan van Oosterhout04-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Prachtig uitzicht, vriendelijk personeel en leuk betaalbaar restaurant

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Emelien25-04-2018

Mooie camping in schitterende omgeving.

Schone stacaravan, inventaris compleet. Vriendelijke, behulpzame eigenaren. Mooie staanplaatsen en schoon sanitair. Heerlijk zwembad waar alleen door de Franse jeugd wat overlast was. De toezichthouder vond het leuk om met de jeugd mee te doen. Onze spullen waren weggehaald toen we terug kwamen van het toilet. Jammer!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8sanne11-03-2018

heerlijke camping

Het is gewoon een heerlijk relaxte eenvoudige camping, mooie ruime schaduwrijke plaatsen, goed sanitair, fijne rivier, zwembad(vloer wel glad), geen overdreven animatie. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Camping geschikt voor jong en oud maar je moet wel jezelf kunnen vermaken.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

6Pluijm23-08-2017

Dit was ooit een leuke camping

Voor het vierde achtereenvolgende jaar hebben wij verbleven op Le Pradal na van tevoren te hebben gereserveerd. Bij aankomst direct het hele bdrag moeten betalen. Over deze camping schreef ik al eens een commentaar in 2015. Onze kinderen willen telkens terug naar deze camping omdat zij gedurende de vakantieperiode "chillen" met een grote groep tieners die daar jaarlijks met hun ouders neerstrijken. Ze kennen elkaar inmiddels en vermaken zich bij het zwembad en bij de rivier met een gitaartje enzo. In het nabij gelegen Anduze gaan ze gezamenlijk uit eten. Zelfs voor een vierde keer is de omgeving van Anduze schitterend en is er zat te beleven. Vorig jaar bleek er een nieuwe campingeigenaar te zijn. We voelden toen al iets van een sfeerverandering op de camping. Het restaurant is niet echt goed meer en de kaart is aanzienlijk duurder geworden. Wat er dit jaar in de camping eigenaar is gevaren mag Joost weten, maar wij zijn na 3 nachten als een stel criminelen van de camping gejaagd met achterlating van het geheel bij aankomst betaalde bedrag. Dit samen met nog een Nederlands gezin. We hebben iets dergelijks nog nooit meegemaakt, want we zijn het type gezin dat zich doorgaans onzichtbaar beweegt op een camping. Onze zoon zou samen met de zoon van de andere familie een kampvuurtje hebben gestookt bij de rivier en dat is inderdaad verboden. Echter, onze zoon was niet degene die het vuur had aangestoken maar een aantal jongeren van de tegenover gelegen camping Castel Rose. Onze zoon maakte het vuur juist uit en ineens was daar de campingeigenaar die hun als schuldige aanwees. De campingeigenaar was niet te overreden en zonder eerste waarschuwing te hebben gekregen en zonder deugdelijke uitleg zijn we van de camping verwijderd. Deze man is werkelijk volledig van het pad!!! Later hoorden we van onze buren op Pradal dat zij nota bene op de camping zelf een klein kampvuurtje hadden gemaakt, maar er met een waarschuwing van af zijn gekomen. Inmiddels heb ik een juridische procedure aangespannen tegen deze camping want wij voelen als honden behandeld en deze meneer heeft nog 800€ van ons. Ik adviseer iedere Nederlander om nooit meer een voet op deze camping te zetten.

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden