Camping Cévennes Provence

Camping Cévennes Provence

Omschrijving
In de Provence vind je Camping Cevennes. Gelegen op een heuvel, maar onderaan kun je kamperen aan de rivier. In de campingwinkel koop je verse broodjes en lokale (boeren)producten. Ook in het restaurant wordt gebruik gemaakt van lokale ingrediënten. De kids vermaken zich in de speeltuin, op het plein of aan de rivier. Op 30 minuten van Alès.

We hebben een aantal aanbieders voor Cévennes Provence voor je op een rij gezet:

Laatste review

122 reviews over Camping Cévennes Provence in het Nederlands

Anneke,
13-12-2018

Karine Marais, owner, 17-12-2018

Thank you for your nice comment!

Best wishes from all the team

Super top.

Judith Kuijpers,
11-12-2018

Prachtige gemoedelijke camping in een top omgeving.

Karine Marais, owner, 17-12-2018
Thanks for your comment, happy to know you enjoyed the marvelous campsite's surroundings! Best regards

Heerlijke natuurcamping met fraaie rivier

Job van der Slik,
10-12-2018

Heerlijke natuurcamping met fraaie rivier. Receptie is sympathiek. We komen er graag, vroeger met de kleine kinderen, maar samen ook leuk.

Karine Marais, owner, 17-12-2018
Thank you or your comment and your fidelity ! With or without children, the river is just delicious !!!

Topcamping

Aldert,
9-12-2018

Al meer dan 30 jaar zijn we regelmatige bezoekers. Eerst met onze kinderen. Later ook met vrienden. Voelt als thuiskomen.

Karine Marais, owner, 17-12-2018
Thanks for coming year after year... We hope to welcome you again "at home"! Best regards

Super camping

Arjan,
9-12-2018

Ruime plaatsen, vriendelijk en enthousiast personeel, prachtige omgeving, heerlijk zwemwater (rivier). Wil je gezin ontspanning en natuur, helemaal super. Party en disco, niet geschikt.

Karine Marais, owner, 17-12-2018
Thanks for your nice comment! You're right, our guests use to prefer tranquility to noisy party! Here, you can listen nature... Best regards

we komen graag terug

Nancy,
8-12-2018

super mooie camping mooie omgeving

warm onthaal fijne familie

Karine Marais, owner, 17-12-2018
Thanks for your words...It will be a pleasure to welcome you next year again !

Ik kom al 13 jaar met veel plezier op Camping Cevennes-Provence. De camping is uniek door de prachtige ligging en de sfeer die er hangt. Het is een gezellige familiecamping en er is veel natuur aanwezig waardoor je soms het gevoel hebt dat je niet eens op een camping zit. Ik vind het heerlijk om hier ieder jaar te komen, en te genieten van de camping en de omgeving!

Karine Marais, owner, 17-12-2018
Thanks ! It is normal that you aprreciate the family atmosphere, you know exactly what it is a big and strong family !!! Nice to be together each year...

Mooie en luxe camping

Willem,
8-12-2018

Ik verblijf graag op deze camping in de mooie en nieuwe chalet

Karine Marais, owner, 17-12-2018
      Thank you for the score ! It is a pleasure to welcome you each year ! Have a happy festive season...

Memorylane

Pieter,
      8-12-2018

Met mijn eerste vriendinnetje kampeerde ik er 45 jaar geleden. Sindsdien genieten we van de camping om de paar jaar, met huidige vrouw, eerste kind, tweede kind, als grootouders. De camping groeit met ons mee (en blijft dezelfde heerlijke plek om te genieten).

Alleen jammer van die gebodsborden van de overbuurman in de rivier... En het personeel van de horeca mag ook wel wat klantvriendelijker.

Maar verder is het steeds als het ontmoeten van die die goede oude vriend.

Karine Marais, owner, 17-12-2018
          Thanks for your fidelity. The river is bounded by 2 estates, the campsite and the adventure parc. For the delight of our customers, the beach is private, and on the other side, the Parc preserves its beach for his clients with warning signs...But You can always enjoy the parc with or without kids and so his beach with reductions !

Goede camping voor gezinnen

Justin,
          7-12-2018

Goede camping voor gezinnen. Wij zelf houden meer van wat meer basic, zonder winkeltje, restaurantje en dergelijke. Maar niets aan te merken op deze camping, goed geregeld allemaal, zeer correcte medewerkers en receptie.

Karine Marais, owner, 17-12-2018
          Thank you, we are gald that you had appreciated your stay...Happy festive season !

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cévennes Provence in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cévennes Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.