Camping Capfun Filament

FrankrijkLanguedoc - RoussillonAnduze (Gard)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Capfun Filament voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 105 reviews
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 105 reviews
  • 6.6Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

105 Reviews over Capfun Filament

• 9Marielle Jullien24-07-2018

Très accueillant et très agréable

Mobil home en très bon état, propre, agréable, bien espacé des voisins, personnel au top très polis et toujours souriant, restaurant très bon, seul bémol l'Épicerie pas beaucoup de choix . Nos enfants on adorés les jeux gonflables. Piscine un peu petite.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10PIROLA THERESE25-06-2018

Le top des campings! Accueil, endroit, activites..

Camping exceptionnel! Un havre de paix au milieu des bambous, à côté de la rivière, piscine extraordinaire, personnel d'une extreme gentillesse.... evasion garantie!

• 8Martin19-08-2017

Prima

Wij zaten in top presta 2-4 personen met zn zessen waaronder onze tweeling van 6 maanden. Nieuwe en schone chalets met prima veranda. Zwembad is prima afkoelingsplek en als het rustiger is kun je baantjes zwemmen. Er wordt streng op kwaliteit badwater gelet. Winkeltje heeft alle basale producten en elke dag vers brood. Camping ligt op ongeveer kwartier van anduze. Gewoon een prima camping om van het mooie weer te genieten. Na overname door Capfun / franceloc eigenlijk weinig meer op aan te merken. Restaurant vond ik die ene keer dat we er waren niet best ( rood vlees na drie keer afgestemd te hebben dat het niet rood moest zijn). Maar eigenlijk heb ik dat ook bij duurdere restaurants in FrAnkrijk. Dus waarschijnlijk typisch Frans. Riviertje stelt niet veel voor. Als je dat wel belangrijk vind dan is camping Le Pradal nabij Anduze een beter alternatief. Glijbanen inderdaad op ander deel van camping maar dat went wel. 5 minuutjes lopen bij zwembad vandaan pal naast restaurant.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Eliza02-08-2017

Prima camping voor de prijzen die ze vragen

Wij hebben last minute een weekje geboekt met twee gezinnen in twee lossen mobilehomes naast elkaar. We waren de eerste van het seizoen in de mobilehomes en daardoor waren ze niet zo heel schoon meer. Later bleek alles ook nog afgesloten te zijn, even naar de receptie en alles werd direct aangesloten en geregeld! Receptie deed erg hun best Engels te spreken en zijn hartelijk ontvangen. Omgeving is super mooi, leuke plaatjes in de buurt met de markjes en de stoomtrein van Anduze naar St Jean du Gard is een aanrader op dinsdagochtend met de markt.

Enige wat een minpunt was dat de glijbanen niet naast het zwembad lagen, maar achterin de camping. Als ze daarnaast ook een zwembad zouden bouwen, hebben ze het goed voor elkaar. Winkeltje is niet heel veel, maar op 12 minuten rijden zit je bij de Lidl, Aldi & Intermarche. Stokbrood en croissant zijn wel heerlijk in de ochtend en ze zijn al vanaf 06:30 open tot 21:00 in de avond. Animatie was goed en ze doen echt hun best om het in het Engels te doen, maar de kids en wat handen en voeten werken hebben er zeker geen last van. Ik zou er zo weer heen gaan, camping zijn ze nog aan het verbeteren en zal alleen nog maar beter worden.

