Géén boekingskosten

Camping Cévennes Provence

FrankrijkLanguedoc - RoussillonAnduze (Gard)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Cévennes Provence voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 384 reviews
+67/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 384 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Provence vind je Camping Cevennes. Gelegen op een heuvel, maar onderaan kun je kamperen aan de rivier. In de campingwinkel koop je verse broodjes en lokale (boeren)producten. Ook in het restaurant wordt gebruik gemaakt van lokale ingrediënten. De kids vermaken zich in de speeltuin, op het plein of aan de rivier. Op 30 minuten van Alès.

Contact

385 Reviews over Cévennes Provence

• 8Terken28-06-2022

Geweldig, maar enkele gemiste kansen!

Pluspunten: Ontzettend mooie camping qua ligging & natuur, Vriendelijk personeel, Camping wordt goed onderhouden en is zeer schoon, Prachtige plekken in de rivier om te zwemmen, Leuke dorpjes in de omgeving, Hier kom je volledig tot rust!!

Enkele minpunten: - Bij de chalets alleen oncomfortabele plastic zitstoeltjes. Geen ligbedden. Erg jammer, betekent dat je je eigen comfortabele zitstoel/ligbed mee moet nemen. Men kiest juist voor een chalet voor een bepaalde mate van comfort.

• Het restaurant is niet op alle dagen geopend. En je kunt in het voorseizoen niet alles op de menukaart bestellen (desserts). Tegenwoordig wil men op alle dagen iets op de camping kunnen eten.

• De wifi is erg slecht. Er is maar 1 wifi-punt. Dat is nog niet zo erg als de wifi het dáar dan goed doet, maar je kunt nog geen webpagina openen.

Op comfort, horeca & technologie vlak kan de camping dus nog wat punten scoren met minimale aanpassingen

• 5Eetgelegenheden
  • 7Sofie01-09-2021

Weer weggegaan na bekijken camping.

Mensen erg vriendelijk maar rommelige camping. 1 september gingen wij erheen vanwege de goede revieuws op hun site. Viel erg tegen. Restaurant maar 5 dagen per week open. Helemaal onderaan de camping waar je (dicht)bij de rivier kunt staan mag je per 1 september niet meer staan ivm rivier die kan overstromen bij hevige regenval. ( terecht maar de rest van de camping sprak ons niet aan) Erg steile paden en dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Geen WiFi op de camping zelf. Zeer smalle, steile weg naar beneden naar de camping. Wij zijn om deze redenen naar een andere camping gegaan.

• 10Paul Janssens29-08-2021

Heerlijk tot rust gekomen!

Heerlijke plek om te verblijven. Genoten van de rust en ruimte op de camping. Personeel buitengewoon vriendelijk en correct. Campingwinkel voor de verandering eens niet schreeuwend duur maar gewoon nette prijzen. Het sanitair wordt zeer netjes bijgehouden, als je graag geen papier mee wilt nemen of perse op een bril wilt zitten moet je niet gaan kamperen. Erg prettig is de rust na 22.30. Onze dochters hebben zich prima vermaakt in de rivier met het vangen van kikkers en vissen, of door de stroomversnellingen gaan in hun opblaasbanden. In de omgeving is meer dan genoeg te doen, van kanoën tot een speleologietocht in de grotten van Trabuc. Tegenover de camping zit een klimbos, en Nimes is ook niet ver weg. Qua fietsen denk ik niet dat er mooiere omgevingen te vinden zijn met de Mont Aigoual als hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk). Echt op alle vlakken een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Fam. Jansen24-08-2021

Mooie camping als hij niet vol staat.

Mooie camping met gevarieerde aardige gasten. Fijne sfeer.Restaurant matig aanbod. Wel lekker. Prima prijzen. Aardige bediening, logistiek bij de bar kan veel beter. We misten het gezellige muziekje op terrasje van vorig jaar.Erg gedateerd toilet gebouw op 1e terras, met wc’s nog naast wasbakken enz. Niet erg fijn. Wel heel schoon. Het moet na 22.30 stil zijn op de camping, hier wordt de jeugd ook op aangesproken indien nodig. Echter ‘s ochtends vanaf 4 a 5 uur veel geluidsoverlast gehad van terug komende jeugd van feesten van andere strandje,schoonmakers die aankomen radio’s hard en slaan met autodeuren en vertrekkende gasten die erg vroeg glas weggooien en afval met draaiende auto. Jammer dat hier geen beleid op is bv rust tot 7.30..Eigenaren helemaal niet betrokken bij gasten. Puur een afname product. Bij afrekenen niet eens goede reis wensen of bedankt voor verblijf laat staan dat er gevraagd wordt hoe het verblijf is geweest.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Anna B.10-08-2021

Prima, verbeteringen mogelijk!

