Camping Cévennes Provence

Camping Cévennes Provence

12 tips over Camping Cévennes Provence

Marcel Ossenblok, 14-1-2017
Vroeger gingen we altijd over de waterval op de camping via het sluisje/gemaal over muurtje lang een 1 meter breed kanaaltje richting de verderop gelegen camping l'Arche. Onderweg heb je fantastische plekken om te zwemmen en zonnen. Inmiddels zit er een hek om het gemaal, maar iets verderop (onderaan de waterval) kun je weer omhoog lopen en kom je het kanaaltje tegen. Let op! Het muurtje is hier en daar erg smal en hoog, 3-5 meter! (je komt ook tegenliggers tegen!)
Marcel Ossenblok, 14-1-2017
Op de camping is een leuke wandeling door het bos naar de top van de camping (uitkijktoren la Tour). Loop vanaf de vuilnisverzamelplaats verder de heuvel op naar la Tour. Volg de bocht naar links om de grote chalets heen, loop voorbij het langwerpige toiletgebouw (aan je rechterzijde). Verderop gaat de weg met een scherpe bocht naar rechts steiler omhoog. In deze bocht begint de wandeling door het bos (promenade), ik dacht in de buurt van plek 90. Niet op slippers als doen, als het vochtig is.
Michiel, 30-9-2014
Het toegangsbruggetje naar de camping over de rivier is vrij smal. Met een brede caravan kan je wel eens een probleem hebben. Kijk hier even naar mocht je naar die camping gaan.

Hetty, 25-7-2014
Bij de receptie kortingbonnen voor bijv. zeer bezienswaardige Bambousseraie en Grotte de Trabuc.. Leuke markt in Anduze en St. Jean du Gard. Lekker eten vooral bij La Truie qui Doute, tegenover de Intermarche die net als Lidl en Aldi vlak bij zijn.
J&S, 22-2-2014
Wanneer je een grote caravan hebt, zal ik het overwegen om hier wel heen te gaan want het is er lastig te komen, smalle straatjes en heuvel op en af.
claire, 10-2-2014

Dagje Uzes is meer dan de moeite waard.

Pond du Gard is leuk.

Super leuke markten in Anduze en in St Jean du Gard.

Rit met de stoomrein is ook een belevenis.

arjenirene, 10-1-2014
Met kleine kinderen tot 8 jaar prima zo niet......Neem een andere camping!!!
karin_van_vaalen, 24-8-2013
Wandeling nummer 9 van de uitgezette wandelingen. 9,3 km door de bossen met véél klauterwerk. Uitdagend.
Karin Dirks, 16-8-2013
Boodschappen op maar 5 minuten rijden, keuze uit 3 supermarkten. Anduze en St. Jean du Gard zijn gezellige steden op maar 5-10 minuten rijden. Ben je sportief en hou je van fietsen dan is er hier genoeg uitdaging. Rond uur 23:00 moet het rustig zijn. Jongeren die 's avonds bij elkaar willen kommen verzamelen gezellig bij de rivier. Twee keer per week muziek van uur 21-23 op de camping. Nimes, Avignon, Pont du Gard binnen een uur rijden bereikbaar.
Martijn van den Berg, 9-7-2013

Halfdaags tripje met de stoomtrein van Anduze naar St. Jean du Gard ( 2 volw, 2 kind Euro 50,00 )

Grot van Demoiselles ( uurtje rijden )