Camping Le Bel Eté

8.5Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Anduze (Gard)

8.5Fantastisch

• 8.8Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Bel Été d’Anduze is kleinschalig en gemoedelijk. Naast een restaurant, bar en zwembad maak je hier gebruik van de broodjesservice. Eens per week kunnen de kinderen gratis een rondje quad rijden. Een potje midgetgolfen kan ook. Zelf kom je aan je beweging in de fitness. Vanaf Camping Le Bel Été Anduze rijd je in 30 minuten naar Alès.

239 reviews over Camping Le Bel Eté

• 8Hans en Else van Westrienen16-01-2020

Ga zo door!

Als je de familie Constant, Francois en daarna de familie van Frederique en Olinda Amsaleg kent of hebt gekend dan hebben we het over een periode van ongeveer 30 jaar. Allemaal mensen zijn die zich voor 120 % inzetten voor hun camping en hun gasten. Een camping waar we eerst met onze kinderen kwamen en nu met onze kleinkinderen. Elke keer is het een beetje thuiskomen en volgens mij zegt dit genoeg. Merci et gros bisous.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Erwin11-01-2020

Niet geweldig. Misschien niet de juiste kampeerple

Wij hebben hier een week gestaan met 2 tieners. Wij stonden naast een stacaravan. geen goede ervaring veel gasten met honden, welke net buiten de camping los werden (uit)gelaten. Rivier(tje) was wel zeer aangenaam. Geen terugkomertje.

• 10Paul Karin10-01-2020

Dit bevalt heel erg goed

Wij komen hier al vele jaren en met heel veel plezier.

Een camping met mooie ruime kampeerplaatsen met zeer service gerichte eigenaars zonder bemoeizuchtig te zijn.
    Goede sfeer op de camping op loopafstand van Anduze.

Heerlijke omgeving met goede uitvalsbasis voor verschillende leuke steden en veel mogelijkheden voor shoppen. De Cevennes is een perfect wandel en fietsgebied met veel mogelijkheden voor fietstochten in elke gewenste lengte en moeilijkheidsgraad. Volgens mijn vrienden, ook voor motoren een geweldig gebied, maar ik ben van het fietsen.

In de omgeving veel activiteiten door lokale gemeentes.

Complimenten voor de eigenaren

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Jaap Noordam09-01-2020

fijne camping

fijne camping, leuke eigenaars. lastig om schotel in te stellen voor tv toilet wel een paar keer vies maar dit kwam ook door de groep mensen die op dat moment op de camping verbleven mooie omgeving en ligging

• 8Raymond Linda09-01-2020

Prettige sfeer, fijne camping, prachtige omgeving,

Uitstraling van het restaurant zou iets mooier en gezelliger mogen.

• 7Eetgelegenheden

• 8Willem08-01-2020

Leuke camping met zeer vriendelijke eigenaar. Aan de rivier en met leuke activiteiten. De eigenaar probeert iedereen het naar zijn zin te maken.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9M08-01-2020

Camping le bel ete is een fijne camping. Goede stacaravans, vriendelijk en behulpzaam personeel. De camping is op loopafstand van Andrzej. De camping is minder geschikt voor gezinnen met peuters en kleuters

• 9Marcel08-01-2020

Super!

Gemoedelijke familie camping in mooie omgeving. Goede mix van nationaliteiten. Zeer vriendelijke uitbaters geven je het gevoel echt welkom te zijn, zo ook je viervoeter.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Heico Groen08-01-2020

Goede keus

In 2019 twee weken verbleven in 3kamer mobilhome met gezin. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad en speeltuin. Ze konden goed contacten leggen met andere Nederlandse kinderen. Quad rijden is leuk! Ligging van de camping is perfect, op loopafstand van Anduze. Voordelen: broodjes worden bij je bezorgd, ligging aan rivier, keurig restaurant, betaalbaar, nette accomodaties. De franse eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Elke week circus en muziekavond. In de omgeving is veel te doen. De bezoekers zijn voor de helft fransen, de andere helft nederlanders.

• 9Eetgelegenheden

• 8Monique08-01-2020

Mooie vakanties beleefd.

Jaren gekomen eerst in een mobil home en later met onze eigen caravan. Altijd veel plezier gehad. Aardige eigenaar en personeel. Lekker eten in het restaurant. Minpunt vind ik de toiletgegebouwen, die zijn oud en ogen niet fris. En het zwembad is echt aan vervanging toe..maar ik zag dat daar hard aangewerkt werd.

• 4Staat v/h sanitair

23 tips over Camping Le Bel Eté

• Johan jannetah, 18-08-2019 Rapporteren

Wij gaan hier vaak in voorjaar en na jaar heen , dan is lekker rustig met alleen in de weekeinde vaak motorrijders. Leuke omgeving met echt Franse markten . Tegen het hoogseizoen gaat ook het restaurant open waar je prima kunt eten tegen leuke prijs

• Betty en Cyrillus, 07-04-2014 Rapporteren

Doe eens mee met petanquen (jeux de boules) of ga eens naar zo'n gezellige feestavond. Je zult merken dat je geen Frans hoeft te kennen.....iedereen maakt hier contact en probeert het elkaar naar de zin te maken. Het valt ons op dat er niet veel Nederlanders zijn die mee durven te doen met petanquen of eens echt aanschuiven bij de feestavonden.....Meedoen met de verschillende "spel"middagen is gratis..... of dit nu petanquen, voetballen, quadrijden of lopen in de grote bal op het water.

• Daan, 01-11-2013 Rapporteren

Plaatsen aan de kant van de rivier helemaal achteraan hebben een mooi uitzicht. De camping heeft alle nationaliteiten, niet alleen Nederlands. Anduze heeft een avondmarkt met leuke dingen en een ochtendmarkt met groent en fruit. De supermakt U is te voet (ca 15 minuten) of met de fiets te bereiken. Voor de grote boodschappen ga je met de auto, aan de andere kant van Anduze heb je ook nog de Lidl.

15 vragen over Camping Le Bel Eté

• wendy1975, 28-06-2016 Rapporteren

honden

wij gaan eind juli voor twee weken naar bel ete. Het is voor het eerst dat we onze hond (10 maanden) mee willen nemen en het is voor het eerst dat we in deze regio vakantie willen vieren. Hoe is het qua temperatuur in de maand augustus? Mogen honden bij het riviertje op de camping komen? Zijn er losloopgebieden/ wandelgebieden in de omgeving? Mogen honden mee op een terrasje als je bijvoorbeeld ergens gaat eten? Alvast bedankt voor het antwoorden.

• wendy1975, 14-02-2016 Rapporteren

pubers

Wij willen hier de eerste twee weken van augustus naar toe. Zijn er op deze camping ook Nederlandse pubers (13+) voor onze dochter?

Groetjes

• Monique, 20-01-2016 Rapporteren

airco

Is het leven/slapen in een stacaravan te doen zonder airco? Hoe is het klimaat?

Camping Le Bel Eté info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200