Ik wil voor nieuwe reizigers de beoordelingen een beetje nuanceren, veel zijn gebaseerd op gevoel en emotie van mensen die hier jaren komen. Het is een relatief dure camping met daarentegen weinig faciliteiten. De verlichting s nachts is slecht, onderhoud van terrein kan veel beter, de plaatsen zijn zeer verschillend qua ligging en grootte. Eigen wc papier meenemen is niet meer van deze tijd! Zelf vind ik de camping meer geschikt voor wat oudere kinderen (vanaf ca 8 jaar). MAAR (ik ben geen volledige zuurpruim hoor, maar een beetje kritiek kan enkel tot betere campings leiden)Het sanitair is geweldig, nog nooit zulk ruim sanitair gezien. Het riviertje is super en heeft een mooi uitzicht, het pleintje met receptie, restaurant en petanguebaan is om verliefd op te worden, de mensen zijn vreselijk vriendelijk en behulpzaam (super leuk in een golfkarretje gaan kijken welke plekken vrij zijn). 22.30 stil! Intermarche 5 min rijden, top!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Martine22-12-2020

Ruimte, rust, prachtige natuur, mooie staanplaats

Een heerlijke familiecamping in de prachtige Cévennen. Superlieve eigenaren, brandschone sanitairs, een heel goed gevulde campwinkel met streekprodukten, vers brood etc. Erg mooie natuurlijke omgeving, supergroene camping met genoeg activiteiten voor jong en oud. Heerlijke zwemplekken in de rivier, prachtige wandelmogelijkheden.

• 10Eetgelegenheden

Camping Cévennes-Provence, owner, 23-12-2020

What a nice comment, thank you very much! Nature, tranquility, services and conviviality... That's what we want for our guests! We hope to welcome you again in 2021!

• 10Dave18-11-2020

voor elk wat wils!

Sinds de geboorte van ons eerste kind komen we naar CP. Daarnaast ook wel eens andere campings gedaan (in Zweden e.d.) maar we blijven terugkomen. Dat is niet voor niets. Allereerst is de camping geschikt voor kleine én grote kinderen. Kleine kinderen spelen voor de dam, grote kinderen springen van de rotsen achter de dam. De sfeer is fantastisch. Dat komt de het publiek, maar ook de ruime opzet van de camping. Daarbij heb je als kampeerder zelf de keuze; vlak bij de rivier en meer contact met andere kampeerders of op de berg, waarbij je het idee hebt alleen in de natuur te staan. Voor elk wat wils!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Cévennes-Provence, owner, 11-12-2020

Thank you for all your compliments! It is a real pleasure to welcome you since all theses years !!!

• 10Pim17-11-2020

Een supercamping!

Ik kom al vele jaren met veel plezier naar deze camping. De camping hecht veel waarde aan de natuur en familievriendelijkheid, wat het verblijf erg prettig maakt. De mooie natuur en prachtige rivier zorgen ervoor dat ik van deze camping nooit genoeg zal krijgen. Daarnaast staan er ieder jaar weer leuke mensen op de camping. Vele keren terug, het is dus ook altijd weer gezellig. Als ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk niks op te merken, het is een supercamping!

Camping Cévennes-Provence, owner, 11-12-2020

Thank you for all these compliments ! It is always a real pleasure to welcome you with all your family !!!

• 9Jasper Snieder16-11-2020

Komen hier al jaren, hier begint je vakantie pas echt!

• 9Staat v/h sanitair

Camping Cévennes-Provence, owner, 11-12-2020

Thank you ! It is a real pleasure to welcome you !

• 10Maarten14-11-2020

Heerlijke camping van een gezellige familie

Al vele jaren een heerlijke vakantieplek met veel rust, ruime plekken en een mooie omgeving

Camping Cévennes-Provence, owner, 11-12-2020

Thank you very much for your review and your stay !

Camping Cévennes Provence info

Camping-informatie