Camping Cévennes Provence

Camping Cévennes Provence
8,4

97 reviews over Camping Cévennes Provence in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nette camping met veel plaatsen.

Leuke beek waarin voor ieder wat wils is. Ondiep gedeelte, zwem gedeelte en canyon om in de stroomversnelling mee te drijven of van rotsen te springen.

Verschillende plaatsen hebben weinig afscheiding, waardoor het gevoel van privacy af en toe weg kan zijn maar dat kun je zelf oplossen door slim te gaan staan.

Bezoekers zijn toegankelijk en van verschillende nationaliteiten (nederlanders, fransen, duitsers, zwitsers, belgen, engelsen).

In de avond gaan de lampen uit om 22.30u en dan kan iedereen bij zijn eigen plek nog vertier zoeken. Dat geeft rust op de camping zonder de gezelligheid te beperken en dat konden wij wel waarderen.

We hebben zelf wat ongeluk gehad op de camping, een botbreuk door een val. Daarbij zijn we uitstekend geholpen door de receptie. Goede tips over wat te doen, zorg uit handen genomen en er werd regelmatig geïnformeerd naar hoe het ging.

Aanrader. Zonder meer.

Goede camping in een mooie omgeving

Max
14-9-2018

Wij hadden hier een chalet gehuurd. Deze kon schoner, maar ja, het uitzicht maakte veel goed. Mooie en goede camping met veel mogelijkheden in de omgeving. Zou hier niet gauw in het hoog seizoen komen. Wel veel overlast van muggen.

Geweldig

Johan Hellings
10-9-2018

Het ontvangst was zeer vriendelijk werden persoonlijk naar ons chalet gebracht , het is een zeer mooie gelegen camping .

Het chalet was fantastisch het weer super , het restaurantje zeer fijn , dit is nu genieten van vakantie.

Wij hebben in de week dat wij er waren gewandeld steden bezocht en een dag naar Pont du Gart geweldig mooi , de steden Azzu en Nemis zijn goed te doen en leuk de markten met producten van de streek zijn heerlijk.

Het eten op de camping was zeer goed met ook weer producten van de streek en Pizza's , voor de eerste keer gegeten omdat men hier een Pizza met kaas had heel lekker , omdat de prijs hier heel goed was hebben wij bijna dagelijks hier gegeten , maar ook omdat het goed was.

De toilet gebouwen oude en nieuwe zagen er zeer schoon uit , het vuilnis werd meerdere keren in de week op geruimd dus geen stank of ongedierte het was allemaal zeer proper.

Volgend jaar komen wij terug maar dan twee weken challetno 6

Prachtige groene, rustige camping

Andrea
31-8-2018

Wij hebben hier 3 weken in augustus met veel plezier gekampeerd.

We stonden op een terras, prachtig plekje voor ons drieen. Tijdens de hitte (tegen de 40 graden) was het goed uit te houden. Na hevige regen koelde het flink af en hadden we idd last van muggen, tja....groen en water...

De rivier is prachtig. Voor de dam is de diepte: van enkel tot verderop borsthoogte, achter de dam spectaculair, met een band van de stroomversnellingen af en zelfs diepe poelen, dus van rotsen af springen.

Je kunt je tegen betaling inschrijven op activiteiten, maar doe je dit niet, krijg je er ook niets van mee. En om 22.30 is het werkelijk stil op de camping, op een enkeling na die het gezellig hebben en zacht (proberen te) praten. Vanaf 8.30 kun je brood halen, dus ook tot dan rust.

Sanitair divers (oud en nieuw) douches schoon, toiletten zouden iets vaker schoon gemaakt mogen worden.

Restaurant prima eten en goed betaalbaar. Ijskraam aanwezig.

Prachtige camping!

Fam. Schipper
31-8-2018

Wij hebben voor de tweede keer genoten dit jaar op deze mooi camping. Goed onderhouden. Elke plek is anders op de camping. Wel genoeg ruimte voor onze grote tent iig. Wij stonden beneden bij de rivier. Erg mooi uitzicht en geen last van drukte.

De rivier is top en ook kan je verder klimmen tussen de rotsen of je mee laten nemen in de kleine stroomversnellingen. Genoeg uitdagingen voor kinderen.

Brood op de camping in het winkeltje is heerlijk en overigens de andere produkten ook. Veel halen ze lokaal bij kleine boeren vandaan.

Kortom een aanrader.

Prachtige Familiecamping

Familie Knape
27-8-2018

Geweldige Camping. We hebben ruim twee weken genoten. De rivier is heerlijk. De kinderen vermaken zich er prima en er is voor elke leeftijd wel een mooie plek te vinden bij de rivier.