• 8Eetgelegenheden
  • 4peter30-07-2017

rumoerige franse werfkamping om voorbij te rijden

Wij gaan jaarlijks naar Franse campings en ik moet zeggen dat dit jaar een tegenvaller was.Wij stonden er in het drukste moment van Juli met onze caravan en deze camping is zeker zijn sterren niet waard.Het sanitairblok is hopeloos verouderd,soms geen warm water.Geen water op de kraantjes langs de staanplaatsen,gedurdende 2 weken geen werkende wifi,je kon wel verbinden maar je had totaal geen bandbreedte,zelfs niet om een gewone webpagina te laden. Zwembad ok en proper,alleen te klein voor zo'n grote camping en de buizen staan volledig de andere kant van de camping waar ook het restaurant gelegen is,met vlak daarnaast de septic tanks van de camping,waardoor er regelmatig geurhinder is ........ .Het riviertje was wel leuk voor de kinderen. Uren voor stilte worden niet gerespecteerd, elke nacht lawaai door mede camping-gangers zonder dat de security maar 1 opmerking geeft,er kwam ook geen verandering na gesprek met de manager,"zij voeren een iets losser beleid" De heggen en het gras worden niet bijgewerkt en alles staat in wildgroei,onkruid tussen de huisjes enz..... Winkeltje zeer beperkt in aanbod en supermarkt op 20min rijden. Kinderanimatie enkel in frans en zeer matig engels,het is duidelijk dat deze camping enkel de Fransen als doelgroep heeft. Wij komen niet meer terug naar deze camping,zoveel is zeker.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Ronald17-07-2017

Leuke camping, prima vermaakt

Mooie camping, rustig maar toch ook wat activiteiten. Dan wel in het Frans maar daar wisten de kids wel raad mee. Gelukkig hadden ze ook snel vriendjes gemaakt. Mobile home gehuurd, prima voor elkaar. Boodschappen te halen bij de supermarkt dorpje verderop, Liddle en intermarche. super mooie omgeving, en heerlijk bij de rivier vertoeven. Zwembad niet te diep en goed te gebruiken. Staat van de camping is her en der niet goed, maar er werd aangewerkt en was prima voor ons. in 2017 zitten we er weer maar een week langer!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10.03-06-2017

Excellent

super accueil personnel très compétent, souriant, accueillant et réactif. beau camping, vivement une piscine supplémentaire à coté des toboggans. la rivière apporte un véritable plus très agréable avec cailloux et sable on peut même y nager!.

• 10.30-05-2017

Excellent

personnel très aimable et souriant ainsi que très compétent, à l'écoute de ses hôtes. une rapidité d'intervention excellente si vous avez un problème dans le mobilhome. Dans ce camping, je ne vois rien à améliorer.

• 10.29-05-2017

Excellent

Super équipe dirigé parfaitement malgré leurs jeunes âge Rester comme vous êtes souriant contentieux et polyvalent Encore merci pour votre gentillesse et votre accueil 😜 . Rien surtout ne changer rien 😆😜

• 6F29-01-2017

Fijne camping met verbeterpunten

Wij zaten in een super mooie en luxe (nieuwe) stacaravan. Bij aankomst was alles tiptop in orde. Het verwarmde zwembad is niet te diep (1.20 ongeveer) waardoor onze kinderen er goed konden staan en zichzelf super hebben vermaakt. Jammer dat de nieuwe glijbanen niet bij het zwembad zijn, maar aan de andere kant van de camping. Er was overigens geen toezicht daar waardoor de tieners die er zonder ouders waren erg weinig rekening hielden met de jongere kinderen en daar alleen door omstaande ouders op aan gesproken werden. Niet altijd even effectief helaas. De speeltuin was heel erg leuk. Personeel altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Wel was de receptie op bepaalde uren gesloten, wat niet altijd handig was. Het winkeltje bij de camping was beperkt, wel altijd ver gebakken brood en croissants en de eigenaar echt superaardig. ook tegen de kinderen. Animatie volledig in het frans dus daar hebben onze kinderen niet aan deelgenomen. Het restaurant met daar vlak voor de rioolopslag was echt niet prettig om te zitten. Oud en echt aan een opknapbeurt toe en de stank kwam je af en toe tegemoet. De animatie die er af en toe was in de avond was best leuk. Het oude sanitair gebouw was echt te smerig voor woorden, overal ongedierte, afgebrokkelde tegels en een enorme stank. Nieuwe gebouw voor aan de camping was een stuk beter gelukkig. Prachtige omgeving waar je elke dag wel iets kan bezoeken. Het treintje, bamboebos, grotten, stadjes enz.. Wel een stukje rijden naar Anduze, maar dat is nou eenmaal vaak zo in Frankrijk. Dat zijn ander afstanden als die wij gewend zijn.

• 4Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar