Camping Yelloh! Village Château de Boisson

Camping Yelloh! Village Château de Boisson
8,1

• Activiteiten8,4
  • Sfeer in stad9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Château de Boisson voor je op een rij gezet:

297 reviews over Camping Yelloh! Village Château de Boisson in het Nederlands

Leuke lawaaiige camping.

Jan Jansen
10-8-2018

Geweldige camping, komen er al jaren, maar sinds dit jaar erg veel kabaal door luide muziek aan het zwembad. Leuk voor pubers, afschuwelijk voor de overige rustzoekers, die een boek willen lezen.

Na jarenlang als het ware te zijn opgegroeid op Chateau de Boisson ben ik nu met jong gezin afgereisd naar mijn vertrouwde camping; nu onder de vlag van Yelloh Village. Met zijn vieren hebben we verbleven in de premium Cottage Argensol. Het is een ruime, zeer complete en schone caravan voorzien van een ruim vlonderterras (incl gas-bbq). Wat ons betreft is de caravan met zijn twee badkamers te compleet: de ruimte van 1 badkamer had beter bij het woongedeelte getrokken kunnen worden; waardoor dat ook meer ' premium' had aangevoeld. De omgeving van de camping blijft prachtig, authentieke dorpjes, wandelingen te maken (chateau d'allegre), riviertjes te bezoeken. Het a la carte restaurant op de camping is zeker een aanrader! Het zwembad heeft behoorlijk wat achterstallig onderhoud (losse vlonderplanken, -schroeven, tegels) ook biedt Yelloh meer (luide)entertainment: iets wat de glans van weleer wat ons betreft doet verliezen

Verrassend genoten!

R. Koene
18-4-2018

Mooie camping, met ruim opgezette plaatsen. De stacaravans zien er goed uit en zijn wat je ervan mag verwachten. De camping heeft een kleine winkel, maar supermarkten zijn binnen 10 KM (met de auto) makkelijk te bereiken. Qua locatie is het echt een rustig gelegen camping, dus hier kan je zeker goed tot rust komen! Uitstapjes naar mooie plaatjes zoals bv Avignon zijn ook goed te doen en zeker een aanrader!

Vanwege gebruik van een stacaravan hebben we het algemene sanitair niet nodig gehad, uiteraard wel een kijkje genomen en dat zag er netjes uit.

Enige min-punten zijn het hoogteverschil en de wespen bij het zwembad. De camping bestaat uit verschillende lagen, die dmv stijle paadjes aan elkaar verbonden zijn. Ongetrainde kuiten zullen dit gaan voelen na een week. De wespen zaten op de grond bij het zwembad en soms moest je er echt tussendoor stappen, niet handig/fijn voor kinderen.

Employés+, activités/infrastructures-,cadre+

NELLY DEBRIE
6-11-2017

+ : propreté sanitaire, employés au top, nature Environnement préservé beau cadre.

- : pas grand chose pour petits bouts niveau air de jeux. Fin août plus d'activités...

endroit magnifique

Sylvie Banos
6-11-2017

endroit magnifique tres propre calme bien situé...

Je ne retourne pas l année prochaine

KARIM BOUADI
6-11-2017

Le plus c est le calme du camping

Le moins bien aucune activité réel pour les enfants

beau sejour

CLAIRE MERCIER
6-11-2017

tres joli cadre calme et tres belle region

petit hic pas assez d animations et quand il y en avait a 23h c etait fini.....dommage sinon personnel gentil, camping propre et tres agreable

Je m attendais à mieux pour un 5 étoiles

SOFIA BOUDJEMA
6-11-2017

Déçu logement pas de terrasse mais petit balcon piscine remplis de guêpe animation pas terrible pour les enfants camping 2 animation par soir qui se termine à 23hr sinon kebab logement etais propre mais le camping extérieur pas entrennu crotte de chien et d autre animaux sanitaire piscine très sale

Fantastisch maar slechte hygiene

Elisa Oss
9-9-2017

Wij zaten boven bij het kasteel: Prachtig terrein. Prachtige plaatsen. Goede faciliteiten.Prachtig sanitair maar vies. Er wordt nauwelijks schoongemaakt. Poetsvrouwen werken met sprayflesjes om tientallen douches en wc's te poetsen. Haren en zwarte plekken in de hoeken dan wc's en wastafel ruimtes. Bij de afwasbakken zijn ook de familie douches: de afvoer vh water vd douches is daar niet goed zodat je in het water staat af te wassen: laarzen aan dus als je gaat afwassen. Wij waren hier begin september. Gelukkig dus niet in het hoogseizoen. Zwembad is vies: de bodem ligt het bezaaid met insekten en schimmelplekken: zwarte randen. Wc's bij het zwembad stinken en ook viezigheid in de hoeken. Daar laat je kleine kinderen niet naar toe gaan.

Stortplaats chemisch toilet is boven. onhygiënisch . Het is een crime om je toilet daar te gaan leeggooien.

Heel jammer want als de algehele hygiene zou verbeteren is het een topcamping.

Jammer ook dat er geen eigenaar of ander aanspreekpunt is.

Great stay , pitch was excellent

Alan JOHNSON
5-9-2017

Great stay , pitch was excellent .

Stayed at the end of the season and couldnt believe how quiet it was.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Château de Boisson in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Château de Boisson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Château de Boisson scoort een 8.07 uit 10 op basis van 297 reviews.