Ondanks dat de camping redelijk groot is, hangt er een prima, rustige sfeer. De service op de camping is erg goed.

Het sanitair is nieuw en wordt netjes schoon gehouden.

Klein minpuntje is dat de afvalcontainers soms s' morgens voor 7:00u al worden geleegd. Dit hoor je over een groot deel van de camping.

Ondanks dat....... De kans is groot dat we nog een keer terug gaan naar deze zeer nette camping in deze mooie omgeving.

Top vakantie gehad! Volgend jaar weer!

van Tuffelen
15-8-2018

Wat een mooie camping. Als je van natuur houdt is dit zeker een plek om naartoe te gaan. De ligging is fantastisch in een prachtige groene omgeving. Volop vermaak voor de kinderen in de speeltuin, op het pleintje en natuurlijk in de rivier. Bovenop de waterval is het ondiep, heerlijk vertoeven als je het warm hebt, de kinderen kunnen zich er kostelijk amuseren. Onderaan (stukje keien klimmen) kun je fantastische avonturen beleven door mee te gaan met de stroming. (Let op wel voor gevorderde zwemmers)

De plekken op de camping zijn ruim, onze tent (6-p) incl. Partytent pastten precies op de plek. Het sanitair is schoon en wordt goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk.

Er zijn voldoende mogelijkheden in de buurt om iets te gaan ondernemen. Zo zijn wij naar Arles, Saintes Maries de la Mer en naar het strand geweest. Allemaal op geringe afstand.

Er is nog genoeg te doen en te zien in de omgeving, dus volgend jaar komen we weer!

Karine MARAIS, owner, 18-8-2018
Thank you to comment your stay. We appreciate a lot when the description is objective ! and we hope to see ou next year...

Geweldig

Evelien
9-8-2018

Heel leuke camping, kindvriendelijk, leuk restaurant, aardig personeel, heerlijk riviertje. Sanitair die wij hadden was een beetje verouderd, maar voldeed wel prima. Winkeltje heeft veel keuze. Wel veel last van muggen, maar met de anti-muggenspray was het prima. Intermarché dichtbij. Mooie omgeving; leuk bamboebos en een mooie grot in de buurt.

De toegangsweg naar en van de camping is wel een beetje een uitdaging met een auto met caravan van 2,5m breed en 7m lang... Smal bruggetje en smalle weg met haarspeldbocht omhoog naar de camping. Wel gelukt 👍🏻 zonder problemen.

Karine MARAIS, owner, 18-8-2018
it is true that the bridge can surprise the first time, but holidays in the Cevennes are deserved! Thank you for your comment ...

Heerlijke camping

Jurgen kerssen
4-8-2018

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad. Dit jaar waren wij voor de 7e keer op deze camping. Onze dochter (7), was nu oud genoeg om achter de dam in de stroomversnellingen te zwemmen, heerlijk!

Het sanitair is prima en schoon! Het restaurant is simpel, maar het eten erg lekker.

Al het personeel is zeer vriendelijk, en meedenkend.

De plekken zijn ruim en divers, en door de vele oude bomen is er veel schaduw.

Wij komen zeker terug!

Karine MARAIS, owner, 18-8-2018
Thank you both very much for taking time to comment. We do like when the stay lets a good memory...A special kiss for your lovely daughter...

Perfecte camping

Johan en Angela
27-7-2018

Aan de al geschreven commentaren is niets toe te voegen, een prima camping met vriendelijk personeel.

We hadden zelf voor een langere periode gereserveerd maar zijn eerder weggegaan (niet omdat de camping slecht was) maar dit gaf bij de afrekening geen enkel probleem, gewoon de gebruikte dagen betalen en geen gezeur, prima!

Wel een tip, kom je met de caravan van af St Jean du Gard ga dan niet bij het eerste bordje richting camping maar rij enkele km. verder tot bij de afslag bij de Auberge du Temps, dit is wel een zeer scherpe afslag naar links welke misschien voor jouw te scherp is, rij dan enkele honderden meters verder daar is een rotonde om gemakkelijk te draaien.

De eerste afslag lijdt via op veel plekken zeer smalle weg waar je elkaar niet met 2 auto's kunt passeren.Op de camping vindt ik de grote van het sanitair wel aan de krappe kant t.o.v. het aantal gasten.We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, vandaar geen mening

Karine MARAIS, owner, 18-8-2018
Thank for the clear and simple roadmap! See you next year ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cévennes Provence in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cévennes Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.