Camping Domaine de Gaujac

Camping Domaine de Gaujac
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Gaujac voor je op een rij gezet:

66 reviews over Camping Domaine de Gaujac in het Nederlands

Matig tot slecht

Sjoerd
6-8-2018

We gaan al aardig wat jaartjes naar verschillende Franse campings. We weten dus dat je er rekening mee moet houden dat Fransen geen enthousiaste gastheren en gastvrouwen zijn. Op deze camping is dat zeker niet anders. Positief is dat anduze en het natuurgebied erg mooi zijn, echter wat ons betreft compenseren deze de camping kwaliteiten niet. Het zwembad is vies en te druk, de eetgelegenheid is matig tot slecht, erg veel “grote groepen” en een smerige rivier waar de asbest (overigens ook naast de pingpongtafels!) verspreid tussen de keien te vinden is!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Camping voor bepaalde doelgroep

Sanne
8-8-2017

Een camping voor liefhebbers. Vind de meeste slechte reviews wat overdreven. De campinggasten zijn over het algemeen Frans. Niks mis mee, alleen vonden wij sommigen erg luid en aanwezig. Ook op sommige nachten waren de mensen nog goed te horen toen wij hier waren. Als je van een feestje en een hoop gezelligheid houdt op je vakantie is het wellicht leuk. Met een kind van 8 niet ideaal. Er is wel veel te doen op deze camping, iedere dag animatie voor kinderen en in de avond animatie voor oudere kinderen/volwassenen (wel alles in het Frans!!). Mooi zwembad en wij vonden het sanitair erg schoon. Iedere dag een fijne en warme douche. We hebben op de camping niet gegeten maar er is wel mogelijkheid om er te eten op het terras. Ook is er een klein winkeltje voor de vergeten boodschappen en brood in de ochtend. Kortom camping is ok, helaas niet voor ons weggelegd en zou het ook niet aanraden aan mensen die voor hun rust op vakantie gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Leuke Franse camping in mooie omgeving

Maas
31-7-2017

Wij snappen de negatieve reacties niet. Zijn hier beland omdat de populaire NL campings vol zitten. Wel met eigen caravan. Leuke camping met veelal Franse gasten. Aan een mooie rivier waar je leuk kunt spelen. (Dam bouwen met stenen enz) Het restaurant op de camping is top. Alles vers en lekkere pizza's. Veel te doen voor kids, springkussens, ponyrijden, leuk zwembad met losstaande glijbanen. Savonds altijd wat te doen ( Franse bingo enz) maar niet overdreven hard en om 24.00 stil. Anduze is een heel leuk stadje en Nimes is mooi. Erg veel te doen en zien in de omgeving. Sanitair voor Franse begrippen prima, wel je wc rol zelf meenemen :-) Gewoon een prima camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer

Constance
13-9-2015

als je naar gaujac wilt gaan weet dan veel lawaai sanitaire vuil maar een maal daags poetsen en hoe te veel honden muziek tot diep in de nacht een baas waar je niet kunt mee praten hij heeft altijd gelijk wij waren er al acht jaar voor zes maanden nu nooit meer julien en flore

Gereisd Met partner in augustus 2015

Geen privacy

Fam Runia
5-9-2015

We hadden een stacaravan gehuurd, de ontvangst was prima, ik spreek frans, dus geen taalproblemen. Werd zeer gewaardeerd zelfs. De stacaravan was van alle gemakken voorzien, dat was het probleem niet, maar oohhh, wat stonden die dingen pal op elkaar....Echt irritant....Het zou erg fijn zijn als de muziek vanaf het terras ook echt om 12 uur zou stoppen.....Om ons heen hoorden we tegelijkertijd van andere gasten ook muziek. Voor je rust kan je beter een andere camping zoeken... Ook vanwege de Fransen die samenklieken op de veranda's voor de caravans met veel kabaal. Het zwembad was klein maar wel leuk. Wel jammer dat er een irritant ventje rondliep die alles tot in de kleinste details in de gaten hield. Mijn kind mocht niet eens duiken naar iets wat op de bodem lag....En als je een koekje at stond-ie al naast je omdat er niet gegeten mocht worden.... Jammer....

Gereisd Met partner in juli 2015

Veel lawaai

Peter
4-9-2015

Een echte drukke lawaai camping 's Morgens begint het al met lawaai uit het zwembad, een soort waterballet met een te valse draagbare disco-radio. Ook in de avonduren klinkt er muziek van niet verstaanbaar Frans en Engels. Dit duurt dan tot half een 's nachts. Live muziek of karaoke noemen ze dat. Geen camping om tot rust te komen. Na 3 dagen zijn we vertrokken. Zeker niet aan te raden voor rustzoekers.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Prachtige vakantie

Dirk en Greta
4-8-2015

Weerom een super fantaschtische vakantie gehad. Alles was top. Bedankt aan het ganse team en vooral aan Didier. We komen volgend jaar zeker terug. Voor ons een top camping. Aan al onze vrienden en kenissen: Tot volgend jaar of wie weet een beetje vroeger

Gereisd Met partner in juni 2015

Super vakantie gehad

Fam van haelst
2-8-2015

Goede rustige ligging .. Hadden geboekt via homair . Alles proper en heel vriendelijk personeel . Toffe thema avonden . Een echte camping voor liefhebbers van petanque dit staat er centraal .. Allee jammer dat animatieteam niets in het Nederlands was.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hele leuke camping

jowopi
24-8-2014

Deze camping biedt goede voorzieningen voor kinderen (zwembad met 2 leuke glijbanen, springkussens, animatie). Het viel ons op dat er erg weinig Nederlanders of andere dan Franse nationaliteiten aanwezig waren op de camping. Helaas was daardoor het animatieteam ook enkel Frans. Ook de avondactiviteiten zijn in het Frans.De mobilehomes (via touroperator) waren in prima staat. Gelegen direct buiten de grote camping waar alle Franse standplaatsen waren met tenten. De mobilehomes liggen dus in een afzonderlijk deel.Niet erg overigens, want je zit overal dicht op. Mooi naaldbos (weinig vliegen, maar wel weer leuke eekhoorns en vogeltjes die graag natafelen). In de buurt niet al te veel bezienswaardigheden. Naar een (grote) winkel buiten de camping moet je met de auto (15 minuten rijden). Personeel op de camping is erg vriendelijk en reageert direct op eventuele knelpunten. Is er iets defect dan direct service etc. Eten op de camping krijgt een 8. Rivier nabij de camping een 6 (zit wel vis).

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke familie camping

Barry den Reijer
8-8-2014

We zijn net terug en hebben het heerlijk gehad. Een typisch Franse camping. Ontvangst was ok; niet echt bijzonder hartelijk; sta caravan was in uitstekende staat, rook zelfs als nieuw; we hadden deze rechtstreeks bij de camping geboekt; voor kinderen is er echt van alles te beleven; leuk zwembad met glijbanen; wel een overdreven strenge badmeester die zelfs van kleine kinderen niets toelaat en deze geregeld wegstuurt; zelfs een strandbal mocht niet in het water worden gebruikt; verder verschillende leuke grote springkussens die door onze kinderen dagelijks met veel enthousiasme zijn gebruikt. Ook 4 tafeltennistafels, een groot veld om op te voetballen, diverse speeltoestellen en een leuke minigolfbaan (tegen lage vergoeding). Ook het riviertje is leuk om te bezoeken. Verder veel activiteiten die worden georganiseerd met nadruk op jeu de boulles. WIFI is een drama. Alleen na vaak proberen lukte er iets. Een krant binnenhalen lukte niet. Tenslotte meer dan genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Gaujac in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Gaujac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.