Géén boekingskosten

Camping Domaine de Gaujac

FrankrijkLanguedoc - RoussillonAnduze (Gard)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de Gaujac voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 287 reviews

Meer camping info

289 Reviews over Domaine de Gaujac

• 7Fam27-01-2022

Heerlijk

Wij stonden achterin de camping, waardoor we weinig merkte van het geluid van de entertainment. We konden deze plekken zelf kiezen, toen de aangewezen plekken tegenvielen. De dames zijn super behulpzaam bij de receptie en heel meedenkend. Geen stug Frans gedoe. De oude badmeester is wel veel te streng, maar de andere vallen mee. Het eten bij de "snackbar" is heerlijk en betaalbaar! Er wordt genoeg georganiseerd voor de kleintjes, niks bijzonders voor de tieners, maar die vinden elkaar wel. Sanitair is verouderd en douches zijn niet alle momenten heet, maar buiten de pieken wel prima. De rivier stond laag, daardoor moesten we een stukje lopen, maar het is er wel mooi. Wij hebben genoten.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Peter17-10-2021

Mooie camping, maar te lawaaiig

We hadden een grote staanplaats vlak bij het zwembad. Meer dan voldoende ruimte. Leuke voorzieningen op de camping zoals een midgetgolfbaan, tennisbaan, pingpongtafels en mogelijkheden om te voetballen, volleyballen etc. De rivier ligt dichtbij en is ideaal om meet de kinderen dammen te bouwen. Echt zwemmen in de rivier is slecht op enkele plekken mogelijk. De cevennen zijn wel erg mooi.

Het grootste minpunt van deze camping was het animatieprogramma voor de volwassenen. De shows gingen tot erg laat door (soms wel tot 1 uur in de nacht) en zorgen voor een slechte nachtrust. De toegangsweg naar de camping is erg smal. Twee auto’s kunnen elkaar niet passeren zonder de berm in te gaan.

We hebben 1 keer eten opgehaald, maar de pizza’s waren half gaar en de patat erg slap. Brood op de camping was wel prima. Er waren naast heel veel Fransen vooral Belgen en een enkele Nederlander . Na 1 week zijn we doorgetrokken ivm het lawaai.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Joop25-06-2019

Prima uitvalbasis voor dagtochten.

Wat verouderde camping met verouderde stacaravans. Deze zijn wel voorzien van grote koelkast met vriezer en een ventilator. Ongekend grote plekken en een prima uitvalbasis voor dagtochten door de Gard en Cevennen. In Anduze alle winkels en voorzieningen. Prima ontvangst door de host van ouroperator. Zwembad restaurant en overige voorzieningen op de camping basic. Begreep dat de caravans volgend jaar (deels)worden vernieuwd ben dan wel benieuwd hoe groot de plekken dan zijn/worden?

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Sjoerd06-08-2018

Matig tot slecht

We gaan al aardig wat jaartjes naar verschillende Franse campings. We weten dus dat je er rekening mee moet houden dat Fransen geen enthousiaste gastheren en gastvrouwen zijn. Op deze camping is dat zeker niet anders. Positief is dat anduze en het natuurgebied erg mooi zijn, echter wat ons betreft compenseren deze de camping kwaliteiten niet. Het zwembad is vies en te druk, de eetgelegenheid is matig tot slecht, erg veel “grote groepen” en een smerige rivier waar de asbest (overigens ook naast de pingpongtafels!) verspreid tussen de keien te vinden is!

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9EVELINE11-07-2018

SUPER POUR LES ANIMAUX ET ENFANTS ET SUPER SEJOURS

super . pour les animaux et les enfants. Didier et sont équipe le gardien Eddy et sa femme sont super. camping familiale et chaleureux . super partie de boulle avec Didier et sont équipe de bouliste, même si on c est pas jouer , on est bien accueilli dans leur groupe . bon souvenirs

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 7denoyelle03-09-2017

Le camping qui a perdu le sens de l'accueil !!!

