Camping Cévennes Provence

Camping Cévennes Provence
9,1

In de Provence vind je Camping Cevennes. Gelegen op een heuvel, maar onderaan kun je kamperen aan de rivier. In de campingwinkel koop je verse broodjes en lokale (boeren)producten. Ook in het restaurant wordt gebruik gemaakt van lokale ingrediënten. De kids vermaken zich in de speeltuin, op het plein of aan de rivier. Op 30 minuten van Alès.

We hebben een aantal aanbieders voor Cévennes Provence voor je op een rij gezet:

138 reviews over Camping Cévennes Provence in het Nederlands

Prachtige camping midden in de natuur

Anoniem
17-6-2019

Prachtige camping midden in de natuur. We hebben er een heerlijk verblijf gehad. Het ontvangst is zeer gastvrij. De omgeving is super mooi. De standplaatsen hebben veel schaduw. Het meeste personeel is heel vriendelijk. Er is een mini supermarkt aanwezig waar o.a. lekker vers brood verkrijgbaar is. Het sanitair was tijdens on verblijf schoon en prima in orde. Ik kan iedereen deze camping aanraden. Ik zou er graag nog een keer terug komen. Het restaurant valt helaas tegen.

Gereisd Anders in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thuisgevoel! Vriendelijkheid! Belangrijk voor ons: de vele

Marleen
16-6-2019

Thuisgevoel! Vriendelijkheid! Belangrijk voor ons: de vele vogels! Flora en fauna geweldig! Prachtige fietsroutes! Interessante omgeving!

super camping

Karla
15-6-2019

super camping. geweldige omgeving!!

Geweldig mooi gelegen camping

René Koevoets
14-6-2019

Ligging van de camping is formidabel. Beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Karine et Nathalie Marais, owner, 15-6-2019

Thank you we do like compliments !!! Happy summer...

Prachtig gelegen schaduw rijke camping

Stef
11-6-2019

Prachtig gelegen schaduw rijke camping.

Karine et Nathalie Marais, owner, 13-6-2019

Thank you, we like when our guests enjoyed the place!

Een erg mooie camping, zeer groen met prachtige bomen

Robert
9-6-2019

Een erg mooie camping, zeer groen met prachtige bomen.

Karine et Nathalie Marais, owner, 13-6-2019

Thank you, the surroundings are beautiful and we are glad you enjoyed !

Geweldige sfeervolle camping

Daniel
8-6-2019

Enorme afwisseling in aanbod, heerlijk de watervallen en de rotsen. Fijn om door her water te lopen en te zwemmen. Veel verschillende bomen en de rustige sfeer met het ruizen van het water op de achtergrond maakt dit tot een zeer bijzondere camping.

Karine et Nathalie Marais, owner, 13-6-2019

Thank you ! You seem particulary touched by the estate and the river... Enjoy your summer !

Gezelligheid is troef.

J.Groenendijk
25-4-2019

Leuke camping, leuke beheerders Sandrine en Manuel, mooie staanplaatsen, vooral aan de rivier Le Gardon, zijn wel meer huisjes neergezet op het terrein. Moeten er niet meer worden, camping-kampeergevoel moet niet weggaan.

Karine et Nathalie Marais, owner, 3-5-2019

Emmanuel and Sandrine manage a campsite next to our own ! At the Camping Cévennes Provence, The sisters Karine and Nathalie welcome you and maintain the Camping spirit by limiting the numbers of chalets (only 16) Have a nice summer !

Een aanrader

Jenneke
25-3-2019

Eigenlijk niets want hoe meer hoe minder je een plekje kan reserveren. Maar voor kinderen top .

Sfeervolle, fijne, gastvrije, vertrouwde camping C

Anita van Amerongen
27-2-2019

Een hele fijne, sfeervolle camping waar we met ons gezin al 25 jaar, vrijwel jaarlijks gedurende 1 of meerdere weken tijdens onze zomervakantie verblijven. De camping is prachtig gelegen in een mooie natuurlijke omgeving. Heerlijk klimaat. Hartelijke en fijne hulp bij de receptie en campingwinkel. Het voelt voor ons steeds weer als thuis komen.

Gereisd Anders in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
karine Marais, owner, 28-3-2019

Thanks a lot for your message and fidelity! Best regards from all

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cévennes Provence in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cévennes Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.