Camping Capfun Domaine des Fumades

Camping Capfun Domaine des Fumades
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Domaine des Fumades voor je op een rij gezet:

158 reviews over Camping Capfun Domaine des Fumades in het Nederlands

Prima camping, maar niet geweldig

Anouk
19-9-2018

Onze Habana 4p was keurig schoon en netjes ingericht. De bedden zijn wel versleten en de douche is ontzettend laag. Het terras wat deels overdekt is, is erg prettig voor de schaduw. De stacaravans staan wel erg dicht op elkaar waardoor er weinig privacy is. De camping is voornamelijk Franstalig en de animatie is ’s avonds goed hoorbaar over de hele camping (niet persé storend). Bij de camping is een mooi zwembad, het diepste bad is 1.60 m. De campingwinkel heeft voldoende assortiment, zowel houdbare producten als verse producten. Brood dient de dag ervoor gereserveerd te worden. Er zijn honden toegestaan, echter zijn er geen honden uitlaatvelden en zijn er ook op de camping geen prullenbakken te vinden. Dus met honden is deze camping niet echt geschikt. In de nabije omgeving zijn meer dan genoeg supermarkten te vinden, maar voor een dagje weg moet je wat verder rijden. Een prima vakantie, maar voor ons is dit de eerste en laatste keer.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Niet weer voor ons

Fam.
28-8-2018

Op zich een leuke camping (wel 80% franse gasten) waar we ons prima vermaakt hebben door met name het leuke zwembad. Alleen zijn er wel wat op/aanmerkingen. We hadden een staanplaats aan de rand van de camping die wat hoger lag, wat nu met het noodweer heel goed uitkwam. De plek was mooi ruim. Onder het personeel wordt er slecht of geen Engels gesproken. Terwijl er op de site staat dat er toch wel Engels gesproken wordt en zelf Nederlands onder het animatieteam, nou dat is zeker niet waar.Engels is eigenlijk wel een must voor zo'n camping. Erg slecht, communicatie is erg moeizaam. 1 sanitairgebouw is oud en vies. Verschillende dingen zoals deurkrukken en doucheknoppen kapot etc. wordt niet gemaakt. Dit gebouw werd ook maar 1x per dag "schoongemaakt", dat wil zeggen: met de tuinslang erdoor en klaar.....vies. De andere is nieuwer en netjes.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch! De kinderen willen volgend jaar weer!

Annie
11-8-2018

Super leuke camping met véél animatie. Wel Franstalig, maar wij hadden daar totaal geen last van. Alles mooi centraal, handig voor de kinderen. Zwembad was precies goed, mooi te overzien, leuke glijbanen én top badmeesters. Handdoekje leggen werd niet getolereerd, dus elk moment van de dag een plekje op een beldje. Enige is dat er veel wespen waren die verkoeling zochten bij het zwembad. Ze waren niet vervelend, maar voor mij (fobie) was dat toch een hele uitdaging. Winkel bij de camping had goed assortiment en was over het algemeen niet duur. Wij hadden een mobile home, was mooi en schoon. Bij de receptie spraken ze gewoon goed Engels en klachten werden meteen opgelost. Er waren veel Nederlandse kinderen. De kinderen (7 en 10 jaar) hadden een top vakantie! Die willen volgend jaar weer 😊

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Capfun

Leuke camping, gave glijbanen in t zwembad.

Barbara
9-8-2018

Geweldig zwembad voor de kinderen, de animatie is in het Frans een goochelshow is dan lastig maar een schuim of poolparty was geen probleem. Het sanitair wordt 3 x per dag schoongemaakt, het onderhoud (bv drukknop stortbak ontbrak) wordt binnen een week gamaakt. Het enige minpunt vonden wij de security. Onze kampeerplek was nogal vooraan op de camping dichtbij de animatie etc. 'S avonds als de animatie afgelopen is, en iedereen naar de eigen plek loopt blijven er nogal eens luidruchtige types "hangen" deze personen werden niet door de security aangesproken, die liep liever over het stille gedeelte van de camping. Supermarkten vindt je in Alés (15km) of een kleinere in St Ambroix (12km) in de buurt veel te zien (Uzes, Nimes, Pont du Gard, Montpellier, Avignon etc.) De campingplekken waren nogal divers van formaat, geef goed op met wat voor kampeermiddel je komt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voldoende, maar gaan niet terug

