Camping Château de Boisson

Camping Château de Boisson
7,3

• Sfeer in stad9,2
  • Activiteiten8,4

Voor de jeugd is Camping Yelloh! Village Château de Boisson erg geschikt. Op de camping vind je animatie met veel verschillende activiteiten, meerdere zwembaden en een restaurant en bar. Voor mensen slecht ter been is Camping Yelloh Village Château de Boisson minder geschikt. In de omgeving vind je o.a. een strandje en Avignon.

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Boisson voor je op een rij gezet:

188 reviews over Camping Château de Boisson in het Nederlands

Overname Capfun

Paul
16-7-2019

Sinds dit jaar overgenomen door Capfun. Nu een lawaaiige op omzet gerichte camping met een management dat de klantvriendelijkheid niet hoog in het vaandel heeft staan. Om te kamperen zou ik hier wegblijven, om een stacaravan te huren, waar je bovenop de buren staat, maar tegen redelijke prijzen, is het een poging waard. De omgeving is geweldig, met leuke plaatsen, markten enz, maar het exclusieve is er bij deze camping na heel veel jaren af!

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer, geen aanrader, info lijkt veel mooier

M
12-2-2019

Omdat we vooraf alles moesten betalen, kregen we nadat we overhaast (door ziekte thuisblijver) na 1 nacht naar huis moesten vertrekken niets retour van de camping. Ook niet van de overkoepelende organisatie Castel Campings. Zeer teleurstellende service, al was het maar de helft geweest van de 20 duur betaalde nachten. De ene nacht installeerden we ons op een plek achter hoge heggen, met niemand contact gehad, ongelijke bodem, zeer schuin aflopend, toen we 's avonds een spel deden met de kinderen kregen we vd bewaking vermaning dat we zachtjes moesten doen, maar de volgende ochtend werden wij om 6.30 allemaal wakker vd schoonmaaksters die enorm veel herrie maakten toen ze het sanitair gingen schoonmaken. Onprettige sfeer, niet zoals we gewend zijn op een franse 4 sterren camping. Zwembad oogt aftands en niet schoon, geen schaduw, smerig was dat er loslopende dieren rondliepen, geiten, lama's enz. Onprettig en onhygienisch!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

nooit meer

M. Biesma
1-11-2018

Slechte service, onvriendelijk personeel. Mocht je met een tent daar gaan willen staan, niet doen. Tenzij je wilt dat je tent onder gepiest wordt door de vele zwerfkatten op het terrein. Onze klacht hierover wordt vriendelijk weggewimpeld onder het motto: wij zijn niet verantwoordelijk voor onze camping...

Canvas Holidays

Prima camping in prachtige omgeving!

Esther
30-8-2018

Leuke niet te grote camping. Camping bestaat uit verschillende lagen, wij zaten beneden, hier waren mooie ruimen plekken, verder naar boven waren wel een aantal plekken waarvan wij dachten, met een caravan wordt het wel erg lastig. Prima zwembad met een glijbaan, wel redelijk wat wespen, dus je moet wel uitkijken waar je loopt. Toiletgebouwen waren netjes, zaten overal kleine nachtvlindertjes, maar die heb je nou eenmaal daar in het gebied. Omgeving is prachtig. Naar lokaal strandje geweest waar kids heerlijk van de rotsen af konden springen. Wel probleem met stroom gehad, 6A is niet heel veel, dus stoppen sloegen regelmatig door. Maar over algemeen heerlijke week gehad, voordat we door gingen naar Spanje.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Kan vele malen beter, Yelloh Village onwaardig!

ABK
15-8-2018

Het privé sanitair en het zwembad was prima! Maar, dan nu wat niet; - Animatie was flop. voldeed totaal niet aan wat er op de site van YellohVillage staat. Taalbarriere, 1 leidster(Franstalig)voor de kinderen van alle leeftijden. Geen workshop voor tekenen, schilderen en boetseren waarvoor wij de camping hadden uitgekozen voor zoon(9 jaar). Ook andere kinderen 5,7&9 jaar geen aansluiting bij animatieprogramma. De plaats voor onze tent was dusdanig dat het maanlandschap er recht bij ligt. Heel veel steen en gruis afval onder het pokdalige grasveld. Restaurant So Familia is redelijk zolang je alleen van Pizza en Hamburgers houdt. Een wijn(tje)(proeverij)met een kaasplankje kennen ze niet. Het restaurant gaat pas open om 19.00 uur en So Familia zegt wel open te zijn, maar als je een pizza voor die tijd wilt, dan kan het niet en een ijscoupe kan ook niet(terwijl het 40 graden was). Thee, koffie ijs zijn schandalig duur!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke lawaaiige camping.

