Camping Yelloh! Village Château de Boisson

Camping Yelloh! Village Château de Boisson
8,1

• Activiteiten8,4
  • Sfeer in stad9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Château de Boisson voor je op een rij gezet:

181 reviews over Camping Yelloh! Village Château de Boisson in het Nederlands

Verrassend genoten!

R. Koene, 18-4-2018

Mooie camping, met ruim opgezette plaatsen. De stacaravans zien er goed uit en zijn wat je ervan mag verwachten. De camping heeft een kleine winkel, maar supermarkten zijn binnen 10 KM (met de auto) makkelijk te bereiken. Qua locatie is het echt een rustig gelegen camping, dus hier kan je zeker goed tot rust komen! Uitstapjes naar mooie plaatjes zoals bv Avignon zijn ook goed te doen en zeker een aanrader!

Vanwege gebruik van een stacaravan hebben we het algemene sanitair niet nodig gehad, uiteraard wel een kijkje genomen en dat zag er netjes uit.

Enige min-punten zijn het hoogteverschil en de wespen bij het zwembad. De camping bestaat uit verschillende lagen, die dmv stijle paadjes aan elkaar verbonden zijn. Ongetrainde kuiten zullen dit gaan voelen na een week. De wespen zaten op de grond bij het zwembad en soms moest je er echt tussendoor stappen, niet handig/fijn voor kinderen.

Fantastisch maar slechte hygiene

Elisa Oss, 9-9-2017

Wij zaten boven bij het kasteel: Prachtig terrein. Prachtige plaatsen. Goede faciliteiten.Prachtig sanitair maar vies. Er wordt nauwelijks schoongemaakt. Poetsvrouwen werken met sprayflesjes om tientallen douches en wc's te poetsen. Haren en zwarte plekken in de hoeken dan wc's en wastafel ruimtes. Bij de afwasbakken zijn ook de familie douches: de afvoer vh water vd douches is daar niet goed zodat je in het water staat af te wassen: laarzen aan dus als je gaat afwassen. Wij waren hier begin september. Gelukkig dus niet in het hoogseizoen. Zwembad is vies: de bodem ligt het bezaaid met insekten en schimmelplekken: zwarte randen. Wc's bij het zwembad stinken en ook viezigheid in de hoeken. Daar laat je kleine kinderen niet naar toe gaan.

Stortplaats chemisch toilet is boven. onhygiënisch . Het is een crime om je toilet daar te gaan leeggooien.

Heel jammer want als de algehele hygiene zou verbeteren is het een topcamping.

Jammer ook dat er geen eigenaar of ander aanspreekpunt is.

Toilet gebouw kan s schooner

Natascha, 31-8-2017

Toilet gebouw kan s schooner. Voor de rest mooie camping. Goed zwembad en restaurant.

Fijn verblijf tijdens week kampeervakantie

Jeffrey VAN HEK, 29-8-2017

Fijn verblijf tijdens week kampeervakantie. Vriendelijk en gastvrij.

Hygiene is behoorlijk achteruit gegaan ten opzichte van vorig jaar. Temperatuur zwembad te laag voor kleine kinderen. Babybad al helemaal te koud en gevaarlijk door de bodem.

Niet nog een keer

W.M., 15-8-2017

Dit was het tweede jaar (op rij) dat wij hier waren.

Helaas viel het dit jaar wat tegen. Dan hebben wij het met name over de hygiëne van de camping en de staat van onderhoud van het zwembad. Dit alles is ten opzichte van vorig jaar erg achteruit gegaan.

Er wordt nauwelijks tot niet schoongemaakt. De toiletten en douches zijn zo ontzettend vies! De stank, overal haren (niet van twee dagen, maar echt van weken) en ontzettend veel dode insecten. Er is afgelopen 3 dagen niet schoongemaakt. De details zullen wij jullie besparen.

Het zwembad is zeer verouderd en ijskoud! In het pierenbad komt letterlijk de bodem omhoog. Dit is erg gevaarlijk. Het binnenbad is absoluut niet verwarmd (wat men wel zegt) en het buitenbad wordt enkel door de zon opgewarmd.

De omgeving is werkelijk prachtig! Je moet wel op pad om iets te gaan doen. Minimaal 30 minuten afstand. Op de camping is nauwelijks iets te doen.

Voor ons wordt het absoluut geen derde keer!

Wc complex was niet netjes

Sander, 14-8-2017

Wc complex was niet netjes...je betaald best veel en dan moet het wel goed zijn..lampen zaten vol dode insecten..is niet super erg maar kleine moeite om dat schoon te houden

Prima camping, vooral voor met jongere kinderen.

Iris Hoes, 13-8-2017

De camping ligt mooi op een heuvel en is ruim opgezet. We verbleven in een stacaravan onderaan de heuvel. Er is meer dan voldoende sportmogelijkheden. Het loopje naar het zwembad is prima te doen. Het dorpje rond het kasteel is prachtig en autentiek. Net buiten de kasteelpoort is een klein supermarktje waar goedkoper een kleine boodschap en heerlijk stokbrood. Dit hoort niet bij de camping. In St Ambroix zijn de grote supermarkten. Leuk

Om te doen is quad rijden, de markt op vrijdagochtend in Barjac en zwemmen in de rivier. De burgers van het reastaurant op de camping zijn een echte aanrader! De camping is schoon! En er zijn meer dan

Voldoende mogelijkheden om te wassen. Toen wij een arts nodig hadden heeft de receptie ons heel fijn en goed geholpen. Het personeel is heel vriendelijk en spreekt ook Engels! De bedden hebben Franse maten en zijn dus was smal en kort. Verder is er voor de wat oudere kinderen wat weinig te doen.

Hygiene was niet goed te zoeken

Peter VAN HETEREN, 10-8-2017

Hygiene was niet goed te zoeken. Toiletten worden te weinig en goed schoongemaakt. Vaak geen toiletpapier en of zeep aanwezig.

Achterstallig onderhoud in de toiletgebouwen, op de plekken (b.v. verlichting) en het zwembad.

Een tegenvaller

René, 9-8-2017

Afgelopen week vol verwachting naar deze camping gereden. Het bleek een tegenvaller. Er hangt geen prettige sfeer. Dit komt doordat iedereen z'n auto voor de tent / caravan heeft staan. Hierdoor is er weinig contact met elkaar. Vergelijk het met de sfeer op een bungalowpark.

De grootste afknapper is toch wel het vieze sanitair. Er wordt heel slecht schoongemaakt. De ruimtes liggen vol met dode insecten en andermans haren. Zelfs direct na het schoonmaakmoment.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Château de Boisson in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Château de Boisson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Château de Boisson scoort een 8.08 uit 10 op basis van 295 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: