Camping Le Bel Eté

Camping Le Bel Eté
8,5

Camping Le Bel Été d’Anduze is kleinschalig en gemoedelijk. Naast een restaurant, bar en zwembad maak je hier gebruik van de broodjesservice. Eens per week kunnen de kinderen gratis een rondje quad rijden. Een potje midgetgolfen kan ook. Zelf kom je aan je beweging in de fitness. Vanaf Camping Le Bel Été Anduze rijd je in 30 minuten naar Alès.

109 reviews over Camping Le Bel Eté in het Nederlands

Gezellige camping.

Arne
20-1-2019

Wij hebben twee dagen op deze camping gestaan omdat wij op doorreis waren naar Spanje. Gezellige echte Franse camping. Sanitair mag iets meer aandacht hebben, maar voldoet. Mijn zoontje(6) vond het zwembad leuk. Pizza in het restaurant gegeten, erg lekker! Het was zo warm dat wij weinig hebben ondernomen. Het ritje met de stoomtrein moet je doen als het iets minder warm is. Verder een mooie omgeving!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

fantastishe camping

Nancy
26-8-2018

Het is een kleine gemoedelijke camping. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en doen er alles aan het de vakantieganger naar de zin te maken. De broodservice is goed. Het riviertje een leuke afwisseling met het zwembad. De camping ligt heel centraal voor het maken van uitstapjes. Het plaatsje Anduze is gezellig. Er is een leuke bar en de eetgelegenheid is goed. Het sanitair is schoon maar verouderd. Quad rijden, midgetgolf en waterspelen zijn gratis voor de campinggasten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Genoten

Karin
19-8-2018

Super leuke camping , goede sfeer, lekker eten, prima zwembad met altijd een ligbed,mooie omgeving, visjes vangen in se rivier , vriendelijke eigenaar, Engels sprekende medewerkers, quad rijden op woensdag. Kortom het is een super plek om vakantie te vieren. Enige minpunt is het sanitair wat verouderd is maar wel schoon en dat is het belangrijkste.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Overzichtelijk, alle leeftijden, gastvrijheid

Angeline
11-8-2018

Rustige camping, hoogseizoen 50% Nederlanders de rest uit België en Frankrijk. Opvallend veel gasten die al jaren achtereen terugkeren. Gevarieerde animatie en gratis. Speurtocht voor de kleintjes, voetbaltoernooi voor pubers, quadrijden van 6 tot 15 jaar, boogschieten, knutselen, midgetgolf, circus etc. Eenvoudig maar wel voor groot en klein. 2x per week livemuziek/karaoke. Behalve de twee avonden die tot 0.00 uur duren is de rest van de week om 11.00 uur alles stil. Pubers verplaatsen zich daarna op de parkeerplaats buiten de camping wat door de eigenaar wordt goedgekeurd. Zwembad niet groot maar voldoende ligbedjes en schoon. Rivier vanaf de camping te bereiken maar niet met een strandje. Sanitair verouderd maar 2x per dag gereinigd. Tip: Verkoop van patat, tosti of andere tussendoor snack is een gemis. Chillhoek voor de jeugd (tv, Pooltafel, flipperkast of airhockey) zou fijn zijn. Parasols en water in het babybad mist.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke kleine camping met goede sfeer

Sandra
10-8-2018

Leuke camping! Niet te groot en goede balans tussen mobilhomes en tenten. Goede sfeer ook. Leuk om te zwemmen in de rivier. Neem waterschoenen en luchtbed mee. Zwembad is prima maar niet heel bijzonder. Babybadje stond leeg. Bar is prima. Er is ook wel wat vermaak met karaoke en mosselavond dansant. Heel gezellig en niet overdreven. Quad rijden, boogschieten, waterbal is leuk voor kids. Anduze is leuk dorpje en super U heel dichtbij. We hebben een hele fijne vakantie gehad! + sfeer, aardige eigenaren en personeel, ligging, broodjesservice, organisatie van de avonden en vermaak. - toiletten graag met bril, voetbalveld wel erg klein. Tip: Naast de jeu de boules baan zou misschien nog een voetbalveld gemaakt kunnen worden. Flipperkast of tafelvoetbalspel neerzetten?

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Super ! Super ! Super ! (in 3 languages)

Leo en familie
9-8-2018

Was allemaal prima, aardig en behulpzaam personeel, lekker zwembad, leuke rivier naast de camping. Lekker eten op de camping. Entertainment is wel leuk om een keer te zien. Alle aktiviteiten in de prijs inbegrepen. Als je Anduze en omgeving wilt verkennen, is deze camping een aanrader. Eenvoudig - goed - klein - gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemoedelijke camping

karin
6-8-2018

Leuke kleinschalige camping. Vriendelijk dame bij receptie. Grote plaats. Rivier heerlijk om te zwemmen, vissen, van de stroomversnelling af. Na een hagelbui werd de andere dag de camping weer helemaal schoongemaakt. Alle bladeren werden opgeruimd. Per mail een bewijs gekregen voor de verzekering dat er een hagelbui schade had veroorzaakt aan auto en caravan. 20 minuutjes lopen ben je in Anduze. Heerlijke week daar gehad. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 16 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Steeds weer beetje thuiskomen

Peggy Vlaminckx
31-7-2018

Wij komen hier al jaren op deze camping en het voelt steeds weer aan als thuiskomen. Elk jaar is er wel iets verbeterd of toegevoegd, al is het soms kleinschalig. De eigenaren zijn correct maar zeer klantvriendelijk en ook het personeel is vriendelijk en altijd bereid te helpen. We zullen ook volgend jaar weer terug gaan. Wie een camping zoekt die rust biedt en een gemoedelijke sfeer, met een mooie omgeving zit zeker op zijn plaats hier.

Gereisd Met partner in juli 2018

Absoluut géén 8.8 waard!

Cecile
30-7-2018

Na het lezen van alle recensies dachten we aan te komen in een waar paradijs. Dat bleek echter toch iets anders dan gedacht. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze plek gebracht. Het was wel wat zonnig maar vooruit. Het zou met rivierzicht zijn maar daar hadden we wel een verrekijker bij nodig. De camping is behoorlijk opgepropt. Maar het is maar waar je wil, helaas niks voor ons..Het meest hebben we ons verbaasd over het sanitair. Wanneer je op het toilet plaatsneemt dan zakt deze zo’n centimeter of 5. Eerst dacht ik dat ik een kapot toilet had maar dit bleek bij alle toiletten te zijn. Bij een ander douchegebouw hadden ze er blokken onder gelegd!? Helaas ging de eerste dag de broodservice niet geheel vlekkeloos. Ze hebben dit echter prima opgelost. Anduze is een leuk plaatsje. De markt op dinsdagavond is erg sfeervol. We zouden 5 nachten blijven maar na 2 hadden we het wel gezien. Voor ons geen tweede keer meer.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Familie Lommen
30-7-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op deze kleinschalige, gezellige camping. De twee eigenaren, Frédérique en Olinda zijn ontzettend gastvrij en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. De camping ligt mooi aan de rivier waar onze kinderen heerlijk visjes hebben gevangen, gezwommen en op hun bootje gevaren. Op de camping zelf is ook een mooi, net zwembad aanwezig. Voor een groot waterpark met glijbanen en non-stop animatie moet je hier niet zijn, maar dat is voor ons juist wat deze camping zo leuk maakt. De sfeer is gemoedelijk en voor de kinderen worden er een aantal keer per week leuke activiteiten georganiseerd zoals quad-rijden, boogschieten en waterspelletjes. Ook onze hond was meer dan welkom. Kortom, wij hebben enorm genoten op deze camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bel Eté in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bel Eté zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.