Jan Jansen
10-8-2018

Geweldige camping, komen er al jaren, maar sinds dit jaar erg veel kabaal door luide muziek aan het zwembad. Leuk voor pubers, afschuwelijk voor de overige rustzoekers, die een boek willen lezen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Prachtige plek, helaas achterstallig onderhoud

Wouter
11-5-2018

Na jarenlang als het ware te zijn opgegroeid op Chateau de Boisson ben ik nu met jong gezin afgereisd naar mijn vertrouwde camping; nu onder de vlag van Yelloh Village. Met zijn vieren hebben we verbleven in de premium Cottage Argensol. Het is een ruime, zeer complete en schone caravan voorzien van een ruim vlonderterras (incl gas-bbq). Wat ons betreft is de caravan met zijn twee badkamers te compleet: de ruimte van 1 badkamer had beter bij het woongedeelte getrokken kunnen worden; waardoor dat ook meer ' premium' had aangevoeld. De omgeving van de camping blijft prachtig, authentieke dorpjes, wandelingen te maken (chateau d'allegre), riviertjes te bezoeken. Het a la carte restaurant op de camping is zeker een aanrader! Het zwembad heeft behoorlijk wat achterstallig onderhoud (losse vlonderplanken, -schroeven, tegels) ook biedt Yelloh meer (luide)entertainment: iets wat de glans van weleer wat ons betreft doet verliezen

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Verrassend genoten!

R. Koene
18-4-2018

Mooie camping, met ruim opgezette plaatsen. De stacaravans zien er goed uit en zijn wat je ervan mag verwachten. De camping heeft een kleine winkel, maar supermarkten zijn binnen 10 KM (met de auto) makkelijk te bereiken. Qua locatie is het echt een rustig gelegen camping, dus hier kan je zeker goed tot rust komen! Uitstapjes naar mooie plaatjes zoals bv Avignon zijn ook goed te doen en zeker een aanrader! Vanwege gebruik van een stacaravan hebben we het algemene sanitair niet nodig gehad, uiteraard wel een kijkje genomen en dat zag er netjes uit. Enige min-punten zijn het hoogteverschil en de wespen bij het zwembad. De camping bestaat uit verschillende lagen, die dmv stijle paadjes aan elkaar verbonden zijn. Ongetrainde kuiten zullen dit gaan voelen na een week. De wespen zaten op de grond bij het zwembad en soms moest je er echt tussendoor stappen, niet handig/fijn voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch maar slechte hygiene

Elisa Oss
9-9-2017

Wij zaten boven bij het kasteel: Prachtig terrein. Prachtige plaatsen. Goede faciliteiten.Prachtig sanitair maar vies. Er wordt nauwelijks schoongemaakt. Poetsvrouwen werken met sprayflesjes om tientallen douches en wc's te poetsen. Haren en zwarte plekken in de hoeken dan wc's en wastafel ruimtes. Bij de afwasbakken zijn ook de familie douches: de afvoer vh water vd douches is daar niet goed zodat je in het water staat af te wassen: laarzen aan dus als je gaat afwassen. Wij waren hier begin september. Gelukkig dus niet in het hoogseizoen. Zwembad is vies: de bodem ligt het bezaaid met insekten en schimmelplekken: zwarte randen. Wc's bij het zwembad stinken en ook viezigheid in de hoeken. Daar laat je kleine kinderen niet naar toe gaan. Stortplaats chemisch toilet is boven. onhygiënisch . Het is een crime om je toilet daar te gaan leeggooien. Heel jammer want als de algehele hygiene zou verbeteren is het een topcamping. Jammer ook dat er geen eigenaar of ander aanspreekpunt is.

Gereisd Met partner in september 2017

Toilet gebouw kan s schooner

Natascha
31-8-2017

Toilet gebouw kan s schooner. Voor de rest mooie camping. Goed zwembad en restaurant.

Gereisd Anders in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château de Boisson in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château de Boisson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.