Malgré le relatif confort du camping et des installations, le fonctionnement de ce camping n'est pas du tout ce que l'on attend pour passer de bonnes vacances détendues. logés par le prestataire HOMAIR (27 mobil homes sur une centaines) et le moins que l'on puisse dire c'est que le patron déteste cela. J'ignore les raisons mais si vous passez par Homair pour louer vous ne faites pas partis des clients qu'il doit considérer. Dés notre arrivée les consignes d'accueil nous éclairent sur la mentalité ("si vous avez le moindre problème avec le mobil home, c'est homair qu'il faut voir nous on ne fait rien) Si à cela on ajoute le snack qui ne sert plus rien après 20h30 (c'était certes la soirée de clôture, mais quand le patron vous vante cette soirée, open bar sauf pour le représentant Homair???, vous espérez quand même pouvoir manger un petit quelque chose) on peux aussi ajouter la salle de jeux qui ferme avant l'heure (les enfants devaient surement faire trop de bruit avec le baby-foot) EN UN MOT FUYEZ

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Chantal Gauvin19-08-2017

Pas complètement satisfaite

L'accueil que ce soit par le camping ou par les personnes de Homair à été génial tout au long du séjour.

Les animateurs enfants Manon et Jérôme très efficaces et gentils

Les seules choses que je regrette sont le manque de facilité au snack qui n'accepte pas les cartes bleus. Ils faut aussi faire ses commandes repas / boissons séparés et deux paiements.Qu'il n'y ait pas de sanitaires côté homair vacances. Les emplacements sont poussiéreux et couvert d'épines de pins.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Sanne08-08-2017

Camping voor bepaalde doelgroep

Een camping voor liefhebbers. Vind de meeste slechte reviews wat overdreven. De campinggasten zijn over het algemeen Frans. Niks mis mee, alleen vonden wij sommigen erg luid en aanwezig. Ook op sommige nachten waren de mensen nog goed te horen toen wij hier waren. Als je van een feestje en een hoop gezelligheid houdt op je vakantie is het wellicht leuk. Met een kind van 8 niet ideaal. Er is wel veel te doen op deze camping, iedere dag animatie voor kinderen en in de avond animatie voor oudere kinderen/volwassenen (wel alles in het Frans!!). Mooi zwembad en wij vonden het sanitair erg schoon. Iedere dag een fijne en warme douche. We hebben op de camping niet gegeten maar er is wel mogelijkheid om er te eten op het terras. Ook is er een klein winkeltje voor de vergeten boodschappen en brood in de ochtend. Kortom camping is ok, helaas niet voor ons weggelegd en zou het ook niet aanraden aan mensen die voor hun rust op vakantie gaan.

• 8Maas31-07-2017

Leuke Franse camping in mooie omgeving

Wij snappen de negatieve reacties niet. Zijn hier beland omdat de populaire NL campings vol zitten. Wel met eigen caravan. Leuke camping met veelal Franse gasten. Aan een mooie rivier waar je leuk kunt spelen. (Dam bouwen met stenen enz) Het restaurant op de camping is top. Alles vers en lekkere pizza's. Veel te doen voor kids, springkussens, ponyrijden, leuk zwembad met losstaande glijbanen. Savonds altijd wat te doen ( Franse bingo enz) maar niet overdreven hard en om 24.00 stil. Anduze is een heel leuk stadje en Nimes is mooi. Erg veel te doen en zien in de omgeving. Sanitair voor Franse begrippen prima, wel je wc rol zelf meenemen :-) Gewoon een prima camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Pauline02-06-2017

Excellent

Camping excellent et familial ! Bonne ambiance, convivialité, bonne humeur. Patron et équipe au top et toujours disponible. Lorsqu'on y goute, on ne peut plus s'en passer !!!!!! Un seul mot LE PARADIS

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar