Camping Cévennes Provence

Camping Cévennes Provence
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Cévennes Provence voor je op een rij gezet:

87 reviews over Camping Cévennes Provence in het Nederlands

leuke camping, prachtig gelegen

ajphelder
23-10-2017

Ruime plekken. Afwasgelegenheid mag wel iets ruimer. Prachtige ligging en omgeving. Leuk dat ze restaurantje hebben, keuken stelt niet heel veel voor. Leuk veel activiteiten voor kinderen.
Camping Cévennes Provence, owner, 25-10-2017

Thanks for taking time to write a comment! Holidays must be a nice time!

Best regards

Mooie camping schitterend gelegen

Joost Roffelsen
25-8-2017

Mooie gemoedelijke camping gelegen aan een fijne rivier

Vooral geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen.

karine marais/gérante, owner, 31-10-2017
even during the autumn we are at your disposal!!! Thanks for your comment, always a pleasure to welcome you

Heerijk, schoon en vriendelijk

Van gelderen
22-8-2017

Een hele nette camping, wegen geasfalteerd. Wij hadden ruime plek met ons gezelschap van 2 gezinnen vlak bij rivier, naast mooie speeltuin, en dicht bij schoon toiletgebouw gelegen naast tennisbaan.

Personeel en ontvangst uiterst vriendelijk. Met golfkar naar plaats gebracht. zwembad niet gemist. vooral rivier met stroming is lekker. Vòòr de dam minder stroming waardoor minder schoon. Vonden wij niet fijn.

Plein midden vd camping is gezellig, enkele avonden per week muziek/animatie. Anduze op 10 min rijden. Mooie omgeving. Heerlijk gegeten bij La Truie qui Doute, traditionele keuken. Zelfs de kinderen vonden t heerlijk.

karine marais/gérante, owner, 23-8-2017

Thank you for your comment, we are glad when you enjoyed your stay...

See you next year!

Mooie camping direct aan de rivier

evelienmarkgraaf
    20-8-2017

De camping is redelijk groot, maar de plekken zijn ruim. Wij stonden op het veld onder bij de rivier met 2 rijen breed, maar het veld heeft ook plekken waar je 4-5 rijen breed staat en dan is het behoorlijk druk en lijken de plekken minder groot. Voldoende bomen bij de plekken waardoor je altijd schaduw hebt. Wij stonden bij een gedateerd wc/douche hok, maar het functioneerde allemaal. WC's roken niet altijd even fris, bij de nieuwe gebouwen was dit niet. Wel met je eigen wc-rol over de camping. Je kunt ook heel rustig staan bovenin, maar dan moet je behoorlijk klimmen. De rivier is natuurlijk geweldig! Zorgt voor uren speelplezier en het gedeelte met de rotsen is helemaal leuk. De winkel verkoopt heerlijke streekproducten, vooral het vlees van de boerderij is een aanrader! Handig dat je kunt afhalen in het restaurant. Aankleding in het restaurant kunnen ze nog wat aan doen, ziet er nu erg ongezellig uit. Pleintje met de jeux de boules baan is super leuk. Bij de receptie wordt je ontzettend vriendelijk geholpen, ook voor dingen die er in de omgeving te doen zijn. Grote supermarkten vlakbij.
    karine marais/gérante, owner, 23-8-2017
    Thnak you very much for this comment. Many detail that present our campsite...See you soon!

Fijne en rustige camping

Silke
    18-8-2017

Mooie camping gelegen aan een riviertje. Het is lekker rustig op de camping. Hebben hier een heerlijke tijd gehad. Het riviertje met daarvoor een ligweide is echt ideaal. Bij het restaurant kun je lekker en gezellig eten. Minpunt: Een aantal sanitairgebouwen zijn verouderd. Het sanitairgebouw wat het dichtste bij was voor ons had maar 2 douches en 3 toiletten voor een groot deel van de camping. Het resultaat daarvan was dat de wc's nooit een schone indruk gaven. Gelukkig was 100 meter verder (bij de tennisbaan) een nieuwer toiletgebouw, waarbij de wc's er wel altijd schoon uitzagen.
    karine marais/gérante, owner, 31-10-2017

Thanks you for taking time to give your opinion. Year after year, during the winter we rehabilitate the sanitaries. One year on the hill and another near the restaurant...

We hope to see you again!

Fijne camping

Marjolein
    16-8-2017

Wij stonden halverwege de heuvel, en dat was precies wat we zochten: veel privacy, mooie ruime en rustige plek, en omgeven door prachtige bomen. Binnen een paar minuten lopen was je op de centrale jeu de boules plek, speeltuin, winkeltje en restaurant, en riviertje. Een aantal keer per week werd er een muziekavond georganiseerd met goede muzikanten; leuk voor jong en oud.

Als je voor je rust komt, kies dan geen plek op het vlakke gedeelte; daar staat het in het hoogseizoen vrij vol. Als je echter houdt van gezelligheid om je heen, en de rivier op steenworp afstand wilt, is het een aanrader!

karine marais/gérante, owner, 18-8-2017

Thank you for taking time to comment your stay. It is exactly as you said, wild, quiet and beautiful on the hill and the river never far away! Friendly, shaddy and close to the center on the plain! We are glad you enjoyed the musical show!

see you soon...

We komen zeker terug!

Thomas Vandenberghe
    13-8-2017

Zonder boeken toegekomen op deze camping. We werden hartelijk verwelkomd en werden rondgereden op de camping met een golkarretje om de beschikbare plaatsen aan te geven. We wilden zelf wat rust en kregen dan ook een prachtige plaats te zien bovenop de berg. Heel rustige plaats, wel een niet te onderschatten beklimming te voet. Sanitair was volledig vernieuwd en bijgevolg heel proper!

Voor de rest was alles aanwezig wat je op een camping wenst! Zon-mooie plaats en heel vriendelijk personeel!

Camping Cévennes Provence, owner, 14-8-2017

Thanks for taking time to write a comment!

Best regards!

Zeer leuke camping

M
    6-8-2017

Hele fijne camping aan de rivier! Goede supermarkten in de buurt en heel aardige mensen aan de receptie.

Helaas weinig kinderanimatie.

Maar verder een top camping

karine marais/gérante, owner, 10-8-2017
    Thank you for your comment, we are glad when our guests enjoyed their stay. Places on hill are quieter and a the view is beautifull...

Prima camping, wel erg druk op veld bij de rivier

Walter Kras
    21-7-2017

Prima camping, vriendelijke mensen, goede en veilige speeltuin voor de kinderen. Sanitair schoon en doeltreffend, ook voor kinderen. De plekken op het vlakke gedeelte naast de Gardon helaas wel erg overbezet in onze opinie. We stonden in begin juli prima hier, maar gaandeweg werd het drukker. In een straal van 15 meter rondom de tent minstens 15 tenten/caravans en campers. Voor liefhebbers van rust en privacy ongeschikt.

Omgeving is prachtig. Riviertje prachtig en leuk voor kinderen. Dammetjes bouwen, visjes vangen e.d.

Weer was ook schitterend; af en toe een kleine bui of donderslag, maar doorgaans 30 plus en zon.

karine marais/gérante, owner, 22-7-2017

Thank you for taking the time to comment. The estate stretches out over 30 hectares and consists of a vast plain flanked by two hills. Only 15 hectares are used for camping. There are more peolple in plain, closed to the river than on the hill, where the places are wilders for who love the nature and the silence. we hope you enjoyed your stay...

Fijne sfeer, mooie plaatsen. Sanitair minder, gedoe met warm water.

1 avond verpest door afgrijselijk harde muziek vanaf de overkant, waar een avonturenpark ligt. Helaas niet de eerste camping, waar de hele omgeving gedwongen is te luisteren naar iets, wat je absoluut niet wil horen...

karine marais/gérante, owner, 20-7-2017

Thank you for the comment. We are really sorry for the noisy night. That was out of the ordinary, our neighbours - "Parc Parfum d'aventure - tree climbing" had celebrated their 15th anniversary...We hope, anyway, you enjoyed the rest of your stay

best regards.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cévennes Provence in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cévennes Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cévennes Provence scoort een 8.33 uit 10 op basis van 101 reviews.