Babet
21-2-2018

De camping was voldoende, maar onze mobile home lag nogal ingebouwd, erg weinig privacy en zeer veel Fransen om ons heen. Op zich is dat niet erg, maar het waren er zo veel dat contact met Nederlanders niet mogelijk was (ze waren er gewoonweg niet), dat was jammer. Zwembad was geweldig, kinderen hebben zich er goed vermaakt. Omgeving was zeer droog en saai. Om mooie plekken te vinden moesten we wel een eind rijden, maar Plage du Roy was het rijden wel waard! Helaas voor onze tienerdochter waren er geen NL tieners op de camping. Terwijl dit meestal wel zo is vertelde de animatie, maar zij beaamde dat er nu inderdaad geen waren (zij was echt de enige). Dat was een echte tegenvaller! Er was ook een hittegolf toen wij er waren. Hier kan de camping niets aan doen natuurlijk, maar het belette ons wel om echt activiteiten te ondernemen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Dit nooit meer...

Irma
10-8-2017

Hadden een mobiel home huisje vlakbij het zwembad, slechte matrassen, douche zit aan elkaar gekit. Mijn man is best groot ( qua lengte ) en die kon amper op de wc en is gaan douchen in het grote camping sanitair gebouw. Animatie was er amper in het Engels of Nederlands. 'S avonds was de animatie/ muziek zo hard dat we er echt last van hadden soms wel tot half 1 's nachts. Onze kids sliepen er soms niet eens van...en als je er wat van zei bij de receptie zeiden ze doodleuk van nou dan moet je de volgende keer maar een camping boeken met minder animatie. Is meer een tiener camping maar onder de 10 heb je er niks te zoeken. Voor ons nooit meer!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Top camping!

Inge Konings
4-8-2017

Ik ben samen met mijn vriend hier op vakantie geweest, wij zijn beide 24 jaar en qua campings hebben we al vanalles gezien. We werden goed ontvangen, er sprak maar 1 persoon engels bij de receptie maar deze was zeer vriendelijk. De stacaravan die wij hadden geboekt zag er schoon uit, erg mooi gelegen en doordat we wat achterdoor lagen op de camping ook heerlijk rustig. Je hoort 's avonds de muziek van het 'activiteitenplein' goed maar dit vonden wij gezellig. De plek voor de auto is prima, prettig dat deze bij de stacaravan kon staan. Het is niet ver lopen naar de receptie/zwembad of bar. De camping is erg mooi en schoon, ziet er knus en gezellig uit. Het animatieteam spreekt alleen Frans, maar dit was voor ons niet storend, ze waren ontzettend leuk met kinderen en ook naar anderen zeer enthousiast! Mooie omgeving, veel te doen en heerlijk genoten! Wij zijn naar Montpellier, Nimes en La grande motte geweest, en ook deze plaatsen zijn ons erg goed bevallen! Deze camping is een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2017

Prachtige sfeervolle camping

Campinggangers
1-8-2017

Camping les fumades overtrof onze verwachting Eker na het lezen van enkele revieuws. Hartelijk ontvangen in het Engels. Grote ruime plek vlakbij speelkasteel. Ideaal kinderen speelden er graag. Overlast hadden wij er niet van. Sanitair was prima staat. Vloer soms wat vies (natte slippers en modder aan de onderkant) na het douchen trekker erover en weer schoon. Iedereen deed dit ook. Zwembad is top. Tegels lopen niet fijn, maar geen gevaarlijke ren partijtjes daardoor. Personeel aan het zwembad goed oplettend (kleur bandje wel/niet zwemvaardig) Animatie Frans geoirienteerd. Dit hinderden ons niet. In de omgeving veel te doen. Bezoekje aan zee zelfs te doen. Ardèche en de camarque op rijdafstand. Wat wel opvallend was, was dat er weinig Nederlanders waren tov andere campings die wij bezocht hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Leuke Camping!

Bas
17-7-2017

Ik ben er 2 weekjes geweest en heb het heel erg naar mijn zin gehad. Camping was wel grotendeels Frans, maar dat maakte ons niet veel uit.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Mooi gelegen camping in Gard

Dianne
27-5-2017

Fijn zwembad, rustige ligging, lekker kanoën in de buurt, veel natuur

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Domaine des Fumades in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Domaine des Fumades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.