Camping Cévennes Provence

Weer vandaag18°
Camping Cévennes Provence
9,1

In de Provence vind je Camping Cevennes. Gelegen op een heuvel, maar onderaan kun je kamperen aan de rivier. In de campingwinkel koop je verse broodjes en lokale (boeren)producten. Ook in het restaurant wordt gebruik gemaakt van lokale ingrediënten. De kids vermaken zich in de speeltuin, op het plein of aan de rivier. Op 30 minuten van Alès.

We hebben een aantal aanbieders voor Cévennes Provence voor je op een rij gezet:

131 reviews over Camping Cévennes Provence in het Nederlands

Gezelligheid is troef.

J.Groenendijk
25-4-2019

Leuke camping, leuke beheerders Sandrine en Manuel, mooie staanplaatsen, vooral aan de rivier Le Gardon, zijn wel meer huisjes neergezet op het terrein. Moeten er niet meer worden, camping-kampeergevoel moet niet weggaan.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Karine et Nathalie Marais, owner, 3-5-2019

Emmanuel and Sandrine manage a campsite next to our own ! At the Camping Cévennes Provence, The sisters Karine and Nathalie welcome you and maintain the Camping spirit by limiting the numbers of chalets (only 16) Have a nice summer !

Een aanrader

Jenneke
25-3-2019

Eigenlijk niets want hoe meer hoe minder je een plekje kan reserveren. Maar voor kinderen top .

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sfeervolle, fijne, gastvrije, vertrouwde camping C

Anita van Amerongen
27-2-2019

Een hele fijne, sfeervolle camping waar we met ons gezin al 25 jaar, vrijwel jaarlijks gedurende 1 of meerdere weken tijdens onze zomervakantie verblijven. De camping is prachtig gelegen in een mooie natuurlijke omgeving. Heerlijk klimaat. Hartelijke en fijne hulp bij de receptie en campingwinkel. Het voelt voor ons steeds weer als thuis komen.

Gereisd anders in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
karine Marais, owner, 28-3-2019

Thanks a lot for your message and fidelity! Best regards from all

Eurocampings

Altijd een geweldige ervaring!

A. Marquenie
24-2-2019

Zijn nu al 5x naar deze camping geweest en de 6e keer komt eraan! De camping ligt zo mooi in de natuur met een heerlijke rivier die voor ieder wat wils biedt: rustige stukken om lekker in te zwemmen en spannende wilwaterstukken voor de waaghalzen. De terassencamping is prachtig onderhouden en heerlijk groen met geweldige uitzichten op de hogere gedeelten. Faciliteiten zijn prima in orde en de eigenaren zijn constant bezig met vernieuwingen. De chalets zijn nu bijna allemaal vernieuwd en bieden veel comfort. Een keer met de tent gekampeerd en dat was ook dik in orde. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Er is een prima restaurant met fijn terras op de camping en een goede campingwinkeltje met heerlijk stokbrood. Verder ligt de camping op korte afstand van een paar leuke dorpen zoals Anduze en st. Jean du Gard, met gezellige marktjes. Ook zijn er mooie wandelingen te maken. Een perfecte plek voor een geslaagde vakantie!

Gereisd met vrienden in juni 2018
Karine Marais, owner, 26-2-2019

Thanks for your comment, it will be a pleasure to welcome you again. The Cévennes are waiting for you! Best regards

Deze camping draag ik in mijn hart. Vijf jaren lang ben ik hier gekomen met mijn invalide man. Mijn man kwam hier al als kind. Ze hebben zelfs een chalet speciaal voor gehandicapten. Ideaal! De campingplaatsen zijn midden in de natuur. Je kunt zelfs een plekje boven op een berg bemachtigen met een magnifiek uitzicht. En dan de rivier... goddelijk. Om in te zwemmen of een klauterwandeling over de rotsen langs te doen. Mijn jongste zoon heeft zijn eerste fietstochten gemaakt in dit prachtige gebied van Frankrijk en zijn eerste biertjes gedronken ook, geloof ik. De camping, de dames van de camping, Karine, Nathalie, Danielle, Isabelle, en Lionel en Gilles, voor altijd in ons hart... Merci! Merci! Pour tout... Deze plek is voor eenieder die van natuur en rust houdt geschikt. Ik weet niet beter of iedereen die er ooit geweest is komt zeker terug...

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Karine Marais, owner, 25-2-2019

All the family would like to thank you for your kind words...so many memories! Best regards from all

Fantastisch!

Noortje Giebels
3-2-2019

Ons laatste bezoek aan deze camping dateert alweer van 2013. Neemt niet weg dat wij graag onze positieve bevindingen willen delen. Komende zomer staat er weer een vakantie geboekt naar deze fenomenale camping.

Als kind zijnde heb ik heel wat geweldige vakanties doorgebracht op deze prachtige camping. Mijn mooiste vakantie herinneringen zijn hier ontstaan. Voor kinderen is het een waar paradijs. De natuur en vriendelijkheid van de mensen. Gewoonweg super! Enkele jaren geleden wilde ik mijn kinderen ook van deze prachtige camping laten genieten. De kinderen waren toen (2013) nog erg klein waardoor wij een chalet gehuurd hadden. Ook prima bevallen. Schoon en ruim van opzet. Alles was goed verzorgd. Nu de kinderen wat ouder en zelfstandiger zijn hebben wij een vouwwagen aangeschaft en voor komende zomer weer 2 weken op deze geweldige camping geboekt.

Wij kijken enorm uit naar weer een mooie tijd!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Karine Marais, owner, 25-2-2019

Thank you so much for your message, we really hope that you will enjoy your stay! 1959-2019: 60 years! The place saw people grow up... and it is a real pleasure when our guests come again with kids, friends... See you soon

Zeer plezierige familie camping

Gert
19-12-2018

Deze camping blijft over de jaren de zeer plezerige / ontspannen uistraling behouden. Het is hier altijd een soort thuis komen. Er zijn over de tijd moderniseringen toegepast, maar het karakter van de camping is toch gebleven

Karine Marais, owner, 9-1-2019

Thank for your comment...We try to preserve the spirit of this natural estate, we are glad when you enjoy it ! Happy new year.

Wat mijn betreft: de avondactiviteiten zijn niet per se nodig . Misschien meer dagelijkse activiteiten over natuur, milieu, geschiedenis, meer wandelingen en ook sport voor junior? ;-)

Karine Marais, owner, 20-12-2018

Thanks for your comment! In July and August 2018 it was possible to see shows in the campsite (as magic, karaoké, circus or concert) We choose each show in order it won't be disturbing our guests because some prefers stay in their own pitch. That's why it is always ended early! During the day we try to propose a lot of activities (yoga, potery, archery, massage...) but people have to register to confirm. Last summer, there were not enough young people inscribe for sport, so we had to cancel the activity. You are right, that's a pity... To discover nature and Cévennes' History we have very good partenair with professional from the area! But it is a good idea to organize it inside the campsite! Best regards from all the team

Supercamping in prachtige omgeving.

Chiel
15-12-2018

Een super camping. Wij kamperen al 25 jaar , hebben vele campings bezocht, maar dit is wel een hele bijzondere. Voor iedereen de plek die men wil, van volop zon tot schaduw en van rustig tot gezellig druk. Geweldige zwemmogelijkheid in beide rivieren en Anduze om de hoek voor boodschappen, (avond)markten en op zondag ochtend een echte rommelmarkt. Camping m edewerkers allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam, een prima winkeltje met goede keuze en daarnaast streekproducten. Prijsniveau gelijk aan of zelfs onder supermarktniveau. Wij komen zeker nog terug op deze geweldige camping.

Gereisd anders in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Karine Marais, owner, 20-12-2018

All the team wants to thank you for your comment, it is really pleasant for the work of each of us! We will be happy to welcome you again, best wishes

Hele mooie, rustige camping in een prachtige omgeving

Anneke
13-12-2018

Hele mooie, rustige camping in een prachtige omgeving

Karine Marais, owner, 17-12-2018

Thank you for your nice comment! Best wishes from all the team

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cévennes Provence in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cévennes Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.