Reviews over Alenya

Leuke tijd gehad

Damen,
    30-8-2015

We hebben ons erg goed vermaakt. Kleine camping met idd alleen Franse gasten tijdens ons verblijf. Erg gemoedelijk en vriendelijke eigenaar en personeel. de kinderen hebben veel plezier gehad met hun Franse vrienden bij het zwembad. Gewoon mee gedaan met animatie en ze maakten makkelijk vrienden. Kinderen tot 12 jaar kunnen zich prima vermaken. Tent in goede staat eenvoudig, maar alles aanwezig. Sanitair dicht bij de tent mag inderdaad vernieuwd worden, maar er is vooraan op de camping nog een nieuwer sanitair gebouw. Geen last gehad van vliegen of muggen, camping was keurig onderhouden. Strand op 15 min afstand, wel druk met parkeren en verkeer naar het strand, maar als je rond 10 uur gaat dan parkeer je vooraan en verder geen overdreven drukte op het strand. uit eten viel ons wat tegen. Eenvoudige restaurants met pizza, hamburger, mosselen met friet lekker etc.

Prima stekkie

mandyheus,
    15-12-2013

Wij zijn hier twee weken met eigen caravan geweest en kregen een prachtplaats toegewezen voor op de camping. Geen last van vliegen, sproeiers of lawaai gehad. Camping ligt wat verder buiten de drukte maar perfect voor uitstapjes naar het strand in st Cyprien, Argeles, shoppen in Perpignan of Spanje. In de nabijheid van bergen, bossen, rivieren en strand. Er word inderdaad alleen frans gesproken maar dat hinderde ons niet. Personeel doet uiterste best voor de gasten!

Buitengewoon goed

R. van den Berg,
    15-8-2013

Ons gezin (2 volwassenen + 1 kind) zijn met een tent gegaan eind juli - begin augustus. Alle positieve opmerkingen uit eerdere reacties kloppen. Ik wil een paar opmerkingen plaatsen, die wel van belang zijn.

Niet alle kampeerplaatsen zijn evenredig groot. Dat kan invloed hebben op je plezier tijdens het verblijven. Verder loopt er langs de camping een 50km/h weg waarop voortdurend veel te hard wordt gereden. Dit kan soms wat storend zijn.

Wat ons opviel is dat er zeer veel en brutale vliegen zijn. Vanaf het moment dat er zon is, duiken ze met 5 tegelijk op je. Dat kriebelende gevoel, daar wen je niet aan. Het heeft niets te maken met bijvoorbeeld afval dat rondslingert, want de camping is werkelijk keurig (sanitair, wasplaatsen, douches, plaatsen, wegen, zwembad).

Tussen de middag is de receptie gesloten. Houd hiermee rekening bij aankomst. Toegang bij slagboom via een pasje. Kinderen onder 7 jaar (met of zonder diploma) onder toezicht zwemmen! Kleine speeltuin (schommel, klimrek).

heel mooi onderhouden rustig vakantieplek

Alex-lindsay,
    8-8-2013

heel mooi, zeer goede service bij appartementen om de 2 dagen verse handdoeken en 1 x week verse lakens, heel proper appartement met alles wat je nodig hebt, wasmachine, vaatwasmachine, koffiemachine, frigo, magnetron,...en airco in woonkamer en slaapkamer

is wel rustig gelegen in dorp niet veel te doen, personeel heel hulpvaardig

goeie prijs - kwaliteit verhouding, er is een restaurant waar je kunt eten, hebben we niet gedaan, heel proper zwembad en niet overvol, genoeg ligstoelen, kindvriendelijk, kunnen pingpong, tennis, basketbel/volleybalveld , zwembad. er is ook een spa in het hotel op het zelfde domein( betalend), receptie heel behulpzaam man ziek zij dokter opgebeld was op een zaterdag,1minpuntje mijn man zijn rug deed pijn van de springboxbedden, maar anders heel goede vakantiebestemming

Super mooie knusse camping

Bert Stopel,
    1-6-2013

Alg. indruk is zeer goed!

Omgeving op afstand) 6 km zijn leuke winkels en strand 4 km.

Nette omgeving, veel woningen.

Prijs-kwaliteit in orde

Eetgelegenheid zal goed zijn, maar was gezien het voor seizoen gesloten

Kindvriendelijk

Alenya scoort een 6,9 uit 10, op basis van 12 reviews